Service Desk Yazılımı
-
Selamlar,
Yaptığımız ve sattığımız ürünler ile ilgili, güncelleme, arıza kaydı, problem takibi gibi sorunların tamamını telefon telsiz mail yerine bir service desk altyapısına geçirmek istiyorum.
Yani ürünü alan firma yada müşteri bir sorun olduğunda acacak ticketı, ticket sonuna kadar takip edilecek, eleman çözdüğünde karşıdakini bilgilendirecek vs vs vs.
Kısaca, hangi ürünü kullandınız, gördünüz bildiğiniz birşeyler var mıdır :)
-
rene hocam,
ücretli olarak 2 tane kullandım.
birisi CA, diğeri ise servicenow. ikisinin de fiyatları uçuk fakat yapılabilirlikleri, esneklikleri çok fazla. talepler, sorunlar, envanter kayıtları vb. diğer işlemleri de gerçekleştirebiliyorlar.
-
zamanında bi' ara araştırmıştım. zendesk en iyisi gibi geldi.
https://www.zendesk.com/support/compare/#compare
aylık 5 dolarlığın özellikleri yetecekse alınabilir.
-
Hocam merhaba,
tam anlamiyla profesyonel bir uygulama istiyorsan HP Service Manager Remote ve jira help desk uygulamalarini inceleye bilirsin ozellikle jira uygulamasini siddet ile tavsiye ederim
-
-
Open source, php altyapılı içerisinde kb filan eklenebilecek birşeyler varsa banada iyi gelir :)
-
Zendesk tercih edilebilir, şu an 150+ çalışanlı bir firmada 2500+ müşteriye sorunsuz hizmeti taşıyor üzerinde mesela.
-
hp service anywhere kullanmıştık hocam jira ile arasında kalıp gayet güzel kullanışlı emme biraz tuzlu :D bunun dışında her işini görür basistek türkiyedeki desteğini veriyor
-
jira iyidir de php de open source yazılımlar da gayet iş görüyor ama şimdi ismini hatırlayamadım.
-
-
HanDSomE bunu yazdı
O maximo'nun Allah belasını versin.
Servicenow veya küçük bir firmaysan JIRA tavsiye ederim.