Sıfırdan Kimya Öğrenmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morf1n
    morf1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2011
    Erkek

    Kimya öğrenmek istiyorum sıfırdan başlayarak, merak saldım bu alanda kendimi geliştirmek istiyorum yeterince vaktim var döküman okuyup görsel dersler izleyebileceğim.

    Fakat kimyacı arkadaşlardan yönlendirme yapmalarını istiyorum. Görsel dersleri nerelerden indirebilirim dökümanları nerden temin edebilirim filan?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    İyi de kimya çok geniş bir kavram yani sen mesela polimer madde yapımını pvc plastik gibi şeylerin nasıl yapıldığını mı öğrenmek istiyorsun?Yoksa deneyler yapıp sabun tarzı şeyler mi yapmak istiyorsun?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ershn
    ershn's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    hocam kendini birazcık seviyorsan uzak dur ne çektiysem kimya'dan çektim hep. yamulmuyorsam Peroksit var kimyacı ona bir danış yine de.


    Allah Türktür.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morf1n
    morf1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2011
    Erkek

    Kutengri bunu yazdı:
    -----------------------------

    İyi de kimya çok geniş bir kavram yani sen mesela polimer madde yapımını pvc plastik gibi şeylerin nasıl yapıldığını mı öğrenmek istiyorsun?Yoksa deneyler yapıp sabun tarzı şeyler mi yapmak istiyorsun?

    -----------------------------

    ilaçlar konusunda kendimi geliştirmek istiyorum, sadece bu alanda beceri kazanıpta bu alanla ilgili herşeyi sorunsuz yapmam mümkün olur mu? yani kimyanın diğer alanlarına ihtiyaç duymam heralde.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    hocam az da olsa altyapın varmı ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morf1n
    morf1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2011
    Erkek

    Bico bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam az da olsa altyapın varmı ?

    -----------------------------

    altyapı "0" hocam, ama sabır ve azim var

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    hoca konu başlığını kimyadan, biyokimya'ya çevirerek senin için alan daraltabiliriz.. anladığım kadarıyla eski usül doğadan ot çöp toplayıp kendi ilacını, zehrini filan kendin yapıcaksın. eğer böyle bişi istiyorsan yalnızca kimya değil işin yanında biyolojiye de mutlak ihtiyacın var. biyolojiden kastım çevrende görebileceğin bitkilerin karakteristik özellikleri, onları tanıma, kullanma, saklama yöntemleri filan..


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    Arkadaşım öğrenmek istediğin bilgilere ulaştığın zaman bana gel , sana bir lab. kuralım ;)  Sermayeni koyarım sıkıntı yok .

     


    İndia İndia !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XanTos
    XanTos's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    Konuyu açan müridin tam olarak yapmak istediğini ben de istiyorum. Biyokimya, bende biraz biyoloji ve kimya temeli var ancak sıfırdan başlayarak tazelemek istiyorum. Takipteyim.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Hacı niyetini anladım senin. Uyuşturucu üretecen dimi, seni gidi seni birde ilaç diyor. 


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morf1n
    morf1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2011
    Erkek

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca konu başlığını kimyadan, biyokimya'ya çevirerek senin için alan daraltabiliriz.. anladığım kadarıyla eski usül doğadan ot çöp toplayıp kendi ilacını, zehrini filan kendin yapıcaksın. eğer böyle bişi istiyorsan yalnızca kimya değil işin yanında biyolojiye de mutlak ihtiyacın var. biyolojiden kastım çevrende görebileceğin bitkilerin karakteristik özellikleri, onları tanıma, kullanma, saklama yöntemleri filan..

    -----------------------------

    oncelikle yardimci mesajin icin sagol, biyokimya uzerine arastirma yapicam, evet biyolojiyede ihtiyac olucak sanırım amaç zararsız ilaçlar oldugu için zararlı kimyasallar yerine zararsız bitkiseller kullanabilirim

    peki biyolojiyi tam anlamıyla ogrenmekmi gerek yoksa biyolojinin belirli konuları yeterli olurmu acaba?

     

    GusFring bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı niyetini anladım senin. Uyuşturucu üretecen dimi, seni gidi seni birde ilaç diyor.

    -----------------------------

    hocam uyuşturucu demeyelim amac benzer ama asıl amacım o değil,

    hızlandırıcı maddelerin uzerinde calisip insan vücuduna zarar vermicek sekilde hallere getirmek, bağımlılık olayını ortadan kaldırmak ve buna benzer alanlarda çalışmalar yapmak istiyorum.

    çünkü biliyorum ki bu beceriyi uyuşturucu üretmek için kullananlar, kasıtlı olarak zarar veriyor, bağımlılık yaratıyor veyahut zararlı maddeleri işin kolayına kaçtıkları için kullanıyorlar daha ucuz olduğu için filan.

    ben inanıyorumki gerçekten iyi bir kimyager, insanın ruh halini iyi hissettircek, aradığı özgüveni bulduğunu hissettircek ilaçlar üretebilir.

    tabiki bunlar sadece işin başlangıç kısmında düşündüklerim

    bu konuda hırslı ve azimliyim gerçektende kendimede inanıyorum kendimi eğitmeye başladığım zaman zevk almaya baslicagimi bildigim icin sıkılmadan en iyisi olmak için elimden geleni yapıcam. ve bununla beraber zeki biri oldugumu ve programcılık becerilerimden dolayı kendimde bir muhendis beyni goruyorum fakat asıl istediğimin iyi bir programcı olmak olmadıgının farkına vardım bu yuzden biyokimyaya yonelmek istiyorum

    hayatima yon vericek bu kararimi harekete gecirmemde faydasi olan muritlere gercekten minnettar olucam.



    bloodmage bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşım öğrenmek istediğin bilgilere ulaştığın zaman bana gel , sana bir lab. kuralım ;)  Sermayeni koyarım sıkıntı yok .

     -----------------------------

    inş ulaşıcam dostum sana kısa zamanda :) başlangıç yaptıktan sonra kısa zamanda iyi yol katediceğime inanıyorum gerekirse tüm günümü harcıcam bu yolda


Toplam Hit: 6258 Toplam Mesaj: 22