Seçimler ( Erepublik )
-
hocalar erepublik te her ay millet vekili , parti başkanı ve başbakan seçimleri yapılmakta.
artık bizimde bu oyunun politikasında söz sahibi olmamızı istiyorum
bu sebepten ötürü her ay (en az)bir veya bir kaç müridimizi millet vekili yapma niyetindeyim
bunu başarmamız için oy almamız gerekiyor TBT Partisi kurulana kadar arkadaşlar çeşitli partilerden aday olucak.
gerekli ekstra bilgi 2.postta yer alıcaktır.
-
1.Ay Adayımız
zaraki.kenpaci (Tolga)
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/4059539Her adayı vekil yapabilmek için ortalama en az 10-15 oya ihtiyacımız var
oy veren sayısı 20 yi bulması durumunda 2. adaya geçilecektir.
şuanda 5 arkadaş oy vermek için hazır en az 10 kişi daha gerekiyor TBT den.
1. ay olarak Tolga arkadaşımızı (malum ben abd vatandaşıyım) aday yapmaya çalışmak için yardımlarınızı bekliyorum
TBT partisini kurmak için toplamda 40 GOLD gereklidir. Partinin kurulması için altın bağışlamaya davet ediyorum sizi, gün gelir başa geliriz :)
en azından adam başı 1 GOLD donate edebilirseniz seviniriz.
erepublik nick : PanxeR
her türlü iletişim yardım vs.
Seçim günü Bilet vb. yardımlar yapılacaktır.
-
hacı 1 gold olmuş 210 try partiyi boşver 40 goldu oturup yiyelim daha kıyak olur
-
Pisibaliqi bunu yazdı:
-----------------------------
hacı 1 gold olmuş 210 try partiyi boşver 40 goldu oturup yiyelim daha kıyak olur
-----------------------------
haklı :D -
LeonX bunu yazdı:
-----------------------------
Pisibaliqi bunu yazdı:
-----------------------------
hacı 1 gold olmuş 210 try partiyi boşver 40 goldu oturup yiyelim daha kıyak olur
-----------------------------
haklı :D
-----------------------------parti bizim gelecek hedefimiz , şuanda çeşitli partilerden aday olabiliriz birde komün sistemi ile ürettin kadar kazan gibi bir düşüncem var
tabi çogu kişinin işine gelmiyor ancak gene ilerde askeri bir grup olabildiğimizde herkez kendisi iyi para kazanabileceği için
bizim şirketlerimizde çalismak adama koymıycak üstüne kâr ettirecek :)
-
ben banlandım:|
-
ne zaman secımler haber ver bana hocam
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
ben banlandım:|
-----------------------------multici feykçilerin tek çaresi bu hoca maxel de banlandı
ILKER06 bunu yazdı:
-----------------------------
ne zaman secımler haber ver bana hocam
-----------------------------15 i diye biliyorum ancak emin olamadm bir türlü :) -
beni biliyosun benim oyum garanti :D
-
bir oy da benden çalışır
-
hala tam emin olamasam da sanırım seçimler 10 gün sonra
ne kadar oy toplarsak o kadar iyidir
