Scorpion Vs Subzero - Mortal Kombat X Duyuruldu
-
Eveet sabah haberleri kurcalarken denk geldim ve havalara uctum. 2015 yilinda piyasada olacakmis, umarim eski gunleri aratmaz da tekrar kalbimizin besigine oturur.
Pc, Ps3,Ps4 ve Xbox 360 ve One icin cikacak, Unreal Engine 3 oyun motoru ile gelistirilecek.
Video da yayinlanmis, Scorpion abimiz SubZero'nun agzini yarmış.
Finish Him ! Diyoruz.
http://www.youtube.com/watch?v=Ci6lMQNLKZU
-
güzel video, güzel haber.
-
baya güzel bir animasyon olmuş. umarım oynanışı da böyle hoş olur
-
fenaaa
-
40 yıllık mk nın içine sıçmışlar o nasıl muzik öyle....
hem oyun dediğin azıcık kare kare olur ya .bunun filmden farklı kalmamış..
swordfish tarafından 03/Haz/14 11:00 tarihinde düzenlenmiştir
-
Oha! PC değil de ps4 de çok keyifli olur. Mükemmel bir video hazırlamışlar.
-
Sub'ın kaybedeceğini hissettim başta çok atarlı girdi zaten hep öyle olur.
Finish Him biraz daha egzantrik olabilirdi.
Ama 2x ağır çekilmler feci. -
Oynanabilirliği az oluyor genelde bu tip oyunların, ne bilim mk 3 ultimateden sonra oynayamadım gitti sevmedim bir türlü yeni oyunlarını, ama şu organların patlaması kemiklerin kırılması filan çok zevkli oluyor,
-
güzel, güzel
"hiçbişi bilmiosan tüm tuşlara bas" mantığıyla gidersek klavye parçalarız bu gidişle
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Oynanabilirliği az oluyor genelde bu tip oyunların, ne bilim mk 3 ultimateden sonra oynayamadım gitti sevmedim bir türlü yeni oyunlarını, ama şu organların patlaması kemiklerin kırılması filan çok zevkli oluyor,
+++
-
Beğendim..
