folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Seçimler ( Erepublik )



Seçimler ( Erepublik )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hocalar erepublik te her ay millet vekili , parti başkanı ve başbakan seçimleri yapılmakta. 

     

    artık bizimde bu oyunun politikasında söz sahibi olmamızı istiyorum

    bu sebepten ötürü her ay (en az)bir veya bir kaç müridimizi millet vekili yapma niyetindeyim

    bunu başarmamız için oy almamız gerekiyor TBT Partisi kurulana kadar arkadaşlar çeşitli partilerden aday olucak.

     

    gerekli ekstra bilgi 2.postta yer alıcaktır.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    1.Ay Adayımız

    zaraki.kenpaci   (Tolga)

    http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4059539

     

     

    Her adayı vekil yapabilmek için ortalama en az 10-15 oya ihtiyacımız var 

     

    oy veren sayısı 20 yi bulması durumunda 2. adaya geçilecektir. 

     

    şuanda 5 arkadaş oy vermek için hazır en az 10 kişi daha gerekiyor TBT den.

     

     

    1. ay olarak Tolga arkadaşımızı  (malum ben abd vatandaşıyım) aday yapmaya çalışmak için yardımlarınızı bekliyorum

     

    TBT partisini kurmak için toplamda 40 GOLD gereklidir.  Partinin kurulması için altın bağışlamaya davet ediyorum sizi, gün gelir başa geliriz :)

    en azından adam başı 1 GOLD donate edebilirseniz seviniriz. 

     

    erepublik nick : PanxeR

    her türlü iletişim yardım vs. 

    Seçim günü Bilet vb. yardımlar yapılacaktır.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    hacı 1 gold olmuş 210 try partiyi boşver 40 goldu oturup yiyelim daha kıyak olur 


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeonX
    LeonX's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Pisibaliqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı 1 gold olmuş 210 try partiyi boşver 40 goldu oturup yiyelim daha kıyak olur 


    -----------------------------
    haklı :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    LeonX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pisibaliqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı 1 gold olmuş 210 try partiyi boşver 40 goldu oturup yiyelim daha kıyak olur 


    -----------------------------
    haklı :D

     


    -----------------------------

    parti bizim gelecek hedefimiz , şuanda çeşitli partilerden aday olabiliriz birde komün sistemi ile ürettin kadar kazan gibi bir düşüncem var

    tabi çogu kişinin işine gelmiyor ancak gene ilerde askeri bir grup olabildiğimizde herkez kendisi iyi para kazanabileceği için 

    bizim şirketlerimizde çalismak adama koymıycak üstüne kâr ettirecek :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    ben banlandım:|

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    ne zaman secımler haber ver bana hocam


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben banlandım:|


    -----------------------------

    multici feykçilerin tek çaresi bu hoca maxel de banlandı

     

     

    ILKER06 bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    ne zaman secımler haber ver bana hocam


    -----------------------------
    15 i diye biliyorum ancak emin olamadm bir türlü :)

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balthier
    balthier's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2010
    Erkek

    beni biliyosun benim oyum garanti :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    bir oy da benden çalışır


    Orman Mühendisi //
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hala tam emin olamasam da sanırım seçimler 10 gün sonra 

    ne kadar oy toplarsak o kadar iyidir

Toplam Hit: 2447 Toplam Mesaj: 20