Saw 7 + Uyumlu TR Altyazı
-
Sadece altyazıyı da paylaşırmısın
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Sadece altyazıyı da paylaşırmısın
-----------------------------altyazı filme gömülü.
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Sadece altyazıyı da paylaşırmısın
-----------------------------altyazı filme gömülü.
-----------------------------Gömdüğü altyazıyı istiyorum işte hocam.
Film bilgisayarımda mevcut, sadece uyumlu altyazısı eksik.
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Sadece altyazıyı da paylaşırmısın
-----------------------------altyazı filme gömülü.
-----------------------------Gömdüğü altyazıyı istiyorum işte hocam.
Film bilgisayarımda mevcut, sadece uyumlu altyazısı eksik.
-----------------------------anlatamadım. filme monte edilmiş şekilde. filimle bir bütün. ayrılmıyorlar :)
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Sadece altyazıyı da paylaşırmısın
-----------------------------altyazı filme gömülü.
-----------------------------Gömdüğü altyazıyı istiyorum işte hocam.
Film bilgisayarımda mevcut, sadece uyumlu altyazısı eksik.
-----------------------------anlatamadım. filme monte edilmiş şekilde. filimle bir bütün. ayrılmıyorlar :)
-----------------------------gömmeden önce ayrı olması gerekiyor değil mi
gayet basit
-
görüntü ve ses idare eder camrip'den biraz daha iyi ama son seriyi finali böyle izlememek en iyisi
-
@Gharzvog anlatmak istediğini anladım fakat ayrı olarak mevcut olan altyazılar, yardımcı programlar aracılığıyla filme gömülebiliyor. Arkadaşında öyle yaptığını düşünerek sadece altyazıyı paylaşmasını istedim.
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------@Gharzvog anlatmak istediğini anladım fakat ayrı olarak mevcut olan altyazılar, yardımcı programlar aracılığıyla filme gömülebiliyor. Arkadaşında öyle yaptığını düşünerek sadece altyazıyı paylaşmasını istedim.
jetlag tarafından 07/Tem/13 10:12 tarihinde düzenlenmiştir
-----------------------------
dostum altyazıyı filme monte ettigim için silmişim altyazının orjinal halide filme uyumlu degildi fsp oranınıda ben düzeltmiştim -
Kulak ve Göz sağlığınız için bu paylaşımı tavsiye etmiyorum keşke arkadaş önce film,in ses ve görüntüsünün sinema çekimi olduğunu belirtseydi kötü düşünmek istemiyorum ama bunu söylememesinin nedeni olarak hotfile hesabından para kazanmak olduğunu düşünüyorum umarım haksız çıkarım ?
-
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------Kulak ve Göz sağlığınız için bu paylaşımı tavsiye etmiyorum keşke arkadaş önce film,in ses ve görüntüsünün sinema çekimi olduğunu belirtseydi kötü düşünmek istemiyorum ama bunu söylememesinin nedeni olarak hotfile hesabından para kazanmak olduğunu düşünüyorum umarım haksız çıkarım ?
-----------------------------2008 yılında kayıt olmuşsun tahribata ozamandan bugüne birşey paylaştıgınmı var konuşuyorsun. önce filmi izleyip sonra yorum yap.ara internette filme uyumlu altyazısınıda göreyim bu paylaşımı yapana kadar altyazı düzenleme,altyazıyı filme gömme filmi upload yapma bunlar kendiliginden olmuyor ortada harcanmış bir emek var lütfen buna saygılı ol
jetlag tarafından 07/Tem/13 10:13 tarihinde düzenlenmiştir
