

Saved Dump File To "D:/Tom Clancy"S H.A.W.X/HAWX.Exe.Dmp" (Tom Clancy"S HAWX)
-
len bi donanımlarınızı yazım ikinizde :D ona göre indirmesinler o donanımdan aşağı olanlar
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
len bi donanımlarınızı yazım ikinizde :D ona göre indirmesinler o donanımdan aşağı olanlar
-----------------------------
Amd Athlon(tm)xp
1.10Ghz 768 MB RAMGeForce4 MX 4000
Integrated RAMDAC
128 MB
GeForce4MX 4000
Version 4.18.20.36.00
----------------- ekran kartı 128 miş :s:S:S ben 256 sanıyorum amk :d:DD::D:D:D:D
128 olmaması lazm :s:S:s -
1.73Ghz 504ram intel gma 910gl 915gml 128miş
-
darq 128 ekran kartıyla giriyo onun donanımını sorun bakem 128 kaldırması lazım en azından oyuna sokması yazım :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
darq 128 ekran kartıyla giriyo onun donanımını sorun bakem 128 kaldırması lazım en azından oyuna sokması yazım :)
-----------------------------Her 128mb kaldırıcak diye bir kural yok. Shader Version 2.0 istiyor en az. Bu özelliği de her ekran kartı desteklemez. İsterse 512mb'lık olsun. Cahil cahil konuşuyosun.
-
BiUyeOlamadim bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
darq 128 ekran kartıyla giriyo onun donanımını sorun bakem 128 kaldırması lazım en azından oyuna sokması yazım :)
-----------------------------Her 128mb kaldırıcak diye bir kural yok. Shader Version 2.0 istiyor en az. Bu özelliği de her ekran kartı desteklemez. İsterse 512mb'lık olsun. Cahil cahil konuşuyosun.
-----------------------------onun farkındayım minimum 256 yazmış ama benim 256 da vurulunca kasılıyo önceki yazılarımıda okusan anlarsın
hy
-
bu geforce mx ler dandik shader falan desteklemiyo ondandır
-
Alperin verceği oyun bu kadar olur amk :w...
Dark glince yazsın özelliklerini...d: -
Davos bunu yazdı:
-----------------------------Alperin verceği oyun bu kadar olur amk :w...
Dark glince yazsın özelliklerini...d:
-----------------------------osmanlı tarihinin bilgisayarını kullanıyosan ben ne yapayım a.q :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Davos bunu yazdı:
-----------------------------Alperin verceği oyun bu kadar olur amk :w...
Dark glince yazsın özelliklerini...d:
-----------------------------osmanlı tarihinin bilgisayarını kullanıyosan ben ne yapayım a.q :)
-----------------------------
Doğru diyorsun ...:)
Yenilemek lazım parçaları ...
Kmse yardımcı olmuyorki elinde fazla eski olan vardır mutlaka...