Sinan Aygün Serbest Bırakıldı!
-
Hybris bunu yazdı:
-----------------------------
sorry_13 bunu yazdı:
-----------------------------Hybris bunu yazdı:
-----------------------------
Koskoca paşa içeri alınmışsa içeri gerçekten birşeyler vardır.Kalkıpta aa bn çok mutlu oldum yok fetoşun hakkından şöyle gelinir gibi zırvalamaya gerek yok.Üstü kapalı işler bunlar biz bilemeyiz, rahat olun bilmesi gerekenler biliyordur.
-----------------------------hacı bilmediğiniz şeyler derken cümleye kesinlik anlamı kazandırmışsın benimde demek istediğim kimin bilip kimin bilmediğini sen bilemezsin yada soru şöyle olsun bilmediğiniz çümlesi bildiğin üzere 2. çoğul şahıstır yani senin dışındabütün site müridlerini tamamen kapsıyor şimdi çaktınmı olayı
-----------------------------
dikkat edersen ben olayla ilgili iyi olmş veya kötü tarzı bi yorum yapmadım dolayısıyla yorum yapanları belirttim.
-----------------------------
hükümette aynen bu taktiği uyguluyo işine gelmeyen konularda ' yargıya intikal etti konuşamayız ; yargı gerekeni yapacaktır ; yüce mahkemeye güveniyoruz vs vs vs'ama işine gelmiyosa agzına geleni sölüyolar ( kapatma davasında oldugu gibi )
acaba burda erdogan ı içeri alıpta salıverseydiler ve müridler buna sevinseydi aynı tepkiyi verirmiydin merak ediyorum ?
-
yabancı basın bu ülke hakkında hayırlı rüya görmez rahat olun.onlar dandik örgüt diyorsa, kesin dandik bir örgüt değildir.
medine ve kabe operasyonu demiş birisi.akp indirildikten sonra biz yapıcaz demiş.yapmayan top olsun diyorum başka birşey demiyorum...
bu sinan aygün şaklabanıda vatan kahramanı oldu ya.bir kez daha tebrikler ulusalcıyım diyen zihniyete.gerçi tuncay özkan gibi bi şaklaban halk önderi olmuş, sinan aygün kahraman olmuş çok mu ? : ) -
-----------------------------
hükümette aynen bu taktiği uyguluyo işine gelmeyen konularda ' yargıya intikal etti konuşamayız ; yargı gerekeni yapacaktır ; yüce mahkemeye güveniyoruz vs vs vs'ama işine gelmiyosa agzına geleni sölüyolar ( kapatma davasında oldugu gibi )
acaba burda erdogan ı içeri alıpta salıverseydiler ve müridler buna sevinseydi aynı tepkiyi verirmiydin merak ediyorum ?
-----------------------------
kesinlikle aynı tepkiyi verirdm o kdr yüksek mevkideki adamları şüphelendikleri için içeri alamazlar. -
fatihack bunu yazdı:
-----------------------------
yabancı basın bu ülke hakkında hayırlı rüya görmez rahat olun.onlar dandik örgüt diyorsa, kesin dandik bir örgüt değildir.
medine ve kabe operasyonu demiş birisi.akp indirildikten sonra biz yapıcaz demiş.yapmayan top olsun diyorum başka birşey demiyorum...
bu sinan aygün şaklabanıda vatan kahramanı oldu ya.bir kez daha tebrikler ulusalcıyım diyen zihniyete.gerçi tuncay özkan gibi bi şaklaban halk önderi olmuş, sinan aygün kahraman olmuş çok mu ? : )
-----------------------------
dış basın akp için şöle güzel party böle güzel party kesinlikle kapatılmamalı ekonomi süper derlerken nerdeydiniz? -
dış basının dediklerini taktığımı nerden biliyorsun ? ne yapmamızı beklerdin ?
