folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder SBS Sinavi Hakkinda Bilgisi Olanlar.



SBS Sinavi Hakkinda Bilgisi Olanlar.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    arkadaslar kiz yigenim bu yil sinava girdi kismetse de liseye basliyacak, sinavdan cok yuksek puan almasa da 313 puan yapmis. Ailenin Durumlari orta halli. Amacim cocugun gelecegine bir nebzede olsa destek olmak. ailesin de okuyan eden yok. Bana danistilar Fen Ve Anadolu Liselerini Onerdim ama baska ne olabilir diye sizlerden yardim almak istiyorum. Ikamet Ettigi yer TOKAT.


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

    hocam tokatta bilmiyorum ama meb tercih kılavuzunu yayınladığında kendisine en uygun okulu seçebilir, gerek puan gerek sıralama açısından..


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    Lightsaber bunu yazdı

    hocam tokatta bilmiyorum ama meb tercih kılavuzunu yayınladığında kendisine en uygun okulu seçebilir, gerek puan gerek sıralama açısından..

    okulda rehberlik hocasida gelin bir goruselim demisler. Fakat bir fikir ve gorus ariyorlar baskasindan da. Ozel okullara da bakiyorum. Hic yoktan egitimi iyi olsun ygs ve lys e iyi hazirlansin diyorum.


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    ben geçen sene girdiydim sbs ye şimdi anadolu öğretmen lisesindeyim öğretmen olmuycam ama anadolu öğretmen liseleri cidden güzel


    Converse giyen uzaylı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    kac puanla giris yaptin haci


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    bu seneki puan sistemi nasıl bilmiyorum ama taban puan 397


    Converse giyen uzaylı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    Hocam bende Tokattayım.3 Sene önce girdim sbs ye en son puanları bilmiyorumda. Şimdi Tokatta zaten özel lise yok. O puanlada girebilirse Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi(benim bulunduğum lise) girebiliyorsa iyi olur. Okul 3 sene önce AL oldu zaten durumu bayaa kötüydü ama şimdi çok güzel oldu okul zaten girebileceği en alt yerde Anadolu liseleri arasında Mehmet Akiftir. Atatürk lisesinden daha güzel onuda söylüyüm.

     


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı

    Hocam bende Tokattayım.3 Sene önce girdim sbs ye en son puanları bilmiyorumda. Şimdi Tokatta zaten özel lise yok. O puanlada girebilirse Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi(benim bulunduğum lise) girebiliyorsa iyi olur. Okul 3 sene önce AL oldu zaten durumu bayaa kötüydü ama şimdi çok güzel oldu okul zaten girebileceği en alt yerde Anadolu liseleri arasında Mehmet Akiftir. Atatürk lisesinden daha güzel onuda söylüyüm.

     

    hocam tesekkur ederim. kiz meslek liseleri de varmis sanirim. varmi bunlar hakkinda bilgin ? icinde hangi alanlar var. bare meslek lisesinden bir alan edinse kendine ?


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    Ransack bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    Hocam bende Tokattayım.3 Sene önce girdim sbs ye en son puanları bilmiyorumda. Şimdi Tokatta zaten özel lise yok. O puanlada girebilirse Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi(benim bulunduğum lise) girebiliyorsa iyi olur. Okul 3 sene önce AL oldu zaten durumu bayaa kötüydü ama şimdi çok güzel oldu okul zaten girebileceği en alt yerde Anadolu liseleri arasında Mehmet Akiftir. Atatürk lisesinden daha güzel onuda söylüyüm.

     

    hocam tesekkur ederim. kiz meslek liseleri de varmis sanirim. varmi bunlar hakkinda bilgin ? icinde hangi alanlar var. bare meslek lisesinden bir alan edinse kendine ?

    bizim okulun yanında kız meslek var galiba şu bölümler var;

    stajerlik 

    anaokulu öğretmenliği

    asistanlık  vs. vs.


    Converse giyen uzaylı
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    c0nverse bunu yazdı
    Ransack bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    Hocam bende Tokattayım.3 Sene önce girdim sbs ye en son puanları bilmiyorumda. Şimdi Tokatta zaten özel lise yok. O puanlada girebilirse Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi(benim bulunduğum lise) girebiliyorsa iyi olur. Okul 3 sene önce AL oldu zaten durumu bayaa kötüydü ama şimdi çok güzel oldu okul zaten girebileceği en alt yerde Anadolu liseleri arasında Mehmet Akiftir. Atatürk lisesinden daha güzel onuda söylüyüm.

     

    hocam tesekkur ederim. kiz meslek liseleri de varmis sanirim. varmi bunlar hakkinda bilgin ? icinde hangi alanlar var. bare meslek lisesinden bir alan edinse kendine ?

    bizim okulun yanında kız meslek var galiba şu bölümler var;

    stajerlik 

    anaokulu öğretmenliği

    asistanlık  vs. vs.

    hocam tokattamisin sen ? ve anaokulu ogretmenligi benimde aklimdaydi. onu onereyim diyordum bende


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    ben karstayım ama türkiyenin her yerinde aynı olması lazım


    Converse giyen uzaylı
Toplam Hit: 1381 Toplam Mesaj: 13