folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Seçimler ( Erepublik )



Seçimler ( Erepublik )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    orda memphis_belle adında bir savaş timi var.

    Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.

    Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.

     

    Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.

    Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?

    Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.

    Gunde bır ulke degıstırıyoruz.


    Allah büyüktür vesselam...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    orda memphis_belle adında bir savaş timi var.

    Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.

    Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.

     

    Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.

    Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?

    Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.

    Gunde bır ulke degıstırıyoruz.


    -----------------------------

    oyunda libya yok reis 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    orda memphis_belle adında bir savaş timi var.

    Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.

    Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.

     

    Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.

    Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?

    Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.

    Gunde bır ulke degıstırıyoruz.


    -----------------------------

     

    oyunda libya yok reis 


    -----------------------------

    Pardon Libya mı demişim,Litvanya :)

    Bu aralar pilotumda k.bkma :(


    Allah büyüktür vesselam...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    orda memphis_belle adında bir savaş timi var.

    Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.

    Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.

     

    Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.

    Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?

    Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.

    Gunde bır ulke degıstırıyoruz.


    -----------------------------

     

    oyunda libya yok reis 


    -----------------------------

     

    Pardon Libya mı demişim,Litvanya :)

    Bu aralar pilotumda k.bkma :(


    -----------------------------

    :D :D sorun degil  günlük ekmek ve silahını atıyorsanız ben geleyim sizle oyundaki nick in ne ? ekleyeyim :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    orda memphis_belle adında bir savaş timi var.

    Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.

    Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.

     

    Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.

    Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?

    Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.

    Gunde bır ulke degıstırıyoruz.


    -----------------------------

     

    oyunda libya yok reis 


    -----------------------------

     

    Pardon Libya mı demişim,Litvanya :)

    Bu aralar pilotumda k.bkma :(


    -----------------------------

     

    :D :D sorun degil  günlük ekmek ve silahını atıyorsanız ben geleyim sizle oyundaki nick in ne ? ekleyeyim :)


    -----------------------------

    la çakal hemen satış koydun noldu la 40 altın parti kuruyoduk hani :D


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Pisibaliqi bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    orda memphis_belle adında bir savaş timi var.

    Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.

    Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.

     

    Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.

    Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?

    Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.

    Gunde bır ulke degıstırıyoruz.


    -----------------------------

     

    oyunda libya yok reis 


    -----------------------------

     

    Pardon Libya mı demişim,Litvanya :)

    Bu aralar pilotumda k.bkma :(


    -----------------------------

     

    :D :D sorun degil  günlük ekmek ve silahını atıyorsanız ben geleyim sizle oyundaki nick in ne ? ekleyeyim :)


    -----------------------------

     

    la çakal hemen satış koydun noldu la 40 altın parti kuruyoduk hani :D


    -----------------------------

    savaşmak politikaya engel degil hoca :)) 

    eğer bir savaş grubu bulamazsam TBT adına onu da kuracam rahat ol :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    :)) iyi sattı seni :P

     

    Grubun adı memphis bellle

    Nickim her zaman ki gibi ; apokontek

     

    str ve lwl kac?

    Gunluk ekmek vermıyorda,savas zamanı 50 q5 ekmek ıle 6 q5 sılah verılıyor.

    Az once yunana daldık.

    Turkıye yuzde 49 felan yenlıyordu.Yuzde 53 oldu bı dk surmeden :)


    Allah büyüktür vesselam...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    :)) iyi sattı seni :P

     

    Grubun adı memphis bellle

    Nickim her zaman ki gibi ; apokontek

     

    str ve lwl kac?

    Gunluk ekmek vermıyorda,savas zamanı 50 q5 ekmek ıle 6 q5 sılah verılıyor.

    Az once yunana daldık.

    Turkıye yuzde 49 felan yenlıyordu.Yuzde 53 oldu bı dk surmeden :)


    -----------------------------

    savaş zamanı gene iyi hoca

    http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3972547

    ekledim oyunda seni 

    Experience level 23   (2,871 / 3,000) az galdı 24gelio :)

    Strength 1,835.07

    Military rank Commander

     

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leprosy
    Leprosy's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    beni banladılar bu oyundan multi üyelikten... feykim filan yoktu kendi halimde takılıyodum öyle...


    The child is grown, The dream is gone...
Toplam Hit: 2448 Toplam Mesaj: 20