Seçimler ( Erepublik )
-
orda memphis_belle adında bir savaş timi var.
Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.
Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.
Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.
Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?
Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.
Gunde bır ulke degıstırıyoruz.
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
orda memphis_belle adında bir savaş timi var.
Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.
Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.
Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.
Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?
Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.
Gunde bır ulke degıstırıyoruz.
-----------------------------oyunda libya yok reis
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
orda memphis_belle adında bir savaş timi var.
Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.
Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.
Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.
Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?
Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.
Gunde bır ulke degıstırıyoruz.
-----------------------------oyunda libya yok reis
-----------------------------Pardon Libya mı demişim,Litvanya :)
Bu aralar pilotumda k.bkma :(
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
orda memphis_belle adında bir savaş timi var.
Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.
Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.
Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.
Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?
Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.
Gunde bır ulke degıstırıyoruz.
-----------------------------oyunda libya yok reis
-----------------------------Pardon Libya mı demişim,Litvanya :)
Bu aralar pilotumda k.bkma :(
-----------------------------:D :D sorun degil günlük ekmek ve silahını atıyorsanız ben geleyim sizle oyundaki nick in ne ? ekleyeyim :)
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
orda memphis_belle adında bir savaş timi var.
Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.
Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.
Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.
Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?
Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.
Gunde bır ulke degıstırıyoruz.
-----------------------------oyunda libya yok reis
-----------------------------Pardon Libya mı demişim,Litvanya :)
Bu aralar pilotumda k.bkma :(
-----------------------------:D :D sorun degil günlük ekmek ve silahını atıyorsanız ben geleyim sizle oyundaki nick in ne ? ekleyeyim :)
-----------------------------la çakal hemen satış koydun noldu la 40 altın parti kuruyoduk hani :D
-
Pisibaliqi bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
orda memphis_belle adında bir savaş timi var.
Duymuşsundur buyuk ıhtımalle.
Ben o savaş timindeyim.yaklasık 30 kusur kısıyız.
Eger tbt aılesı gelırse 30 kısı cıvarıda bız olursak bızlerde aynı sekılde bır tım kurarız ve hem partıyıde bu sekılde ayarlamış oluruz.
Ben yınede bızım grupla konusurum oy verceklerı kısı bellı mı degıl mı?
Ama bız Lıbya vatanası olduk bı kac hafta once.yanı Turkıye vatandaslıgında kısa surelıgıne cıktık savas tımı oldugumuzdan heryerde savasıyoruz.
Gunde bır ulke degıstırıyoruz.
-----------------------------oyunda libya yok reis
-----------------------------Pardon Libya mı demişim,Litvanya :)
Bu aralar pilotumda k.bkma :(
-----------------------------:D :D sorun degil günlük ekmek ve silahını atıyorsanız ben geleyim sizle oyundaki nick in ne ? ekleyeyim :)
-----------------------------la çakal hemen satış koydun noldu la 40 altın parti kuruyoduk hani :D
-----------------------------savaşmak politikaya engel degil hoca :))
eğer bir savaş grubu bulamazsam TBT adına onu da kuracam rahat ol :D
-
:)) iyi sattı seni :P
Grubun adı memphis bellle
Nickim her zaman ki gibi ; apokontek
str ve lwl kac?
Gunluk ekmek vermıyorda,savas zamanı 50 q5 ekmek ıle 6 q5 sılah verılıyor.
Az once yunana daldık.
Turkıye yuzde 49 felan yenlıyordu.Yuzde 53 oldu bı dk surmeden :)
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
:)) iyi sattı seni :P
Grubun adı memphis bellle
Nickim her zaman ki gibi ; apokontek
str ve lwl kac?
Gunluk ekmek vermıyorda,savas zamanı 50 q5 ekmek ıle 6 q5 sılah verılıyor.
Az once yunana daldık.
Turkıye yuzde 49 felan yenlıyordu.Yuzde 53 oldu bı dk surmeden :)
-----------------------------savaş zamanı gene iyi hoca
http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3972547
ekledim oyunda seni
Experience level 23 (2,871 / 3,000) az galdı 24gelio :)
Strength 1,835.07
Military rank Commander
-
beni banladılar bu oyundan multi üyelikten... feykim filan yoktu kendi halimde takılıyodum öyle...
