Şerefsiz Abd Askerleri!
-
birbirimizle kıran kırana şavaşıyoruz zaten
şu an kimseye faydamız dokunmaz.. -
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
Yıllarca bağırmaktan başka bişey yapamadınız zaten..Sizi kim taktı :)Kimse bir milletin geleceğini tayin edemez diyorsun ama bak nasıl ediyorlar...Engelleyebildiniz mi,hayır...
daha öncede Dünya'nın başka hiçbiryerinde bulunmayan dev Buda heykelleri havaya uçurulmuştu..Bütün dünya ayaklanmıştı yapmayın diye..Ne oldu ? Heykeller uçuruldu...
Kim ne derse desin sen kendi kaderini çizemeyecek durumdaysan,senin kaderini kendi çıkarları için çizenler olacak..Bunu istediğin kadar bağırsanda engelleyemezsin..
Abd Irak'a girmesin diyede insanlar bağırdı..Hatta canlı kalkan oldular ne oldu Abd bilmemkaç yıldır Irrak'ta :)
-----------------------------
Sen yinede safını belli et.Bilgisayar başından yapabileceğin en iyi hareket bu olur. -
aynı şeyi biz onların dini değerlerine yapsak yine kültürüne sahip çıkmayan çıkamayan zihniyet hepimiz hristiyanız hepimiz isayız diye kilise ve hristiyan dinin
değerlerini korumaya kalkar ama işte biz de toplumların dinini hoşgörü anlayışı oldugundan bu yapamıyoruz ki bu emperiyalist köpeklerinde bu değerlerin hiç biri
yok eğer bugün bunlar olsa adamın kemikleri toprak oldu hala hrant dink davasıymış falan filan ... derler uzarda uzar bu mesele türkiyede nedense yabancı a
azınlıklara kendi halkımızda daha değerli görüyoruz araplarda suc yok mu var adamlar sermayesininin çogu ing. abd vs gibi ülkelerde sen onların piyasında paranı
dolastır sonrada ağım ağım ağla ırakta bugün bir düğün oluyo adamlar kiloyla altın takıyo yapamazsın ki bişey onlar düşünmüyosa kendi topraklarını biz onların
topraklarına onlardandaha fazla değer veremeyiz ki gözünü sevdiğimin Türk milleti ve içimizde toprak vatan aşkı ve atamız...
-
amerika bu. her istediğini yapar. engel olabilirseniz gidin olun. ben destekliorum. şu saaten sonra boş...
amerikaya tam destek.
-
şimdiye kadar araplardan bi hayır görmedik, elimde olsa ben öldürürdüm hepsini, ama saolsun amerika gerekeni yapıyor..
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------Kaderi güçlü olan çizer,ister kitlesel olarak ister kültürel olarak...
-----------------------------Dediğinde Mükemmel ötesi derecede haklısın.
Tek bir MUTLAK Güç vardır ve o da Kader i çizer! Bu Mutlak gücünde ABD veya Rastlantısal gelişmelerde olmadıgını adın gibi biliyorsun!
İster inan , İster inanma fakat böyle bir Güç Var!
-
BENDE dün izledim televizyonda inan elimden gelse tek celsede hepsinin kafasını koparıp tek tek hepsiyle top oynucam
-
abd askerlerini de suçu yokki hepsi cahil komutanları öldür dio onlarda öldürüolar gerçi komutanlarada emir wereneler daa şerefsiz.
-
DkN bunu yazdı:
-----------------------------
evet dogru, bize ne ki? daha ne kadar toz pembe goruceksiniz dunyayı. Daha ne kadar sempatinizle hareket ediceksiniz cocuk gibi. Irak halkı kendi ülkesi için savaşmıyorken sana ne oluyor be adam, sen kimsin. Adam ülkesini hiğbe etmiş zaten düşman askerini elinde bayraklarla karşılamış kendi liderinin heykellerini terlikle devirmiş. Vatan millet kavramını arapta arayan bizlerde suç. Sıfatı erkek olan o Iraklı karı kılıklı korkak adamlar düşman ülkesine ayak bastıgında cıplak elle dahi olsa savaşsaydı, kacmasaydı karı gibi, koca ordu kendi kendini terhis etmeseydi bugun ne cocukları nede karıları ölmezdi. Kendi vatanı için savaşmayan adamın vatanı için benmi savaşıcam. Müstehak hepsine beter olsunlar. vatansız şerefsizler.
-----------------------------Dkn Hocam öyle demişsinki Sanki Saddam Bu Şerefsizlerden daha iyi bişeydi, Saddam inanki Halka Bu Askerlin ettiğini geride bırakmayacak Zulümleride yapmıştır, Yapmıştırki Halkıda Savaşta Ona Uymamıştır, Korkak olup olmadıkları ile ilgili bir Mevzu olmadığıda Gün gibi ortada. Oradaki insanlarda İnsan, En Kötüsüde Müslüman insanların Sırf Müslüman oldukları için Çektikleri Zulüm Zoruma gidiyor.
