Savaş Oyunu [Flash]
-
Oldukça iyi bir savaş oyunu buldum

http://www.onemorelevel.com/game/shadez -
teşekkürler
böyle oyunları seviyorum :)
-
yarım saattin oynuyorum hastalık yaptı bıraktım 30. seviyemi ne yaptım :) havadan idirme felan
-
süper bi oyun yav :|
sagol hocam :)
Edit : yav hocam oyun bittikten sonra.Askerler kendi kendine gidiyo amk :D
durduramaz mıyız :B
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------süper bi oyun yav :|
sagol hocam :)
Edit : yav hocam oyun bittikten sonra.Askerler kendi kendine gidiyo amk :D
durduramaz mıyız :B
-----------------------------
hocam durdurmak istediğin asker,helikopter veya tankın üzerine tıkla,aşağıda imleçler var,stop imlecine basarsan durur.Bu arada oyun çok güzel şuan 37.bölümdeyim,paylaştığın için teşekkürler :)
-
oyun güzel ama düşmanı kitleyince zevkli olmuyor :D
-
ya bu uçaklar tanklarıma komikaze yapıyor onları nasıl vurcam :( kamiller deli etti beni patriot füzeleri açık ama nasıl vurucaski :@
-
arkada tank bırak tankların uptadesini yaptıktan sonra vuruyor..
-
level 1 pes :)
-
hocam ben 32. bölüme geldim update olayı nerden yapılıyor bu arada oyunda bütün teknolojileri tamamladıktan sora çok kolay oluyor asker tank çıkarmasanda kazanıyorsun onların başlangıcına torpido sora füze var bi tane nede nükleer var o çok zor zamanlarda :)
edit büdüt: haa upgrade den kastın teknolojiler hocam ben onları tamamladım patriot vuruyo uçakları fakat zamanlamayı ii ayarlamak lazım :) ama sıktı oyun çok kolay odlu bi çalkıom torpidoyu canlı kalmıyor bi tane nükleer var bembeyaz oluo ekran :D
-
oyun kasıyor feci 45. leveldeydim canım sıkıldı puanı kaydedeyim dedim 1. adam 1600000 küsür puan yapmış :D
