Sim Kart Kopyalama Olayı Hakkında
-
Operatörlerin altyapılarına göre imkansız.
-
morf1n bunu yazdıKaRaKuLe bunu yazdıkaanstain bunu yazdı
Olmaz..
Kopyalarsın şu olur,
atıyorum simcard id 1111, numaran bu sim kartta,
kopyaladın veya bayiden çıkarttın,
hattı açtın yeni kartın simcard id 2222, numaran artık bu sim kartta,
bu hattı açar açmaz, senin numaran 2222 olan simcard id'yle eşleşiyor ve eski kayıt siliniyor.
2222 olan simkartı çıkarıp 1111 olanı takarsan, sistem 2222 nolu simkart olmadığı için eski simkartı tanımayacak.
bu işlemi iett öğrenci kartlarında yaparsanız da, zaaart geçersiz kart diyecek eski karta, şoför kartını alacak :)
hacılar bu kadar basit bişey mi sanıyorsunuz bunun bi şifrelemesi algoritması felan yok mu nasıl zart diye kopyalıyorsunuz o bayinin yaptığı şey kopyalamak değil operatöre fax çekiyor bu numarayı bu simkarta kopyalayın diye olay bu yoksa öyle simkart id felan yok :D tamamen crypt olayı yani ayrıca o olur diyip sim kartları kredi kartlarına bağlayan arkadaşı ayrı bi şekilde alnından öpüyorum :D iyi anasını satiyim kopyalayak bi 10 tane sim kart dursun kenarda kayboldukça açarız diğerini ne güzel lan
çok cahilce bir yorum olmuş..
yemişim cryptosunu cryptoyu niye karıştırıyorsun içindeki verilere ulaşmıcaksınki sen olduğu gibi alıcaksın aynını başka bir karta geçiriceksin.
şöyle düşünebilirsin bir bardaktaki suyu diğer bardağa geçirme gibi, aktarırken su şekerlimi tuzlumu bilmeyeceksin sonuçta değilmi?
senin bahsettiğin crypto şu şekilde faydalı, bu cryptoyu çözen bir dahi istediği numarayı istediği simkarta yazdırabilir ve bir nevi numara çalmış olur, tabi dünyada henüz böyle bir teknoloji ve donanıma sahip insan tanımıyorum duymadım.
+
-
KaRaKuLe bunu yazdıkaanstain bunu yazdı
Olmaz..
Kopyalarsın şu olur,
atıyorum simcard id 1111, numaran bu sim kartta,
kopyaladın veya bayiden çıkarttın,
hattı açtın yeni kartın simcard id 2222, numaran artık bu sim kartta,
bu hattı açar açmaz, senin numaran 2222 olan simcard id'yle eşleşiyor ve eski kayıt siliniyor.
2222 olan simkartı çıkarıp 1111 olanı takarsan, sistem 2222 nolu simkart olmadığı için eski simkartı tanımayacak.
bu işlemi iett öğrenci kartlarında yaparsanız da, zaaart geçersiz kart diyecek eski karta, şoför kartını alacak :)
hacılar bu kadar basit bişey mi sanıyorsunuz bunun bi şifrelemesi algoritması felan yok mu nasıl zart diye kopyalıyorsunuz o bayinin yaptığı şey kopyalamak değil operatöre fax çekiyor bu numarayı bu simkarta kopyalayın diye olay bu yoksa öyle simkart id felan yok :D tamamen crypt olayı yani ayrıca o olur diyip sim kartları kredi kartlarına bağlayan arkadaşı ayrı bi şekilde alnından öpüyorum :D iyi anasını satiyim kopyalayak bi 10 tane sim kart dursun kenarda kayboldukça açarız diğerini ne güzel lan
öyle bir konuşmuşsun ki..
Bunları yapmadığımızı nereden biliyorsun?
İyi o zaman, zamanında telefon kartlarını kaset bandına kopyalayıp defalarca geri yüklerken de, decrypt ediyorduk dimi :)
aynı şey değil diyeceksin..
Ben de aynı bokun laciverti demek zorunda kalacam.
Her gün simkart kaybediyorsan 10 tane kopyala, ben 5 yıldır kaybetmedim de.
-
Arkadaşın vodafone hattı ve iki telefonu vardı okula giderken takoz onun dışındaki zamanlarda ayfon kullanıyordu. Biri mini biri normal iki simi vardı ve en sin hangisi açılmışsa o aktif oluyordu. ( yani takozu kapatıp açınca diğerinin şebeke baglantısı düşüyor, ayfonu kapatıp açınca da takozunki düşüp kendisninki bağlanıyordu. ) senin istediğin de bu olsa gerek :-)
-
abi yemin ederim sustum bir bardaktan alıp diğer bardağa aktarmak diyo tamam hacılar haklısınız
-
hiç gerek yok ki böyle şeylere boşuna kasmaya iki telefonun varsa paran da vardır. Alıyorsun bir sim kart daha takıyorsun öteki telefonuna ana hattın a olsun ikincisi b olsun.
a yı kapalıysa b ye yönlendiriyorsun
b yi kapalıysa a ya yönlendiriyorsun
al sana mis gibi tertemiz.
-
babamın bi ara vardı. 2 tane aynı numaranın hattı aynı anda açık oluyordu biri evde kalıyor diğerini işe götürüyordu
-
turkcell kullanıyorsan eşkart
vodafone kullanıyorsan ikiz kart senin istedigin şeyi yapıyor.
aynı anda sadece biri aktif oluyor. vodafone 24 tl ye bu işlemi yapıyor.
-
Ne kadar guzel bilgilenmiş olduk bu konuda :)
Oparatorlerin extra korumalari var olmayacak diye bir sey yok.
kredi kartlari kopyalaniyor demis bir arkadas. Kendisi kopyalamis mi hic bilmiyorum :)
espirisi bi yana sim karttan 2 tane ayni anda acmak mumkun fakat JAVA kartlarda OS derecesinde degisiklik yapmak ile bire bir sim kartin icerigini okumak mumkun (BU SIM ILE SADECE TELEFON GORUSMESI ve SMS YAPILIR, E-IMZA daki SAM uygulamalari ile karistirilmasin)
cihaz olarak gidip bir firmadan E-imza alirsan yaninda verilen okuyucu isini gorecektir. Teknikkartta calisirken tubitaga biz satiyorduk.
