Sınav Yasağı
-
Belki aramızda sınavlarda görev almış kişiler vardır. Merak ediyorum bu össde falan neden son 15 dk çıkmak yasak oluyor? Bi sebebi var mı acaba?
-
"Son 15 dk çıkılmasına izin verilmemesinin nedeninin sınav salonunda tek öğrenci kalmaması ve kopya çekmesini engellemek için olduğunu duymuştum.Yani gözetmen yardımcı olur,işbirliği içine girilebilir diye."
Hz.Google. -
İlk 45 dk: konsanstrasyon, girip çıkanları engellemek ve geç kalanlar olursa onların da sınava girmelerine olanak tanımak.
Son 15: Metanet hocamın söylediği gibi: Son 15 dk çıkılmasına izin verilmemesinin nedeninin sınav salonunda tek öğrenci kalmaması ve kopya çekimini engellemek -
sınavda gözetmene sormuştum. 'nolucak 15 dk da benim için bekleyiver' demişti.
-
Boşuboşuna germekten başka bir işe yaramıyor. Ki sınav başladıktan sonra sınav salonuna kimse alınmaz. 45 dakka içinde eminmisiniz
-
ya beyler hani yerimi bilmiyorum ama bazen sınavlarda benim acayip çişim geliyor resmen can çekişiyorum mâlum çıkmakta yasak. Şimdi ciddi ciddi ne yapılabilir rapor mapor zamazingo bi halta yarar mı var mı aylnı dertten muzdarip tanıdığınız vs ?
-
sınava girecekler için ilk 45 dk çıkış yasak , tüm kağıtlar toplanıp o kagıtlar mühürlenior son 2 öğrencide şahit oluyor oyüzden son 15 çıkış yasak.
-
hocalar parayla metalla falan girmek yasak ya hani giriş kartında kredi kartı yasak demiyor, kredi kartıyla girilse bi sorun çıkar mı ?
-
oturuyorum bunu yazdı:
-----------------------------hocalar parayla metalla falan girmek yasak ya hani giriş kartında kredi kartı yasak demiyor, kredi kartıyla girilse bi sorun çıkar mı ?
-----------------------------İçeri sokabildin mi tamam. Ben araba anahtarıyla girdim çoğu kez.
15 dakika olayının hem kopya hemde o anda milletin son anları diye konsantrasyon bozulmasını engellemek diye düşünüyorum. Sürekli herkes kalkıyor kargaşa ortamı o anda yetiştirme derdi olanların konsantrasyonu bozulabilir. Ve kopya olayı.. Mantıklı yani..
-
darkroques61 bunu yazdı:
-----------------------------oturuyorum bunu yazdı:
-----------------------------hocalar parayla metalla falan girmek yasak ya hani giriş kartında kredi kartı yasak demiyor, kredi kartıyla girilse bi sorun çıkar mı ?
-----------------------------İçeri sokabildin mi tamam. Ben araba anahtarıyla girdim çoğu kez.
15 dakika olayının hem kopya hemde o anda milletin son anları diye konsantrasyon bozulmasını engellemek diye düşünüyorum. Sürekli herkes kalkıyor kargaşa ortamı o anda yetiştirme derdi olanların konsantrasyonu bozulabilir. Ve kopya olayı.. Mantıklı yani..
-----------------------------aslında ilk sınavda arama tarama olmadı geniş çaplı il merkezinde olcak ikinci üçünce değişen bişey olur mu :| sınavdan sonra D&R gidip the wall almam gerek :F
-
Mantıklı aslında. Saçma olan bozuk paraların bile alınıyor olması. Bırak onu peçetemi aldılar ağzını kırim.
