folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Selam Oyun Yapalımmı



Selam Oyun Yapalımmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cytotec
    cytotec's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    ya arkadaşlar neden şöyle türkçe bi oyun yok oynayalım zevkle bana p.u.s.u var demeyin o oyun çok kötü dediler bende almadım varmı böyle oyun bildiğiniz oynayalım

    İyi dostu olanın aynaya gereksinimi yoktur. Mevlana
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cytotec
    cytotec's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    ya arkadaşlar ben oyun yapacak ekip arıyorum şöyle tam türk usülü grafikler benden 6 ayda çizerim gerisini yapacak eleman lar lazım oyun  motorların dan anlayan ses eklemekten anlayan ilgilenenler mesaj atsın

    İyi dostu olanın aynaya gereksinimi yoktur. Mevlana
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    öncelikle bir türk oynunu sen almıyıcaksın ben almıyıcam ama 3 kuruşluk gavur oynunu aylarca oynarız..... neyse bu konuda benim biraz bilgim var ve şunu rahatlıkla söyliyebilirim oyun yapmak öyle kolay birşey degil öncelikle bir sürü konusunda en az 5-6 yıl tecrübeli adamlar lazım bunun yanında oyun motoru (artık ne kullanırsan) üzerinde yazılım geliştiricegine göre herkezin onuda bilmesi lazım.... hadi buldun bunları bu adamların işi gücü bırakıp bu oynu yazmaları lazım onun için güçlü makineler ve zaman lazım yani para iyi oyunlar neden 1 milyon dolara patlıyor sanıyorsun son olarak iyi bir oyun grafigini dostum alınma ama 6 ayda tek bir kişi biraz zor çizer.....

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    Hımm hemen oyun yapalım dur ben de 8 ayda sesleri yaparım kaldı geriye programlama o da en kolay iş :D :P
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ya yalvarıyorum size, lütfen kulunuz köleniz olayım sadece şunu yapın:


    bugun yapılmıs oyunlardan herhangı bırtanesının yapım asamasını inceleyin masraf ne araç gereç ne lütfen araştırın.sonra da oturun oturduğunuz yerde...


    en basiti medal of honor pasific assualt'ı yükleyin ve menulerden oyunun yapım aşamasındaki küçük bir kesitini inceleyin..


    adamalar gidiyor askeri alanda uçaksavarlar kullanıyor,filme çekiyor,bu goruntuyu grafıklendırıyor v.s v.s


    şimdi soruyorum hanginiz yasar buyukanıt'ın oglusunuz ve yasar buyukanıt'ın bu kadar parası var mı...


    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cytotec
    cytotec's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    kesin le zaten bu türkiye sizin gibiler yüzünden gelişmez iyiki bi iş yapalım dedik bu forumda bi daha konu açarsam t.p olem benden bu kadar bizimde biraz bilgimiz var ki böle bi boka kalkıyoz herhalde neyse sizden köy kasaba olmaz tahribatcıyız diye bi şey demeyeyim artık

    İyi dostu olanın aynaya gereksinimi yoktur. Mevlana
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    hayhay ben varım madem grafikle sen ugraşıcaksın render etmek için ne kullanıcaksın bir söylermisin dostum....

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeriSaN
    PeriSaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    cytotec bunu yazdı:


    bu forumda bi daha konu açarsam t.p olem benden bu kadar bizimde biraz bilgimiz var ki böle bi boka kalkıyoz herhalde neyse sizden köy kasaba olmaz tahribatcıyız diye bi şey demeyeyim artık


    demessen deme

    Dağlar Gışımış Yolcu Üşümüş Nasıl Edem Ben, Dağlar Harami Deşme Yarami PERİŞANIM Ben
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    eskiden bi intikam zamanı vardı. baya eskiden.

    ftw
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Kardes oyle yaparak bır yere varılmaz kı.Madem oyle sen de bu dedıklerımın yanlıs oldugunu kanıtla senın bıldıklerım var dıyıp o bıldıkerını bıze anlatmaman kanıt sayılmaz...ben senın bu forumda bır sey deyıp dememenle alakalı bır sey de soylemedım.bu ısın cocuk oyuncagı olmadıgını sana soylemek ıstedım...


    Pusu yu hazırlayan adamlar ne emek harcadı dıye bır arastırır mısın.o adamlar gercekten ortaya guzel bır oyun cıkarıp satacaklarını mı dusunduler de cıktılar yola.hayır.


            İLK TÜRK OYUNU DİYEREK MİLLETİN MİLLİ DUYGULARINDAN ÇIKAR ELDE ETME AMAÇLIYDI...(bana göre)...


    Hayal etmek güzeldir,o olağanüstü yere varmasan bile onun bir altı olan olağan noktaya varman için güç verir sana.Yalnız bu zamanda senin o hayalin için paran olması lazım...alenen imkansız olan bir şey için emek harcamak sanırım günah sayılır ki sen gel de dünyevi tabanlı düşün...


    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    V1PER
    V1PER's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2003
    Erkek

    zuhahah :D


    selam oyun yapalımmı


    topic mükemmel yaa

Toplam Hit: 6209 Toplam Mesaj: 26