Satılık Dizi Arşivi.
-
720p dizi arşivi olan varmı :) acaba varsa gelsin trade yapalım
-
Fdumanli bunu yazdı:
-----------------------------
xCs bunu yazdı:
-----------------------------noldu len karaborsacı ses seda çıkmıyo polismi bastı =)
-----------------------------illa up, yukarı gibi mesajlarmı atmam gerekiyo konu burda işte alan alır işine gelmeyen uzar kimseyi zorlayamam :)
-----------------------------sana yardımcı olmaya çalışıyoruz.fiyat soruyoruz cewap wermedıgın gibi.attıgın msj a bak.bu muameleyle kimseye bişey satamazsın. hade ben uzar
-
xCs bunu yazdı:
-----------------------------
Fdumanli bunu yazdı:
-----------------------------
xCs bunu yazdı:
-----------------------------noldu len karaborsacı ses seda çıkmıyo polismi bastı =)
-----------------------------illa up, yukarı gibi mesajlarmı atmam gerekiyo konu burda işte alan alır işine gelmeyen uzar kimseyi zorlayamam :)
-----------------------------sana yardımcı olmaya çalışıyoruz.fiyat soruyoruz cewap wermedıgın gibi.attıgın msj a bak.bu muameleyle kimseye bişey satamazsın. hade ben uzar
-----------------------------fiyatlar acık. bir dizi fiyatına 15 tl istiyorum adamın teki gelmiş 2 diziye 15 veririm diyor. ben şimdi bu adamı muhataba alıp ne konuşayım ?
ayrıca senin mesaj gözümden kacmıstır hocam k.bakma.
