Sazan Avı
-
Ransack bunu yazdı:
-----------------------------
mehmetdiyebiri bunu yazdı:
-----------------------------
14 yaşındaki çocukla uğraşanın da yaşı 15 den fazla değildir. ergen suratlılar sizi !
-----------------------------sizin beyin yaşınız kaç acaba bilmiyorum ? Ergen ergen cevaplar yazıcağına konuya hiç yazma daha iyi ? Hayır eliniz Boşa çalışıyor. İnsan gibi konu açıp fikir almak istiyoruz verdikleri cevaplar sanki bir ergenin klavyesinden çıkan salakça sözler gibi ? Neyin peşindesiniz amk ?
-----------------------------Seni çükünden tavana asmak lazım...
Ula aldığımız sakızların altında yazılan şöyle bir yazı vardı eskiden şimdi varmıdır bilmem : '' Gençler yaşlıların aptal olduklarını sanırlar, ama yaşlılar gençlerin aptal olduklarını bilirler. '' Burada genç dediği sizler, yaşlılarda sizlerden önce sizlerin yaşını yaşayan ve ne düşündüğünüzü iyi tahmin eden bizleriz...
Ergen yemeğe oturmadan önce ellerini yıka... Abi tavsiyesi
-
iradeleri yanıltmayın. insanlarla dalga geçmeyin. yapmayın böyle şeyler
-
mehmetdiyebiri bunu yazdı:
-----------------------------
14 yaşındaki çocukla uğraşanın da yaşı 15 den fazla değildir. ergen suratlılar sizi !
-----------------------------İşte hocam ne beklicen ki :D Sivilceli hayattan sivilcesiz hayata geçiş yapamamış arkadaşımın da dediği gibi ergen suratlı :D
-
hocam derdiniz ne 14 yaşındaki elemanla. sırf egonuzu tatmin etmek için yapıyorsanız valla da helal olsun. ne diyelim. yazık diye birşey var yahu.
-
insanların duygularıyla oynamak ibnelikten başka bir şey değildir, varolmayan kıza aşık olursa boktan olur. o zaman size aşık olmuş olacak. bahaha.
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
varolmayan kıza aşık olursa boktan olur. o zaman size aşık olmuş olacak. bahaha.
-----------------------------
bu güzeldi
bu arada :) konu ne sapmış yaa :)
