folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sigarayı Bıraktım



Sigarayı Bıraktım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cruel_storm
    cruel_storm's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    sigaraya alternatif üretseler bende bırakacam da hayatımda açtığı boşluğu neyle dolduracam :D


    Elektronikci olmak için çok çaba harcamam gerekiyor ANNE
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CakefatheR
    CakefatheR's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2011
    Erkek

    Bende Uzun Süreden beridir sigara kullanıyorum bırakcam hem çok para veriyoruz sigaraya ve bi zamandan sonra zaten beyne zararı oluyor beyinsiz kalmaktansa krizden gitmem daha iyi :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Dün gece 1 tane içtim, bugün de bi tane yaktım ama yarısına kadar içtim neden bilmiyorum ama içme isteğim kayboldu gibi. Şu an gayet iyiyim :)


    Hoop.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Fcuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dün gece 1 tane içtim, bugün de bi tane yaktım ama yarısına kadar içtim neden bilmiyorum ama içme isteğim kayboldu gibi. Şu an gayet iyiyim :)


    -----------------------------

     

    eminim öyledir.


    🥒
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    csr288 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ev arkasım 21 yasında ortaokuldan berı ıcıomus wiston soft ıcer genelde 13 aralıkta bıraktı sıgarayı dun yanı 13 martta paket aldı artık kımseye ınanmıyorum sıgarayı bırakmak için cok gecerlı bı nedenın olacak

    bnce bagımlıysan tedavı tek cozum


    -----------------------------

    aynı dediğin arkadaşın gibi başladım.7 Aralıkta bıraktım 7 Martta da 4.ayı kutlamak amacıyla paket aldım =) 4 ayın ardından bunu hak ettiğimi düşünüp, her 2 günde 1 tek zevk sigarası ile kendimi ödüllendiriyorum. Paket bitince haftada 1 tek puro ile yoluma devam edicem.

    Sigaraya verilen paraya acıdığım için bıraktım. Bıraktıktan sonra da çeşitli sağlık problemleri çektim. Sigaranın sindirime nasıl bir kolaylık sağladığını bıraktıktan sonra daha iyi anladım. Onun dışında çektiğim ızdırapların bir yararını göremedim henüz :p

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    la benim anlamadığım 3-5 gün bırakıyosun sonraki ilk gün az az gidiyo.. ertesi gün eskisi gibi sigara içmeye başlıyosun.. ne koyuyolarsa içine artık.. bırakılır bırakılmasına da sorun tekrar "yav bi taneden nolacak" dememek de :| 


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    25 günü aşarsan sigarayı bırakmışsın demektir. Sonrasında içebilmek için gayret sarfetmen gerek tıpkı ilk sigara başladığın günki gibi...


    Solak Cerrah
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Cok denedim belkide 10 larca kez denedim..Her seferinde tekrar basladim..

    En sonunda nikotin hapi aldim ilk 2 gun sigara istegimi bastirdi son bir hafta ise agzimda nikotin sakizi elimde sigara devam ettim..

    Suan  Gunde 2 paket iciyorum ve mutluyum :)

    Hatta birakmak istegini bile unutuyorum hayatimdaki boslugu doldurmanin 2yolu var  ask veya sigara


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    herkesin bırakmasını içtenlikle isterim ancak genelde 1 hafta sonra tekrar başlıyo içenler

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    hastanelik olunca tam bırakırlar illa

Toplam Hit: 15232 Toplam Mesaj: 120