folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sınav Yasağı



Sınav Yasağı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    Belki aramızda sınavlarda görev almış kişiler vardır. Merak ediyorum bu össde falan neden son 15 dk çıkmak yasak oluyor? Bi sebebi var mı acaba?

    We can be more, we can be much more.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    "Son 15 dk çıkılmasına izin verilmemesinin nedeninin sınav salonunda tek öğrenci kalmaması ve kopya çekmesini engellemek için olduğunu duymuştum.Yani gözetmen yardımcı olur,işbirliği içine girilebilir diye."
    Hz.Google.


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    İlk 45 dk: konsanstrasyon, girip çıkanları engellemek ve geç kalanlar olursa onların da sınava girmelerine olanak tanımak.
    Son 15: Metanet hocamın söylediği gibi: Son 15 dk çıkılmasına izin verilmemesinin nedeninin sınav salonunda tek öğrenci kalmaması ve kopya çekimini engellemek

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melodeath
    melodeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    sınavda gözetmene sormuştum. 'nolucak 15 dk da benim için bekleyiver' demişti.


    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    Boşuboşuna germekten başka bir işe yaramıyor. Ki sınav başladıktan sonra sınav salonuna kimse alınmaz. 45 dakka içinde eminmisiniz

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ya beyler hani yerimi bilmiyorum ama bazen sınavlarda benim acayip çişim geliyor resmen can çekişiyorum mâlum çıkmakta yasak. Şimdi ciddi ciddi ne yapılabilir rapor mapor zamazingo bi halta yarar mı var mı aylnı dertten muzdarip tanıdığınız vs ?

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    sınava girecekler için ilk 45 dk çıkış yasak , tüm kağıtlar toplanıp o kagıtlar mühürlenior son 2 öğrencide şahit oluyor oyüzden son 15 çıkış yasak.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oturuyorum
    oturuyorum's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2011
    Erkek

    hocalar parayla metalla falan girmek yasak ya hani giriş kartında kredi kartı yasak demiyor, kredi kartıyla girilse bi sorun çıkar mı ?


    Ellerinde Pankartlar / Gidiyor Bu Çocuklar / Kalkın Ayağa, Kalkın / Gidiyor Bu Çocuklar
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    oturuyorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocalar parayla metalla falan girmek yasak ya hani giriş kartında kredi kartı yasak demiyor, kredi kartıyla girilse bi sorun çıkar mı ?


    -----------------------------

    İçeri sokabildin mi tamam. Ben araba anahtarıyla girdim çoğu kez.

    15 dakika olayının hem kopya hemde o anda milletin son anları diye konsantrasyon bozulmasını engellemek diye düşünüyorum. Sürekli herkes kalkıyor kargaşa ortamı o anda yetiştirme derdi olanların konsantrasyonu bozulabilir. Ve kopya olayı.. Mantıklı yani..


    Kendine İyi Bak ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oturuyorum
    oturuyorum's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2011
    Erkek

    darkroques61 bunu yazdı:
    -----------------------------

    oturuyorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocalar parayla metalla falan girmek yasak ya hani giriş kartında kredi kartı yasak demiyor, kredi kartıyla girilse bi sorun çıkar mı ?


    -----------------------------

    İçeri sokabildin mi tamam. Ben araba anahtarıyla girdim çoğu kez.

    15 dakika olayının hem kopya hemde o anda milletin son anları diye konsantrasyon bozulmasını engellemek diye düşünüyorum. Sürekli herkes kalkıyor kargaşa ortamı o anda yetiştirme derdi olanların konsantrasyonu bozulabilir. Ve kopya olayı.. Mantıklı yani..


    -----------------------------

    aslında ilk sınavda arama tarama olmadı geniş çaplı il merkezinde olcak ikinci üçünce değişen bişey olur mu :| sınavdan sonra D&R gidip the wall almam gerek :F 


    Ellerinde Pankartlar / Gidiyor Bu Çocuklar / Kalkın Ayağa, Kalkın / Gidiyor Bu Çocuklar
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    Mantıklı aslında. Saçma olan bozuk paraların bile alınıyor olması. Bırak onu peçetemi aldılar ağzını kırim.

    We can be more, we can be much more.
Toplam Hit: 1974 Toplam Mesaj: 15