Seneye Herkes Üni Ye Girecek
-
Seneye öss ye giren herkes üni ye girecek nasıl olacak giremiyenler açık öğretimi yazabilecek...
bizim diplomaların bi fonsiyonu kalmadı a.q
-
şimdi lise mezunları işsiz
yarın üniv. mezunları işsiz
ertesi gün Türkiye aç..
-
Anasını avradını niye okuyoruz lan biz o zaman ?
-
Yeni favori at yarışı: KPSS
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Seneye öss ye giren herkes üni ye girecek nasıl olacak giremiyenler açık öğretimi yazabilecek...
bizim diplomaların bi fonsiyonu kalmadı a.q
-----------------------------oruç başimami vurdu ne anlamadim la ben bişi
-
Mesaj WALLACEs tarafindan 2 Eylül 2008 (Sali) 18:39 tarihinde yazildi.
Yeni favori at yarışı: KPSS
sevdim güzel :)
RIPER ın mesajıda güzel :)
şeyimizi sıka sıka girdikya üni ye bokunu çıkarırlar artık
-
mehmetcan bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Seneye öss ye giren herkes üni ye girecek nasıl olacak giremiyenler açık öğretimi yazabilecek...
bizim diplomaların bi fonsiyonu kalmadı a.q
-----------------------------oruç başimami vurdu ne anlamadim la ben bişi
-----------------------------hacı gelecek seneden itibaren açık öğretim sınavsiz gibi bişey oluyo geleni alcaklar mına koyim öyle bi söylenti vardı :S
-
Adam gibi milletin okumasını, bilinçlenmesini isteyen kim ?
Anca bi b*k bildiğini sanan partizan yetiştirirler bunlar.
-
siz çok dar düşünüyorsnuz. eyvah senaryolarıyla dolu aklınız. adam gibi uni okuyp dil bilen adamları piyasada havada karada kapıyorlar. gidip arkeoloji falan okursanız türkçeden başka dile vakıf değilseniz bunlar normal. kendini yetiştirme meselesi.
-
bu devletin ben nese siteye kotu içerik getirmicem
-
EA out, Sayısal in oldu ozaman :)
