Satılık 0. Nokia N85

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    temizinden 300 kağıt çalışır :)


    Metalurjist.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek
    LethaLImpacT bunu yazdı

    temizinden 300 kağıt çalışır :)


    göndereyim yarın ?


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    bi resim koayydın hocam.ona göre ben 0 olduğu için öyle dedim ama bi foto felan koysan ??


    Metalurjist.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek
    LethaLImpacT bunu yazdı

    bi resim koayydın hocam.ona göre ben 0 olduğu için öyle dedim ama bi foto felan koysan ??


    tamam çekiyorum.


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    hadi bakalım.

    ben de tam telefonumu satmıştım belki alıırım. ama sattıgım telefona bak bide almayı düşündüğüme :D

    Galaxy S II sattım :D

    Note II almayı düşünüyordum..


    Metalurjist.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    LethaLImpacT bunu yazdı

    hadi bakalım.

    ben de tam telefonumu satmıştım belki alıırım. ama sattıgım telefona bak bide almayı düşündüğüme :D

    Galaxy S II sattım :D

    Note II almayı düşünüyordum..

    neye niyet neye kısmet diye buna diyorlar herhalde müdür :) 


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Beyler kendi telefonumla fotografları çektim, fakat kabloyu bulup pcye atamadım whatsapp kullanan hayır

    sever bi mürid varsa ona atayımda eklesin konuya.


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    SnowDrop bunu yazdı

    Beyler kendi telefonumla fotografları çektim, fakat kabloyu bulup pcye atamadım whatsapp kullanan hayır

    sever bi mürid varsa ona atayımda eklesin konuya.

    yolla hocam bana

     

    resimler çıktı fırından :)

    kabadayi09 tarafından 31/Eki/12 23:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    iyi satışlar hacım. 300 veren var sen ona ver ben veremem o kadar.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Beyler 300 350 şart değil yaparız bişeyler daha yokmu alan şimdi ?


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
Toplam Hit: 2982 Toplam Mesaj: 22