Satılık Baya Birşey
-
sosyopatmanik bunu yazdıMaviGozluDev bunu yazdısosyopatmanik bunu yazdı
mallar çalıntı sanırım
nerden kanaat getirdin buna.?
sen olmadığına nereden getirdin ?
adam gibi soru sorduk. dayandığın bi şey varsa söyle bilelim diye. sidik yarıştırır gibi alıntılayarak "sen olduğuna sen olmadığına" ekleyerek uzatalım mı?
-
bencede uzatmayın
hafız aldım ekran kartını canavar gibim çalışıyo. kendi bilgisayarıma taktım tüm özellikler açık underground oynayabiliyorum :D yehuuu
-
-
aref bunu yazdıTeşekkür ediyorum,çok güzel paketlemişsin.Hemen kargoya verdin. Ama 12tl kargo parası vermek hiç de hoş değildi.
hocam sen tutundun aras kargo diye. yurtiçi onu en fazla 8 liraya getirirdi. kargo şubesi yanımda v.s. dedin böle oldu ben napayım :)
hayrını gör ne diyim şimdi.
-
sosyopatmanik bunu yazdıMaviGozluDev bunu yazdısosyopatmanik bunu yazdı
mallar çalıntı sanırım
nerden kanaat getirdin buna.?
sen olmadığına nereden getirdin ?
biri şu adamı alsın başımdan. küfür edicem.
-
ajan1111 bunu yazdı
bencede uzatmayın
hafız aldım ekran kartını canavar gibim çalışıyo. kendi bilgisayarıma taktım tüm özellikler açık underground oynayabiliyorum :D yehuuu
hayrını gör kardeşim. sana kaç para tuttu kargo?
-
serhat8102 bunu yazdı
pm ini gördüm, pm attım.
-
crimeangel bunu yazdıaref bunu yazdıTeşekkür ediyorum,çok güzel paketlemişsin.Hemen kargoya verdin. Ama 12tl kargo parası vermek hiç de hoş değildi.
hocam sen tutundun aras kargo diye. yurtiçi onu en fazla 8 liraya getirirdi. kargo şubesi yanımda v.s. dedin böle oldu ben napayım :)
hayrını gör ne diyim şimdi.
Beni başkasıyla karıştırdın galiba.Ben aras filan demedim,yurt içi kargoyla geldi 12tl ücret aldılar. -
crimeangel bunu yazdıajan1111 bunu yazdı
bencede uzatmayın
hafız aldım ekran kartını canavar gibim çalışıyo. kendi bilgisayarıma taktım tüm özellikler açık underground oynayabiliyorum :D yehuuu
hayrını gör kardeşim. sana kaç para tuttu kargo?
aynı 12 tl. kırılabilir yapmayabilirdin. ve tel ihbara da gerek yoktu. neyse olan oldu boşver
-
aref bunu yazdıcrimeangel bunu yazdıaref bunu yazdıTeşekkür ediyorum,çok güzel paketlemişsin.Hemen kargoya verdin. Ama 12tl kargo parası vermek hiç de hoş değildi.
hocam sen tutundun aras kargo diye. yurtiçi onu en fazla 8 liraya getirirdi. kargo şubesi yanımda v.s. dedin böle oldu ben napayım :)
hayrını gör ne diyim şimdi.
Beni başkasıyla karıştırdın galiba.Ben aras filan demedim,yurt içi kargoyla geldi 12tl ücret aldılar.haa hatırladım. senin mesafe uzaktı ondan dedi okadar diye.
