Sazan Avı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Ransack bunu yazdı:
    -----------------------------

    mehmetdiyebiri bunu yazdı:
    -----------------------------

    14 yaşındaki çocukla uğraşanın da yaşı 15 den fazla değildir. ergen suratlılar sizi !


    -----------------------------

     

    sizin beyin yaşınız kaç acaba bilmiyorum ? Ergen ergen cevaplar yazıcağına konuya hiç yazma daha iyi ? Hayır eliniz Boşa çalışıyor. İnsan gibi konu açıp fikir almak istiyoruz verdikleri cevaplar sanki bir ergenin klavyesinden çıkan salakça sözler gibi ? Neyin peşindesiniz amk ?


    -----------------------------

     

    Seni çükünden tavana asmak lazım...

    Ula aldığımız sakızların altında yazılan şöyle bir yazı vardı eskiden şimdi varmıdır bilmem : '' Gençler yaşlıların aptal olduklarını sanırlar, ama yaşlılar gençlerin aptal olduklarını bilirler. ''  Burada genç dediği sizler, yaşlılarda sizlerden önce sizlerin yaşını yaşayan ve ne düşündüğünüzü iyi tahmin eden bizleriz... 

    Ergen yemeğe oturmadan önce ellerini yıka... Abi tavsiyesi


    🥒
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    iradeleri yanıltmayın. insanlarla dalga geçmeyin. yapmayın böyle şeyler


    Temel adalettir .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    mehmetdiyebiri bunu yazdı:
    -----------------------------

    14 yaşındaki çocukla uğraşanın da yaşı 15 den fazla değildir. ergen suratlılar sizi !


    -----------------------------

     

    İşte hocam ne beklicen ki :D Sivilceli hayattan sivilcesiz hayata geçiş yapamamış arkadaşımın da dediği gibi ergen suratlı :D 


    🥒
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wrongly
    wrongly's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    hocam derdiniz ne 14 yaşındaki elemanla. sırf egonuzu tatmin etmek için yapıyorsanız valla da helal olsun. ne diyelim. yazık diye birşey var yahu.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    insanların duygularıyla oynamak ibnelikten başka bir şey değildir, varolmayan kıza aşık olursa boktan olur. o zaman size aşık olmuş olacak. bahaha.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

     varolmayan kıza aşık olursa boktan olur. o zaman size aşık olmuş olacak. bahaha.


    -----------------------------
    bu güzeldi


    bu arada :) konu ne sapmış yaa :)

Toplam Hit: 4100 Toplam Mesaj: 37