Satılık 0. Nokia N85
-
temizinden 300 kağıt çalışır :)
-
LethaLImpacT bunu yazdı
temizinden 300 kağıt çalışır :)
göndereyim yarın ? -
bi resim koayydın hocam.ona göre ben 0 olduğu için öyle dedim ama bi foto felan koysan ??
-
LethaLImpacT bunu yazdı
bi resim koayydın hocam.ona göre ben 0 olduğu için öyle dedim ama bi foto felan koysan ??
tamam çekiyorum. -
hadi bakalım.
ben de tam telefonumu satmıştım belki alıırım. ama sattıgım telefona bak bide almayı düşündüğüme :D
Galaxy S II sattım :D
Note II almayı düşünüyordum..
-
LethaLImpacT bunu yazdı
hadi bakalım.
ben de tam telefonumu satmıştım belki alıırım. ama sattıgım telefona bak bide almayı düşündüğüme :D
Galaxy S II sattım :D
Note II almayı düşünüyordum..
neye niyet neye kısmet diye buna diyorlar herhalde müdür :)
-
Beyler kendi telefonumla fotografları çektim, fakat kabloyu bulup pcye atamadım whatsapp kullanan hayır
sever bi mürid varsa ona atayımda eklesin konuya. -
SnowDrop bunu yazdı
Beyler kendi telefonumla fotografları çektim, fakat kabloyu bulup pcye atamadım whatsapp kullanan hayır
sever bi mürid varsa ona atayımda eklesin konuya.yolla hocam bana
resimler çıktı fırından :)


kabadayi09 tarafından 31/Eki/12 23:23 tarihinde düzenlenmiştir
-
iyi satışlar hacım. 300 veren var sen ona ver ben veremem o kadar.
-
Beyler 300 350 şart değil yaparız bişeyler daha yokmu alan şimdi ?
