Satılık 16GB Iphone 6+
-
cihaz iki aylık, garantisi devam ediyor, herhangi bir yerinde cizik yok, beyaz renkte, tertemiz kullanıldı.
yazılımsal veya donanımsal en ufak problemi bulunmuyor. kulaklık + sarj aleti de verilecektir. satma sebebim, is yerinden yeni telefon veriyorlar, birde biraz tuzlu bir laptop alacagım yakında, onun icin de para lazım.
ciddi alıcılar varsa fotografları gönderirim, su an yükleme sansım yok. fiyat 2250 lira.
Andrei tarafından 06/Eyl/15 12:00 tarihinde düzenlenmiştir -
16 gb olmasından dolayı çekici değil iyi satışlar
-
Andrei bence telefonunu baska bi platformda satmaya bak. Bosa zaman harcama burda. Mezarlikta satis yapmak gibi tahribatta telefon satmak. Aç adam cok. Hayirli satislar..
-
hocam zaten en son buraya konu actım :)
fiyat 2250 lira olarak güncellendi bu arada ve son.
-
Güzel fiyat iyi satışlar
-
Andrei bunu yazdı
hocam zaten en son buraya konu actım :)
fiyat 2250 lira olarak güncellendi bu arada ve son.
facebook sayfalarında alıcı çok rahat bulursun
-
hocam bir şey soracam mesela androidde 8 gb diyor hafıza ama android bunun 4gb ını kullanıyor kullanıcıya geriye 4 gb kalıyor kullanabilmesi için. iphone da durum nedir 16 gb dediğinde tamamnı kullanıcının kullanabilmesi için ayrılmış vaziyette mi? yani 16 gb net hafıza mı brüt mü?
-
crafty bunu yazdı
hocam bir şey soracam mesela androidde 8 gb diyor hafıza ama android bunun 4gb ını kullanıyor kullanıcıya geriye 4 gb kalıyor kullanabilmesi için. iphone da durum nedir 16 gb dediğinde tamamnı kullanıcının kullanabilmesi için ayrılmış vaziyette mi? yani 16 gb net hafıza mı brüt mü?
16nın bir kısmı sisteme ait..
-
16 gb da (benim ios için konuşayım, 7.1.2.) 13.3 gb boş alan kalanını sistem kullanıyor.
-
İyi satışlar 😃
-
16 normal programlar icin gayet kullanisli. cihazin Plus olmasi pil suresine bir extra sunuyor (ekran buyuyor belki ama pil'de buyuyor)
cok fazla film video tutmayacaksan telefonda ideal olcude. (hinca hinc program kurmaz isen tabiki fotolarida arsivlersin)
suan cocuk yuzunden masraflari kismak zorundayim yoksa andrei ile faceden de konustuk hic kacirmaz alirdim ben bunu.
