

Saved Dump File To "D:/Tom Clancy"S H.A.W.X/HAWX.Exe.Dmp" (Tom Clancy"S HAWX)
-
Arkadaşlar oyunu indirim kurdum ama oyunu açarken böle bir hata çıkıyor...

Nedeni ne olabilir acaba ?
Yardımcı olun lütfen... -
Oyun klasörü içindeki bir klasörde, oyunun ihtiyaç duyduğu donanım özelliklerini sınayan bir program var. Orada düşük kalan bir donanımın yüzünden bu hatayı verir. Başıma geldi oradan biliyorum. Benim ekran kartım yetmiyordu, 256 o/b.
-
oyunu ripli mi indirip kurdun ?
+
hatalı inmiş olabilir eksik dosya felan olabilir.
Ama bu sorunu genelde vista kullananlar alıyor,
-
BiUyeOlamadim bunu yazdı:
-----------------------------
Oyun klasörü içindeki bir klasörde, oyunun ihtiyaç duyduğu donanım özelliklerini sınayan bir program var. Orada düşük kalan bir donanımın yüzünden bu hatayı verir. Başıma geldi oradan biliyorum. Benim ekran kartım yetmiyordu, 256 o/b.
-----------------------------adam 128 ekran kartıyla oynuyo :)
ben 256 la oynuyorum eksik yüklemeden kaynaklanıyo :)
mereti c ye kursana niye d ye kurdun?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------BiUyeOlamadim bunu yazdı:
-----------------------------
Oyun klasörü içindeki bir klasörde, oyunun ihtiyaç duyduğu donanım özelliklerini sınayan bir program var. Orada düşük kalan bir donanımın yüzünden bu hatayı verir. Başıma geldi oradan biliyorum. Benim ekran kartım yetmiyordu, 256 o/b.
-----------------------------adam 128 ekran kartıyla oynuyo :)
ben 256 la oynuyorum eksik yüklemeden kaynaklanıyo :)
mereti c ye kursana niye d ye kurdun?
-----------------------------bende f'ye kurulu farketmez o
-
o şeyin türkçe anlamı, exe.dmp yi söylenen dizine at demek...
crack gibi bir şey mi acep...
en son ne zaman oyun kurdum allah bilir O.o
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------BiUyeOlamadim bunu yazdı:
-----------------------------
Oyun klasörü içindeki bir klasörde, oyunun ihtiyaç duyduğu donanım özelliklerini sınayan bir program var. Orada düşük kalan bir donanımın yüzünden bu hatayı verir. Başıma geldi oradan biliyorum. Benim ekran kartım yetmiyordu, 256 o/b.
-----------------------------adam 128 ekran kartıyla oynuyo :)
ben 256 la oynuyorum eksik yüklemeden kaynaklanıyo :)
mereti c ye kursana niye d ye kurdun?
-----------------------------
Eksik indirme filan yok...:s
C de yer yoktu ne bilim bende d ye kurdum ...:s
Nyse gereksizleri silim c ye kurim ondan sonra deneyecem...:S -
aynısı bnde oldu akşam:S bi çözelim sunu hocalar ya
-
Paradox21 bunu yazdı:
-----------------------------
aynısı bnde oldu akşam:S bi çözelim sunu hocalar ya
-----------------------------senin donanım ne birde benim verdiğim linklerdenmi indirdiniz?
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Paradox21 bunu yazdı:
-----------------------------
aynısı bnde oldu akşam:S bi çözelim sunu hocalar ya
-----------------------------senin donanım ne birde benim verdiğim linklerdenmi indirdiniz?
-----------------------------
Yok gittim dwdye bayıldım 1.73 512 256 ytrli deil die aklıma geldi ama -
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Paradox21 bunu yazdı:
-----------------------------
aynısı bnde oldu akşam:S bi çözelim sunu hocalar ya
-----------------------------senin donanım ne birde benim verdiğim linklerdenmi indirdiniz?
-----------------------------
Ben aynısnı indirdim verdiğin linklerden...:W