Savaş Oyunu [Flash]
-
cok güzel bir oyun bırakamiyom lw 23.
-
lvl 40 yeteer beynim şişti cs oynarken bu kadar başım ağrımıyor :|
-
stage 35 de game ower (:
2.300.000 puan yaptım
-
2,922,000 puanda game over.
Helikopterleri ilerde konumlandırınca süper oluyor gelen iniyor :)
-
mükemmel bi oyun ya sarıo harbiden 30. da bıraktım arkadas yeter dedi bi yere gitcektik oyun dan gec kaldık
-
41. e geldim hala fıss bum fıss bum sesleri :l
Güzel oyun ama bi yerden sonra sıkıyo :)
-
lan bu oyun bitmiyoki aq 52. bölüme geldim hele daha devam ediyo yeter uyuyacam aq...:S
-
eyw güzel oyunmuş
-
kendimi bayağı bi kaptırmışım,gözlerimin etrafı feci şekilde kırmızılaşmış
-
bölüm 55 de can sıkıntısından bıraktım :| hiç bitmeyecek sanki :P
25. olmuşum :D bileydim az daha kasar 1. olurdum :P
Toplam Hit: 2934 Toplam Mesaj: 21
