Sigarayı Bıraktım
-
sigaraya alternatif üretseler bende bırakacam da hayatımda açtığı boşluğu neyle dolduracam :D
-
Bende Uzun Süreden beridir sigara kullanıyorum bırakcam hem çok para veriyoruz sigaraya ve bi zamandan sonra zaten beyne zararı oluyor beyinsiz kalmaktansa krizden gitmem daha iyi :D
-
Dün gece 1 tane içtim, bugün de bi tane yaktım ama yarısına kadar içtim neden bilmiyorum ama içme isteğim kayboldu gibi. Şu an gayet iyiyim :)
-
Fcuk bunu yazdı:
-----------------------------
Dün gece 1 tane içtim, bugün de bi tane yaktım ama yarısına kadar içtim neden bilmiyorum ama içme isteğim kayboldu gibi. Şu an gayet iyiyim :)
-----------------------------eminim öyledir.
-
csr288 bunu yazdı:
-----------------------------
ev arkasım 21 yasında ortaokuldan berı ıcıomus wiston soft ıcer genelde 13 aralıkta bıraktı sıgarayı dun yanı 13 martta paket aldı artık kımseye ınanmıyorum sıgarayı bırakmak için cok gecerlı bı nedenın olacak
bnce bagımlıysan tedavı tek cozum
-----------------------------aynı dediğin arkadaşın gibi başladım.7 Aralıkta bıraktım 7 Martta da 4.ayı kutlamak amacıyla paket aldım =) 4 ayın ardından bunu hak ettiğimi düşünüp, her 2 günde 1 tek zevk sigarası ile kendimi ödüllendiriyorum. Paket bitince haftada 1 tek puro ile yoluma devam edicem.
Sigaraya verilen paraya acıdığım için bıraktım. Bıraktıktan sonra da çeşitli sağlık problemleri çektim. Sigaranın sindirime nasıl bir kolaylık sağladığını bıraktıktan sonra daha iyi anladım. Onun dışında çektiğim ızdırapların bir yararını göremedim henüz :p
-
la benim anlamadığım 3-5 gün bırakıyosun sonraki ilk gün az az gidiyo.. ertesi gün eskisi gibi sigara içmeye başlıyosun.. ne koyuyolarsa içine artık.. bırakılır bırakılmasına da sorun tekrar "yav bi taneden nolacak" dememek de :|
-
25 günü aşarsan sigarayı bırakmışsın demektir. Sonrasında içebilmek için gayret sarfetmen gerek tıpkı ilk sigara başladığın günki gibi...
-
Cok denedim belkide 10 larca kez denedim..Her seferinde tekrar basladim..
En sonunda nikotin hapi aldim ilk 2 gun sigara istegimi bastirdi son bir hafta ise agzimda nikotin sakizi elimde sigara devam ettim..
Suan Gunde 2 paket iciyorum ve mutluyum :)
Hatta birakmak istegini bile unutuyorum hayatimdaki boslugu doldurmanin 2yolu var ask veya sigara
-
herkesin bırakmasını içtenlikle isterim ancak genelde 1 hafta sonra tekrar başlıyo içenler
-
hastanelik olunca tam bırakırlar illa
