Ses Sistemi Alacağım Tavsiye ?
-
2+1 ses sistemi alacagım sermaye 50 YTL ne tavsiye edersiniz.?
-
Pioner tavsiye ederim ama 50 ytl diyosan minton :D yada gittigidiyordanda güzel ürünler bulabilirsin
-
Logitech in 2+1 leri fena değil
-
dostum 40 milyona 2+1 almıştım markası shov.subvofer 40x20 cm
subvoferi çok güzel bass veriyor odanın canları titretiyor düşün artık
-
minton hts 333
-
sahsen biriktir 40-50 YTL daha 5+1 al kalecenter [güngören] da satılıyor :)
-
logitech x230 bende bu var memnunum
-
en iyi ses sistemi piyasada logitch dir bence :) logiteck al derim :) ama sen bilirsin.
-

elimde bu urun var hoca , tasinacagim icin yanimda goturmeyip satmayi dusunuyorum.
http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?categoryid=256&productid=bd7015
urun bu hoca. Kutusu ya tavan arasinda bi yerde yada yok:) Performansina diyecek yok zaten...yipranma falan yok urunde temiz.Almayi dusunursen bi fiyat ver ok diyim :)
-
Logitech.
-
creative diyorum başka söz istemıyorum.
Toplam Hit: 3698 Toplam Mesaj: 26
