Scorpion Vs Subzero - Mortal Kombat X Duyuruldu
-
video cgi beyler, heves kirmak gibi olmasin ama oyun ici degil :)
tabi mk bu, yapar mi yapar. -
Saçmalık scorpiona yenilen sub zero mu olurlan iyice zıvaradan çıkarmışlar
-
swordfish bunu yazdı
40 yıllık mk nın içine sıçmışlar o nasıl muzik öyle....
hem oyun dediğin azıcık kare kare olur ya .bunun filmden farklı kalmamış..

Burnumun direği sızladı resmen şunu görünce :( Tabi bizim evde kendi atarimiz vardı, fakirler gibi mikrop yuvası salonlarda çürümüyorduk :D -
güzel gelecek gibi
-
bende sega daki mk ya hastayım yetişemedik pek biz ps dönemine evinde sega sı olan varsa bana göndersin 1 ay oynayıp geri versem hani fena olmazdı :)
-
scorpion bildiğin kratos olmuş
-
Baya sağlammıs
-
yorumları okuyana kadar film zannediyordum :)
-
Daft bunu yazdı
güzel, güzel
"hiçbişi bilmiosan tüm tuşlara bas" mantığıyla gidersek klavye parçalarız bu gidişle
alıcan noob u randomun gözüne vurucan abi, başka türlü yenemiyom arkadaşları :)
