folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Silahta Türk Devrimi, Göçük Altında Kaldı



Silahta Türk Devrimi, Göçük Altında Kaldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    Prototip in kaybolması çürümesi yok olması v.s önemli değil. O silahın plan proje çizimleri kesinlikle sağlamdadır. Üretim en kolay süreçtir yeterki proje plan v.s. olsun.


    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tekuna
    tekuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    Ölmek yok, yola devam bizde daha mühendisler, ustalar var...


    Türk Genci; Devrimlerin ve Cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    ne biçim trafiktir kardeşim bu 

    hava trafiginde ayrı profesorler öölür kara trafiginde ayrı ustalar ölür deniz trafiginde yine bogulur birileri

    bizim profesorleri biyerde toplayıp trafige cıkarmamamız lazım

    gerçi bu seferde trafik onları bulur :D uçak üstlerine düşeblilir kamyon şarampolden uçar catıdan girer  vs.  :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek

    @nolanded gösterdiğin silahlardan bir kaçı hariç hepsi başka markaların Türkiyede bok edilmiş modelleridir.

    En son mke nin yaptığı mp5leri kakalamaya calıştık onlarıda almadılar zaten.

    Öte yandan söylediğin zigana T ye gelelim.

    Çoğu kuruluşun derginin yılın tabancası çalışmalarını okurum ama daha zigana kelimesini bile duymadım VARSA göster görelim.

    başta Amerikan narkotik polisi olmak üzere dünyadaki birçok ülkenin ordu ve polis teşkilatı, Türkiye'de üretilen silahları tercih etmeye başladı.

    Demişin  Üstadın biride demiş ki:

    Şimdiye kadar hiç bir ABD güvenlik ya da ordu biriminin, Zigana veya benzeri bir silahı kullandığını duymadım. Sadece BATF, ithalat izni için talepte bulunulan silahlardan örnekler alarak, belirli bir standard emniyet sistemleri olup olmadığını, illegal bir mekanik özellik içerip içermediklerini kontrol eder. Bunun anlamı bu birime envantere alınmak üzere silah satıldığı değildir.

    Bir firmanın, yetkili bir ağzının meydanı boş bulunca bu kadar sallaması, reklamdan ziyade prestij kaybına neden olur. Ama tabi yurdumda nasıl olsa kimin haberi olacak değil mi? Zaten kaç kişi yurt dışındaki ateşli silahlarla ilgili forumları veya yayınları izliyor ki? Yukarıdaki yazı alenen insanımızın bu konudaki cahilliğini kullanarak, insanımızı kaptırmaya yönelik yalanlarla doludur. Bunun yerine silahın gerçek kalite ve dayanıklılığından bahsedilse, çok çok daha verimli bir reklam yapılmış olurdu, ama tabii işin kolay yolu varken, kimse zor olanı tercih etmez...



    Gönül isterki Türklerde silah yapsın ama bir iki model dışında 8000 atımı dahi geçen model ve marka yok.


    Konuya dönersek bence ortada devrim yaratan silah yok vergilerden kaçmak için dalavere var.


     


    Kafam oldu galiba:|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aluine
    aluine's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2009
    Erkek

    Girsan yapmıştır. (Yavuz 16yı üreten)

    Şu an emniyete de askere de yavuz16 alınıyor. Bu pazarı kaptırmamak için ardeşenlilere bela olmuş olabilirler.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Çok gerideyiz çok. Üretilen silahlar kaç sene önceki teknolojilere ait. Bunların yapımı internete bile düştü. Hobi olarak millet evinde yapıyor. AR-GE 0 bu memlekette. Başkalarının yaptıklarını kopyalıyoruz habire. Daha geçen forumda haberi vardı, ateş eden bir robot yaptık diye. 2010 yılındayız. O robotlu silahlar dedemin zamanından kalma. Neyse zamanla düzeltecekler umarım(?)


    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

     

    mg3 türk yapımı mı_? almanlar ikinci dünya savaşında bu teknoloji bizden çalmışlar ozaman :d

    Colt - Smith&Wesson - Browning - Glock   bu markalardan iyi silah yapan varsa türkiyede tebrikler biz başka evrende yaşıyoruz.... 

    Bizim ordu ve askeriye mecburen kullanıyor kendi üretim silahlarımızı düşünsene g3 bile alman yapımı acaba neden türk yapımı degil onca yıldır. Yapamadık mı bir silah okadarmı ezgiz .... Bide neden yaptıgımız silahlar prototipde kalıyor çünkü gösteriden başka iş yapamıyorlar...

    Geçenlerde karadenizde düşen casusu uçak gibi " süper teknoloji harikası hafif süratli tek sorunu sürekli düşmesi !!!!"

    kendimizi kandırıyoruz

    desert eagle gibi bir silah yapalım türkiye üstümden geçsin razıyım...


    Dur be kadınnnn....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    A_REX bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    mg3 türk yapımı mı_? almanlar ikinci dünya savaşında bu teknoloji bizden çalmışlar ozaman :d

    Colt - Smith&Wesson - Browning - Glock   bu markalardan iyi silah yapan varsa türkiyede tebrikler biz başka evrende yaşıyoruz.... 

    Bizim ordu ve askeriye mecburen kullanıyor kendi üretim silahlarımızı düşünsene g3 bile alman yapımı acaba neden türk yapımı degil onca yıldır. Yapamadık mı bir silah okadarmı ezgiz .... Bide neden yaptıgımız silahlar prototipde kalıyor çünkü gösteriden başka iş yapamıyorlar...

    Geçenlerde karadenizde düşen casusu uçak gibi " süper teknoloji harikası hafif süratli tek sorunu sürekli düşmesi !!!!"

    kendimizi kandırıyoruz

    desert eagle gibi bir silah yapalım türkiye üstümden geçsin razıyım...


    -----------------------------

    ha gayret , Türkiyenin aq demene az kaldı..

Toplam Hit: 4445 Toplam Mesaj: 19