Satılık 0. Nokia N85

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Hocalar merhaba,

    Şimdi diyeceksiniz o telefon kaldımı diye evet kaldı, cihaz hediye gelmişti çekmeceye atıp unutmuşuz geçen gün çıktı meydana , jelatinleri üstünde duruyor sanırım ilk şarjı bile yapılmadı ilgilenen varsa beri gelsin.


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lucas
    lucas's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    Fiyat nedir hoca ?

    Ekonomisi zayıf bir ulus, yoksulluktan ve düşkünlükten kurtulamaz; güçlü bir uygarlığa, kalkınma ve mutluluğa kavuşamaz; toplumsal ve siyasal yıkımlardan kaçamaz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek
    lucas bunu yazdı
    Fiyat nedir hoca ?

    hocam belirlemedim kaç vericen


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Resim falan koysaydin ya keske.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek
    break bunu yazdı

    Resim falan koysaydin ya keske.


    hocam ön-arka yüz jelatinli 0 cihaz, gerek görmedim.


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    bataryası takılı mı kalmış ?

    uygun bişey dersen talibim

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    oha hocam yaw 3310 felan olsa çekmecede unutulur da bu unutulur mu :)

    helalinden 450 eder bence.

    cCy6Z.jpg%20%28800×600%29

    l7VqO.jpg%20%28800×600%29

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    oha hocam yaw 3310 felan olsa çekmecede unutulur da bu unutulur mu :)

    helalinden 450 eder bence.

     

     

    yuh hoca naptın :D 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Valla hocalar unutmuşuz , kutusu fılan yok batarya beyazlamış arka yuzu acıp baktım smdı.


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    SnowDrop bunu yazdı

    Valla hocalar unutmuşuz , kutusu fılan yok batarya beyazlamış arka yuzu acıp baktım smdı.

    sana zahmet bi foto çeksen ? arka kapağı açıp bataryayı çıkarıp ?

    bi de denedin mi çalışıyo mu :D

    edit: imei gizle. dallamanın biri çıkar imei bakcaz sanar.

    joe_black tarafından 31/Eki/12 22:44 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    oha hocam yaw 3310 felan olsa çekmecede unutulur da bu unutulur mu :)

    helalinden 450 eder bence.

    cCy6Z.jpg%20%28800×600%29

     

    Yok 1000 eder :) naptin hocam ya !

    O paray.   android alinir.

    Temiz 2.eller sahibinden de , sanalpazar da 149 tl ve 250 tl arasi ...

    Olsun olsun bu da 300 - 350 olsun  

    Neyse hayirli satislar olsun insallah .  


    İmza YOK !!!
Toplam Hit: 2981 Toplam Mesaj: 22