Şerefsiz Abd Askerleri!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    birbirimizle kıran kırana şavaşıyoruz zaten
    şu an kimseye faydamız dokunmaz..

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaL
    ZaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2006
    Erkek

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yıllarca bağırmaktan başka bişey yapamadınız zaten..Sizi kim taktı :)

    Kimse bir milletin geleceğini tayin edemez diyorsun ama bak nasıl ediyorlar...Engelleyebildiniz mi,hayır...

    daha öncede Dünya'nın başka hiçbiryerinde bulunmayan dev Buda heykelleri havaya uçurulmuştu..Bütün dünya ayaklanmıştı yapmayın diye..Ne oldu ? Heykeller uçuruldu...

    Kim ne derse desin sen kendi kaderini çizemeyecek durumdaysan,senin kaderini kendi çıkarları için çizenler olacak..Bunu istediğin kadar bağırsanda engelleyemezsin..

    Abd Irak'a girmesin diyede insanlar bağırdı..Hatta canlı kalkan oldular ne oldu Abd bilmemkaç yıldır Irrak'ta :)


    -----------------------------
    Sen yinede safını belli et.Bilgisayar başından yapabileceğin en iyi hareket bu olur.

    2 kelime yanyana gelirde güzel olmaz mı? Sen bunu göremiyorsan,ben sana gösterememki.Tıpkı şuan şurada yazılanlar gibi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arkhe
    Arkhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    aynı şeyi biz  onların dini değerlerine yapsak yine kültürüne sahip çıkmayan çıkamayan zihniyet   hepimiz hristiyanız  hepimiz isayız diye kilise ve hristiyan dinin

    değerlerini korumaya kalkar  ama işte biz  de toplumların dinini hoşgörü anlayışı oldugundan bu yapamıyoruz  ki bu emperiyalist köpeklerinde  bu değerlerin hiç biri

    yok  eğer bugün bunlar olsa adamın kemikleri toprak oldu hala hrant dink davasıymış falan filan ... derler uzarda  uzar bu mesele  türkiyede nedense yabancı a 

    azınlıklara kendi halkımızda daha değerli  görüyoruz  araplarda suc yok mu var adamlar  sermayesininin çogu ing. abd  vs gibi ülkelerde sen onların piyasında paranı

    dolastır sonrada ağım ağım ağla  ırakta bugün bir düğün oluyo adamlar kiloyla altın takıyo yapamazsın ki bişey onlar düşünmüyosa kendi topraklarını biz onların

    topraklarına onlardandaha fazla değer veremeyiz ki  gözünü sevdiğimin Türk milleti  ve içimizde toprak vatan aşkı ve atamız... 

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek

    amerika bu. her istediğini yapar. engel olabilirseniz gidin olun. ben destekliorum. şu saaten sonra boş... 

    amerikaya tam destek.


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    şimdiye kadar araplardan bi hayır görmedik, elimde olsa ben öldürürdüm hepsini, ama saolsun amerika gerekeni yapıyor..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kaderi güçlü olan çizer,ister kitlesel olarak ister kültürel olarak...
    -----------------------------

    Dediğinde Mükemmel ötesi derecede haklısın.

    Tek bir MUTLAK Güç vardır ve o da Kader i çizer! Bu Mutlak gücünde ABD veya Rastlantısal gelişmelerde olmadıgını adın gibi biliyorsun!

    İster inan , İster inanma fakat böyle bir Güç Var!

     


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dark_devil
    dark_devil's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    BENDE dün izledim televizyonda inan elimden gelse tek celsede hepsinin kafasını koparıp tek tek hepsiyle top oynucam

     


    çekeriz emaneti bozarız adaleti mahallemizden geçilmez elimizden su içilmez biz çamlıcalıyız bize rajon kesilmez
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    abd askerlerini de suçu yokki hepsi cahil komutanları öldür dio onlarda öldürüolar gerçi komutanlarada emir wereneler daa şerefsiz.

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    evet dogru, bize ne ki? daha ne kadar toz pembe goruceksiniz dunyayı. Daha ne kadar sempatinizle hareket ediceksiniz cocuk gibi. Irak halkı kendi ülkesi için savaşmıyorken sana ne oluyor be adam, sen kimsin. Adam ülkesini hiğbe etmiş zaten düşman askerini elinde bayraklarla karşılamış kendi liderinin heykellerini terlikle devirmiş. Vatan millet kavramını arapta arayan bizlerde suç. Sıfatı erkek olan o Iraklı karı kılıklı korkak adamlar düşman ülkesine ayak bastıgında cıplak elle dahi olsa savaşsaydı, kacmasaydı karı gibi, koca ordu kendi kendini terhis etmeseydi bugun ne cocukları nede karıları ölmezdi. Kendi vatanı için savaşmayan adamın vatanı için benmi savaşıcam. Müstehak hepsine beter olsunlar. vatansız şerefsizler.
    -----------------------------

    Dkn Hocam öyle demişsinki Sanki Saddam Bu Şerefsizlerden daha iyi bişeydi, Saddam inanki Halka Bu Askerlin ettiğini geride bırakmayacak Zulümleride yapmıştır, Yapmıştırki Halkıda Savaşta Ona Uymamıştır, Korkak olup olmadıkları ile ilgili bir Mevzu olmadığıda Gün gibi ortada. Oradaki insanlarda İnsan, En Kötüsüde Müslüman insanların Sırf Müslüman oldukları için Çektikleri Zulüm Zoruma gidiyor.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 14567 Toplam Mesaj: 70