folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sinir Yatıştırma Yolları



Sinir Yatıştırma Yolları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    ladybey002 bunu yazdı:
    -----------------------------

    kuytul bunu yazdı:
    ----------------------------- bedavaya öneri olmaz,gel sana psikolojik danışma yapim. :) -----------------------------

     

    kuytul abı sen bana da rehberlik yapacaktın demi:S yok ben vazgectim okulda kı hocaya giderim ben:D

    ciddi nooldu o iş?

    msn verim msnden rehberlik yaparım,olmadı adres veririm gelirsin.özel mesajına atarım şimdi.pop up teknolojisi yok burda,sen 2 dk sonra bak :)

    -----------------------------

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    ----------------------------- kedi köpek kurşunla tüfeğin yoksa çık yola (tabi geceleri daha uygun oluyo) taksi camlarını taşla yoldan geçenlerin tabe, polislerden kaç, damarların adrenalin dolsun bak bakalın sinir kalıyomu ;) -----------------------------

     

    haklısın ben geçen hafta mühendislik fakültesi giriş kapısı önünde "çöğ dökmeyiniz" yazan levhayı söküp önüme ne geldiyse vurdum 2 sokak lambası kırdım bide koşarak yapıyorum aceyip zevkli oluyo aq. o gece benim baboşu çıkardım kaldırımdaydım tam caddeye işeyecem aq kırmızı ışık yandı arabalar toplanınca hemen fermuarı kapttım.


    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnTiSoZeL
    AnTiSoZeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    mmT ; ) bende sinirlenince ağlarım ama genelde kavgada olur(kavga bitmiştir yada ortalarındasındır) bu durumda matarxın dediği çok işe yarıyor ayrıca döğüş sporu fıtri olarak hayvanlığın varsa ,anlatamıcam ama ben elliklere tepince rahatlarım yani spor yap bencede . sinirleninca boşalmak şart oluyor ; ) bunun için sinirlenmeden önce daha güzel bi çözüm için hayat felsefesi boyutuna ulaşan usak doğu sporlarımızı tavsiye ederim ; )

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    AnTiSoZeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    mmT ; ) bende sinirlenince ağlarım ama genelde kavgada olur(kavga bitmiştir yada ortalarındasındır) bu durumda matarxın dediği çok işe yarıyor ayrıca döğüş sporu fıtri olarak hayvanlığın varsa ,anlatamıcam ama ben elliklere tepince rahatlarım yani spor yap bencede . sinirleninca boşalmak şart oluyor ; ) bunun için sinirlenmeden önce daha güzel bi çözüm için hayat felsefesi boyutuna ulaşan usak doğu sporlarımızı tavsiye ederim ; )

     

    -----------------------------

    ahanda benden bi tane daha çıktı..aynen bende genelde kavgada ağlarım ama başka şeyler olduğu zamanda oluo..


    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BadMad
    BadMad's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

     

      Bence en iyisi abdest almak baska bilmem


    To Be Or Not To Be
Toplam Hit: 8097 Toplam Mesaj: 26