folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sigarayı Bırakmak / Bırakmayı Denemek / Tiryakiler...



Sigarayı Bırakmak / Bırakmayı Denemek / Tiryakiler...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_TRojeN
    By_TRojeN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2008
    Erkek
    walla hocamm ben çok içtim bir türlü tiryaki olmadımm..
    ne işse bende anlamadım.Bende bir türlü alışkanlık yapmadııı..

    KuMaRi OYNaYaN DeĞiL OyNaTaN KaZaNır...! <br>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sumer
    sumer's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    başlayalı tam tamına 10 yıl oldu.bırakmayı hiç düşünmüyorum.çünki çok zevk alıyorum.sinirliyken çok hoş,neşeliyken çok hoş yemekten sonra çok hoş,çayla kaveyle çok hoş hoş hoş hoş.bırakmıcaaaammm.


    Yazmış Oldugum Cevaplardan Dogacak Herhangi Bir Sorundan Sorumluluk Kabul Etmiyorum...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    sigara bırakılırmı yaa..yemeğin üstüne.sahilde birayla sömürmek varken sabah kahvaltıdan sonra.sinirlenince yada mutluyken yaktınmı değme keyfine.

    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa,Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaGaNoS
    ZaGaNoS's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    arkadaşım başağrısına ve beynin durmasına dayanabiliosan çok da problem olmuyo, ben şu anda bırakma evresindeyim. 4 gündür hiç içmedim. Her yemekten sonra başağrısı var, finallerim var kitabı okuyorum okuyorum bi b.. anlamıyorum..

     bi arkadaş yazmış önce kafada bırakmak lazım, gerçekten doğru başağrısına hazırlıklı olmak lazım ...


    şartlar ne olursa olsun, serinkanlı kalmak kadar bir insana bir diğeri karşısında üstünlük sağlayan bir şey daha yoktur.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    iyide sigara bırakmak için değilki, içmek için amk ne kasıyon iç gitsin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bırakan bir arkadaşım vardı senin gibi 5 senedir içiyordu..

    olay şu. birden kesiceksin sigarayı.. çekirdek al ağzını oyalıcak bişeyler al.. 

    ama sakın azaltarak bırakırım diye düşünme bırakamazsın. birden kesmen gerek.. kolay gelsin. 


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kotusirine
    kotusirine's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Dişi

    Bende kullanıyorum günde 1 tane veya 2 tane bazende hiç artı sigarayı içime çekmiyorum benim gibiler ne oluyor pasif içicmi bilmiyorum sanırım bırakıcam..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    kotusirine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende kullanıyorum günde 1 tane veya 2 tane bazende hiç artı sigarayı içime çekmiyorum benim gibiler ne oluyor pasif içicmi bilmiyorum sanırım bırakıcam..


    -----------------------------
    biz içiciler, senin gibilerine "dudak tiryakisi" yahut daha gerçekçi olmak gerekirse "özenti" diyoruz..

    içmediğin şeyin nesini bırakıcan? :))

    başlamayın arkadaşlar bırakamazsınız 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kotusirine
    kotusirine's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Dişi
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kotusirine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende kullanıyorum günde 1 tane veya 2 tane bazende hiç artı sigarayı içime çekmiyorum benim gibiler ne oluyor pasif içicmi bilmiyorum sanırım bırakıcam..


    -----------------------------
    biz içiciler, senin gibilerine "dudak tiryakisi" yahut daha gerçekçi olmak gerekirse "özenti" diyoruz..

    içmediğin şeyin nesini bırakıcan? :))

    başlamayın arkadaşlar bırakamazsınız 


    -----------------------------Hiç sanmıyorum özenti olduğunu.. istemeseydim  içmezdim. nikotin bağımlısı gibi bişeyim herhalde :P
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    içine çekmeden nasıl alıyon bacım nikotini de bağımlısı oluyon? :D

    çiğniyon mu tütünü? çiğneme tütünü farklıdır sigarada ki tütün çiğnenmez :))) 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 5164 Toplam Mesaj: 59