folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Saved Dump File To "D:/Tom Clancy"S H.A.W.X/HAWX.Exe.Dmp" (Tom Clancy"S HAWX)



Saved Dump File To "D:/Tom Clancy"S H.A.W.X/HAWX.Exe.Dmp" (Tom Clancy"S HAWX)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    Arkadaşlar oyunu indirim kurdum ama oyunu açarken böle bir hata çıkıyor...

    Nedeni ne olabilir acaba ?
    Yardımcı olun lütfen...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    Oyun klasörü içindeki bir klasörde, oyunun ihtiyaç duyduğu donanım özelliklerini sınayan bir program var. Orada düşük kalan bir donanımın yüzünden bu hatayı verir. Başıma geldi oradan biliyorum. Benim ekran kartım yetmiyordu, 256 o/b.

    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArieS
    ArieS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    oyunu ripli mi indirip kurdun ?

    +

    hatalı inmiş olabilir eksik dosya felan olabilir.

    Ama bu sorunu genelde vista kullananlar alıyor, 


    Bizden duygusal olmamızı beklemeyin. Biz Nuri Alço"nun filmleriyle büyüdük.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    BiUyeOlamadim bunu yazdı:
    -----------------------------
    Oyun klasörü içindeki bir klasörde, oyunun ihtiyaç duyduğu donanım özelliklerini sınayan bir program var. Orada düşük kalan bir donanımın yüzünden bu hatayı verir. Başıma geldi oradan biliyorum. Benim ekran kartım yetmiyordu, 256 o/b.
    -----------------------------

    adam 128 ekran kartıyla oynuyo :)

    ben 256 la oynuyorum  eksik yüklemeden kaynaklanıyo :)

    mereti c ye kursana niye d ye kurdun?


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    BiUyeOlamadim bunu yazdı:
    -----------------------------
    Oyun klasörü içindeki bir klasörde, oyunun ihtiyaç duyduğu donanım özelliklerini sınayan bir program var. Orada düşük kalan bir donanımın yüzünden bu hatayı verir. Başıma geldi oradan biliyorum. Benim ekran kartım yetmiyordu, 256 o/b.
    -----------------------------

    adam 128 ekran kartıyla oynuyo :)

    ben 256 la oynuyorum  eksik yüklemeden kaynaklanıyo :)

    mereti c ye kursana niye d ye kurdun?


    -----------------------------

     

    bende f'ye kurulu farketmez o  


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    o şeyin türkçe anlamı, exe.dmp yi söylenen dizine at demek...

    crack gibi bir şey mi acep...

    en son ne zaman oyun kurdum allah bilir O.o


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    BiUyeOlamadim bunu yazdı:
    -----------------------------
    Oyun klasörü içindeki bir klasörde, oyunun ihtiyaç duyduğu donanım özelliklerini sınayan bir program var. Orada düşük kalan bir donanımın yüzünden bu hatayı verir. Başıma geldi oradan biliyorum. Benim ekran kartım yetmiyordu, 256 o/b.
    -----------------------------

    adam 128 ekran kartıyla oynuyo :)

    ben 256 la oynuyorum  eksik yüklemeden kaynaklanıyo :)

    mereti c ye kursana niye d ye kurdun?


    -----------------------------

    Eksik indirme filan yok...:s
    C de yer yoktu ne bilim bende d ye kurdum ...:s
    Nyse gereksizleri silim c ye kurim ondan sonra deneyecem...:S
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek
    aynısı bnde oldu akşam:S bi çözelim sunu hocalar ya

    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Paradox21 bunu yazdı:
    -----------------------------
    aynısı bnde oldu akşam:S bi çözelim sunu hocalar ya
    -----------------------------

    senin donanım ne birde benim verdiğim linklerdenmi indirdiniz?


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    Paradox21 bunu yazdı:
    -----------------------------
    aynısı bnde oldu akşam:S bi çözelim sunu hocalar ya
    -----------------------------

    senin donanım ne birde benim verdiğim linklerdenmi indirdiniz?


    -----------------------------
    Yok gittim dwdye bayıldım 1.73 512 256 ytrli deil die aklıma geldi ama

    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    Paradox21 bunu yazdı:
    -----------------------------
    aynısı bnde oldu akşam:S bi çözelim sunu hocalar ya
    -----------------------------

    senin donanım ne birde benim verdiğim linklerdenmi indirdiniz?


    -----------------------------
    Ben aynısnı indirdim verdiğin linklerden...:W
Toplam Hit: 9521 Toplam Mesaj: 21