Sinuzit Hastalıgının Tedavisi
-
Bende de var aynı illet, yıllardan beri gözlerimin altı 7-24 şiş ve morarmış gibi ilk gören genelde keş falan zannediyor. Bende detaylı bi tedavi olcam yakında, küçükken bi kaç yıl ilaç kullandım ama etkisi olmamıştı, şimdi araştırdığım bi tedavi yöntemi var tedavide ameliyat noktasına gelindiyse bu tedaviyi öneriyo doktorlar, balon sinoplasti yöntemiyle tedavi videolarını izleyin, inceleyin, araştırın derim ama maliyeti konusunda net bi fikrim yok biraz araştırmak gerek .
http://www.uzmantv.com/etiket/balon%20sinoplasti%20y%C3%B6ntemi
-
geniz akıntısının sinizütle alakası varmı acaba ozellikle sigara icelen yerde bu illet daha cok artiyor.
-
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------Anlık çare agumentin antibiyotik..
Kalıcı çare yaban kavunu..
geçmiş olsun..
-----------------------------
babamda da varmış aynen yaban kavununu kaynatmış burnuna çekmiş iltihap akmaya başlamış "beynim akıyo sandım" demişti ama sonradan başka biyerde mevzusu geçti adam öldürüyomuş o da .REFLÜ ameliyat diyen arkadaş o kesin çözüm mü hani pek ileri safhada deilim ama rahatsız ediyo kudret narı diye bişiy var onu denemeyi düşünüyorum da bi yandan da fiziki bi olay hani şu kapakçık mevzusu diyorum
-
Hocam hepinize sırayla geçmiş olsun bunun tedavii yöntemi var aslında hatta dayımların işyerinde çalışan bir abi denemiş ne kadar iltihap vs varsa toplayıp getirmiş. Yanlız alternatif tıp modeli şuan meyvenin ismini hatırlayamadım. Dağlarda falan yetişiyor alıp onu ikiye bölüyorsunuz burundan içeri damlatınca bayağa bir yanma falan oluşuyor ama sonra iltihabı falan toplayıp getiriyor.
Meyvenin adını öğrenince bu başlık altından tekrar yazıcam.
Ayrıca keşke zamanında az jöle türü şeyler sürseydiniz..
-
MaTRiXe bunu yazdı:
-----------------------------
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
Anlık çare agumentin antibiyotik..
Kalıcı çare yaban kavunu..
geçmiş olsun..
-----------------------------
babamda da varmış aynen yaban kavununu kaynatmış burnuna çekmiş iltihap akmaya başlamış "beynim akıyo sandım" demişti ama sonradan başka biyerde mevzusu geçti adam öldürüyomuş o da .REFLÜ ameliyat diyen arkadaş o kesin çözüm mü hani pek ileri safhada deilim ama rahatsız ediyo kudret narı diye bişiy var onu denemeyi düşünüyorum da bi yandan da fiziki bi olay hani şu kapakçık mevzusu diyorum
----------------------------Aynen arkadaş yazmış şimdi hatırladım yaban kavunu.. Ama tehlikeli bir işlem