-
fatihack bunu yazdı:
-----------------------------
yabancı basın bu ülke hakkında hayırlı rüya görmez rahat olun.onlar dandik örgüt diyorsa, kesin dandik bir örgüt değildir.
medine ve kabe operasyonu demiş birisi.akp indirildikten sonra biz yapıcaz demiş.yapmayan top olsun diyorum başka birşey demiyorum...
bu sinan aygün şaklabanıda vatan kahramanı oldu ya.bir kez daha tebrikler ulusalcıyım diyen zihniyete.gerçi tuncay özkan gibi bi şaklaban halk önderi olmuş, sinan aygün kahraman olmuş çok mu ? : )
-----------------------------O da bişimi. Tayyip bile halk kahramanı oldu , %47 oy aldı..
Düşün Tayyibin müslüman olduğunu sananlar bile var :l
-
Hybris bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
hükümette aynen bu taktiği uyguluyo işine gelmeyen konularda ' yargıya intikal etti konuşamayız ; yargı gerekeni yapacaktır ; yüce mahkemeye güveniyoruz vs vs vs'ama işine gelmiyosa agzına geleni sölüyolar ( kapatma davasında oldugu gibi )
acaba burda erdogan ı içeri alıpta salıverseydiler ve müridler buna sevinseydi aynı tepkiyi verirmiydin merak ediyorum ?
-----------------------------
kesinlikle aynı tepkiyi verirdm o kdr yüksek mevkideki adamları şüphelendikleri için içeri alamazlar.
-----------------------------
katılıyorum.sen erdoğan'ı içeriye alıyorsun hazırladığın iddianname dava sonucu gibi birşeydir.yüksek mevkileri içeri almak kolay değil.alıyorsanda suçluluğunu kendince kesin kanıtlamış biçimde içeri alırsın. -
AmoR bunu yazdı:
-----------------------------fatihack bunu yazdı:
-----------------------------
yabancı basın bu ülke hakkında hayırlı rüya görmez rahat olun.onlar dandik örgüt diyorsa, kesin dandik bir örgüt değildir.
medine ve kabe operasyonu demiş birisi.akp indirildikten sonra biz yapıcaz demiş.yapmayan top olsun diyorum başka birşey demiyorum...
bu sinan aygün şaklabanıda vatan kahramanı oldu ya.bir kez daha tebrikler ulusalcıyım diyen zihniyete.gerçi tuncay özkan gibi bi şaklaban halk önderi olmuş, sinan aygün kahraman olmuş çok mu ? : )
-----------------------------O da bişimi. Tayyip bile halk kahramanı oldu , %47 oy aldı..
Düşün Tayyibin müslüman olduğunu sananlar bile var :l
-----------------------------
sizin yaranız kapanmaz : ) halk darbe şakşakcılarını seçmedi ya.ne biçim karın ağrısı yaptı aman tanrım : | -
fatihack bunu yazdı:
-----------------------------
dış basının dediklerini taktığımı nerden biliyorsun ? ne yapmamızı beklerdin ?
-----------------------------
yabancı basın bu ülke hakkında hayırlı rüya görmez rahat olun.onlar dandik örgüt diyorsa, kesin dandik bir örgüt değildir.bilmem ki bende taktıgın konusunda pek emin deelim!!???
-
dontscratch bunu yazdı:
-----------------------------fatihack bunu yazdı:
-----------------------------
dış basının dediklerini taktığımı nerden biliyorsun ? ne yapmamızı beklerdin ?
-----------------------------
yabancı basın bu ülke hakkında hayırlı rüya görmez rahat olun.onlar dandik örgüt diyorsa, kesin dandik bir örgüt değildir.bilmem ki bende taktıgın konusunda pek emin deelim!!???
-----------------------------
ya sen şimdi ne anlatıyorsun bana güzel kardeşim ? yabancı basın türkiye için güzel birşey yazarmı yani ? nereye varmak istiyosun sonuç olarak ? saçma sapan noktalara parmak basmanın peşindesin.
