Silinen Konu Logları...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    renegadealien Konu ID: 10763
    Konuyu Acan : Osiris
    Konu Başlığı : -=-=WAREZ=-=-(oyun)
    Silinme Sebebi : 2004 yılındaki konuya arızalının birisi 2008 yılında linkler ölü die mesaj atmış :|, Ayrıca konu başlığı forum kurallarına aykırı... 

     

     

    bu cok gzelmisya :d

     

    rene simdi bir kisayol tusu varmi yoksa cp mi yapacaz hep linki ha farkedemediysem gozumden kactiysa af ola

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    abi bu manyak ya :D kopdum buna :D

     

    renegadealien  Konu ID: 64394
    Konuyu Acan : renegadealien
    Konu Başlığı : rene
    Silinme Sebebi : kendi konumu silerkendemi soracak bu amk :| 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahmaran
    sahmaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Dişi

    1 günde ne kadarda konu silinmis ...1 gün bile diilmi$

    silinme sebepler den artik kimse konu açmaz komik olmus

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------

    gfb_soldier bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gizli modluk falan kalmadı yani(:
    -----------------------------

    aynen kalmadi sanirim gizli modluk falan =)


    -----------------------------

    hayır aynen devam ediyor :)


    -----------------------------

    tüh sölemeyeydik :P gerçi kimler mod biliniyo (:

    harbiden güzel bi olay olmuş bu . 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KorteX
    KorteX's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi bu manyak ya :D kopdum buna :D

     

    renegadealien  Konu ID: 64394
    Konuyu Acan : renegadealien
    Konu Başlığı : rene
    Silinme Sebebi : kendi konumu silerkendemi soracak bu amk :| 


    -----------------------------
    koptummmmmm :) puhrharha:D:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    ya arkadaslar sizcede, 24/05/2008 10:46:00 PM den 24/05/2008 10:53:00 PM e kadar olan bolumde bi gariplik yokmu?

    sanki bir mesaj verilmeye calisiliyor? :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    lemar bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya arkadaslar sizcede, 24/05/2008 10:46:00 PM den 24/05/2008 10:53:00 PM e kadar olan bolumde bi gariplik yokmu?

    sanki bir mesaj verilmeye calisiliyor? :)


    -----------------------------

    evet ya benımde dikkatimi cektide anlamadım :S

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    decameron  Konu ID: 65680
    Konuyu Acan : POLECAT
    Konu Başlığı : Dinlenme İddaası fos çıktı
    Silinme Sebebi :  
    31/05/2008 12:45:00 PM 

     

    konum nie silindi ? silinme sebebine birşey yazmamısınız ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    POLECAT bunu yazdı:
    -----------------------------
    decameron Konu ID: 65680
    Konuyu Acan : POLECAT
    Konu Başlığı : Dinlenme İddaası fos çıktı
    Silinme Sebebi :
    31/05/2008 12:45:00 PM

     

    konum nie silindi ? silinme sebebine birşey yazmamısınız ?


    -----------------------------

    Aynı konu daha önce verilmişti sanırım. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    POLECAT bunu yazdı:
    -----------------------------
    decameron  Konu ID: 65680
    Konuyu Acan : POLECAT
    Konu Başlığı : Dinlenme İddaası fos çıktı
    Silinme Sebebi :  
    31/05/2008 12:45:00 PM 

     

    konum nie silindi ? silinme sebebine birşey yazmamısınız ?


    -----------------------------
    üşengeç admin örneği :)
Toplam Hit: 6138 Toplam Mesaj: 69