Silinen Konu Logları...
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------gfb_soldier bunu yazdı:
-----------------------------
Gizli modluk falan kalmadı yani(:
-----------------------------aynen kalmadi sanirim gizli modluk falan =)
-----------------------------hayır aynen devam ediyor :)
-
yakintakip bunu yazdı:
-----------------------------
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------
hocam güzel olmuş da bişeyi atlamışsın :) title yok malesef.. onu da ayarlarsan iyi olur gibi..
-----------------------------
Hocam var ya Konu Başlığı diye :|
-----------------------------başlıkyok hocam bahsettiğim konu title aşağıda görünmekte kastettiğim şey en son sekme..

-----------------------------O bahsettıgın şey forumda bölüm adlarında da yok Mesela Gündem - Güncel Konular a girince Gündem - Güncel Konular yazmıyor
-----------------------------artık var :)
-
canım sıkılınca giricem acaip komik şeyler cıkıor :)
bansebep.asp bitti sıra bunda :)
-
Vatana millete hayırlı uğurlu olsun
-
cok güzel bi sistem olmuş, arada bakıp gülmekten kendimi alamıyorum :)
yalnız şu gizli mod noluyo ? üyeymiş gibi takılan gizli yöneticiler mi var ?(32bin id oldugun için bi bilgim yok :)
birde şu kayıtların 7 günlük değilde kalıcı olabilitesi var mı ? maksat gülme katsayımız artsın :)
-
sağolasın üstadım
-
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------cok güzel bi sistem olmuş, arada bakıp gülmekten kendimi alamıyorum :)
yalnız şu gizli mod noluyo ? üyeymiş gibi takılan gizli yöneticiler mi var ?(32bin id oldugun için bi bilgim yok :)
birde şu kayıtların 7 günlük değilde kalıcı olabilitesi var mı ? maksat gülme katsayımız artsın :)
-----------------------------tahribatta 2 çeşit yönetici vardır birisi adminler diğeri modlar, modlar gizlidir, onların isimlerini acıklamıyoruz...
kayıtlar mevcut log sistemine entegre olduğu için ve mevcut sistemde 7 günlük tuttuğundan dolayı kayıtları kalıcı olamaz...
-
ahaha burası geyik bölümünden daha eğlenceli olacağa benziyor :D süpersin hocam saol :F
-
iyi olmuş hiç degilse neden silindigini görüyoz :)
-
bu baslikta hit patlamasi olcak galiba sanursam :P
