SBS Sinavi Hakkinda Bilgisi Olanlar.
-
arkadaslar kiz yigenim bu yil sinava girdi kismetse de liseye basliyacak, sinavdan cok yuksek puan almasa da 313 puan yapmis. Ailenin Durumlari orta halli. Amacim cocugun gelecegine bir nebzede olsa destek olmak. ailesin de okuyan eden yok. Bana danistilar Fen Ve Anadolu Liselerini Onerdim ama baska ne olabilir diye sizlerden yardim almak istiyorum. Ikamet Ettigi yer TOKAT.
-
hocam tokatta bilmiyorum ama meb tercih kılavuzunu yayınladığında kendisine en uygun okulu seçebilir, gerek puan gerek sıralama açısından..
-
Lightsaber bunu yazdı
hocam tokatta bilmiyorum ama meb tercih kılavuzunu yayınladığında kendisine en uygun okulu seçebilir, gerek puan gerek sıralama açısından..
okulda rehberlik hocasida gelin bir goruselim demisler. Fakat bir fikir ve gorus ariyorlar baskasindan da. Ozel okullara da bakiyorum. Hic yoktan egitimi iyi olsun ygs ve lys e iyi hazirlansin diyorum.
-
ben geçen sene girdiydim sbs ye şimdi anadolu öğretmen lisesindeyim öğretmen olmuycam ama anadolu öğretmen liseleri cidden güzel
-
kac puanla giris yaptin haci
-
bu seneki puan sistemi nasıl bilmiyorum ama taban puan 397
-
Hocam bende Tokattayım.3 Sene önce girdim sbs ye en son puanları bilmiyorumda. Şimdi Tokatta zaten özel lise yok. O puanlada girebilirse Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi(benim bulunduğum lise) girebiliyorsa iyi olur. Okul 3 sene önce AL oldu zaten durumu bayaa kötüydü ama şimdi çok güzel oldu okul zaten girebileceği en alt yerde Anadolu liseleri arasında Mehmet Akiftir. Atatürk lisesinden daha güzel onuda söylüyüm.
-
mRBerkay bunu yazdı
Hocam bende Tokattayım.3 Sene önce girdim sbs ye en son puanları bilmiyorumda. Şimdi Tokatta zaten özel lise yok. O puanlada girebilirse Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi(benim bulunduğum lise) girebiliyorsa iyi olur. Okul 3 sene önce AL oldu zaten durumu bayaa kötüydü ama şimdi çok güzel oldu okul zaten girebileceği en alt yerde Anadolu liseleri arasında Mehmet Akiftir. Atatürk lisesinden daha güzel onuda söylüyüm.
hocam tesekkur ederim. kiz meslek liseleri de varmis sanirim. varmi bunlar hakkinda bilgin ? icinde hangi alanlar var. bare meslek lisesinden bir alan edinse kendine ?
-
Ransack bunu yazdımRBerkay bunu yazdı
Hocam bende Tokattayım.3 Sene önce girdim sbs ye en son puanları bilmiyorumda. Şimdi Tokatta zaten özel lise yok. O puanlada girebilirse Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi(benim bulunduğum lise) girebiliyorsa iyi olur. Okul 3 sene önce AL oldu zaten durumu bayaa kötüydü ama şimdi çok güzel oldu okul zaten girebileceği en alt yerde Anadolu liseleri arasında Mehmet Akiftir. Atatürk lisesinden daha güzel onuda söylüyüm.
hocam tesekkur ederim. kiz meslek liseleri de varmis sanirim. varmi bunlar hakkinda bilgin ? icinde hangi alanlar var. bare meslek lisesinden bir alan edinse kendine ?
bizim okulun yanında kız meslek var galiba şu bölümler var;
stajerlik
anaokulu öğretmenliği
asistanlık vs. vs.
-
c0nverse bunu yazdıRansack bunu yazdımRBerkay bunu yazdı
Hocam bende Tokattayım.3 Sene önce girdim sbs ye en son puanları bilmiyorumda. Şimdi Tokatta zaten özel lise yok. O puanlada girebilirse Mehmet Akif Ersoy Anadolu Lisesi(benim bulunduğum lise) girebiliyorsa iyi olur. Okul 3 sene önce AL oldu zaten durumu bayaa kötüydü ama şimdi çok güzel oldu okul zaten girebileceği en alt yerde Anadolu liseleri arasında Mehmet Akiftir. Atatürk lisesinden daha güzel onuda söylüyüm.
hocam tesekkur ederim. kiz meslek liseleri de varmis sanirim. varmi bunlar hakkinda bilgin ? icinde hangi alanlar var. bare meslek lisesinden bir alan edinse kendine ?
bizim okulun yanında kız meslek var galiba şu bölümler var;
stajerlik
anaokulu öğretmenliği
asistanlık vs. vs.
hocam tokattamisin sen ? ve anaokulu ogretmenligi benimde aklimdaydi. onu onereyim diyordum bende
-
ben karstayım ama türkiyenin her yerinde aynı olması lazım
