Satılık 0. Nokia N85
-
Hocalar merhaba,
Şimdi diyeceksiniz o telefon kaldımı diye evet kaldı, cihaz hediye gelmişti çekmeceye atıp unutmuşuz geçen gün çıktı meydana , jelatinleri üstünde duruyor sanırım ilk şarjı bile yapılmadı ilgilenen varsa beri gelsin. -
Fiyat nedir hoca ?
-
lucas bunu yazdıFiyat nedir hoca ?
hocam belirlemedim kaç vericen
-
Resim falan koysaydin ya keske.
-
break bunu yazdı
Resim falan koysaydin ya keske.
hocam ön-arka yüz jelatinli 0 cihaz, gerek görmedim. -
bataryası takılı mı kalmış ?
uygun bişey dersen talibim
-
oha hocam yaw 3310 felan olsa çekmecede unutulur da bu unutulur mu :)
helalinden 450 eder bence.


-
PanxeR bunu yazdı
oha hocam yaw 3310 felan olsa çekmecede unutulur da bu unutulur mu :)
helalinden 450 eder bence.
yuh hoca naptın :D
-
Valla hocalar unutmuşuz , kutusu fılan yok batarya beyazlamış arka yuzu acıp baktım smdı.
-
SnowDrop bunu yazdı
Valla hocalar unutmuşuz , kutusu fılan yok batarya beyazlamış arka yuzu acıp baktım smdı.
sana zahmet bi foto çeksen ? arka kapağı açıp bataryayı çıkarıp ?
bi de denedin mi çalışıyo mu :D
edit: imei gizle. dallamanın biri çıkar imei bakcaz sanar.
joe_black tarafından 31/Eki/12 22:44 tarihinde düzenlenmiştir -
PanxeR bunu yazdı
oha hocam yaw 3310 felan olsa çekmecede unutulur da bu unutulur mu :)
helalinden 450 eder bence.

Yok 1000 eder :) naptin hocam ya !
O paray. android alinir.
Temiz 2.eller sahibinden de , sanalpazar da 149 tl ve 250 tl arasi ...
Olsun olsun bu da 300 - 350 olsun
Neyse hayirli satislar olsun insallah .
