Şırınganın Ucu İçime Kaçtı :S
-
başlığa bakınca yanlış anlaşılma olabilir sandığınız gibi bi durum deil :| promethus un konuyu görünce ben de bi gidim eliza testi yaptirim dedim. hernese doktorla konuştum yolladı laboratuvara, hemşire kaltağı bi yandan sohbet edio milletten bi yandan kan alıo, aha dedim kesin bişey gelir başımıza, oldu da :| gerçi benim mallığımdan oldu biraz, hernese oturdum koltuğa sık yumrunu dedi, sıkayım ama kırılmasın iğne dedim, ona senin kasların yetmez kırmaya falan dedi, sinirlendim aq abandım kaslara hayvan gibi sıktım sonunda başardım :S karı zaten koluma bakmıo milletle konuşuo dedim o görmüoken hile yapiim biraz, hernese karı gördü kırıldını manyadı hafiften ben de hava yapıom ordaki kızlara nek aslıyım gibisinden :) sora karı iğneyi çıkarcana heycanla daha çok içeri soktu,baktım bunun becerceği yok kendim çıkardmı ama iğne parçalandı, bikaç parça içerde kaldı gibime gelio, ölürmüyüm ne dersiniz? olay yaklaşık yarım saat önce oldu :|
-
hehe hemşireye para verdim olum o iğne akıllı yavaş yavaş ufak parçası kalbine gitçek delcek ve ölcen delphide beni geçemicen eaha
-
git danış birine aq kalmışmı die :|
öküz doktorun biri ayağımda 4 parça aynayla dikip gönderdi beni :| bir ay sonra morarıp fln gidiodu ayak aq atar damarlara yaklaşmışmış :| deyse felçmiş... acil ameliyatla çıkarmışlarda :| git ya karıya sor yada bi doktora :|
-
aq karısına dedim lan içimde kaldı iğne yok yok dedi sen kaslı çocuksun bişey olmaz ulan varya kadın olmasa dağıtçaktım suradını :|
-
allaaa yandın amua koyyim.. biizm komşu bundan ölmüştü oda senin gibi mazoşistti :) geldin naraklara :)
-
Muhhha iğne kırıldığında hemşirenin yüzünü görmek isterdim...Olum ciddiye alıp bi kontrol ettir sen onu sonradan pişman olacağına...Vicudunda biyerine farketmeden küçücük diken batıp ölenler var...
-
hoca geçen bi haber okumuştum çinde karının birine doğduğunda öldürmek için iğne saplıyuolar 23 yıl sonra anlaşılıo içinde iğne olduğu iğneler zamanla ilerlemiş ve iç organlara zarar veriomuş
ama sen kaslı çocuksun bişey olmaz :D
-
olm git bi kontrol'a .. allah korusun en ufak bişi yüzünden bi boklar olmasın..
-
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
allaaa yandın amua koyyim.. biizm komşu bundan ölmüştü oda senin gibi mazoşistti :) geldin naraklara :)
-----------------------------
ahuahauhu bu laf kavgada söylenmez aq nası moral verion öle lan ben olsam bu laftan sonra intihar ederdim :) -
la aldırma bunlara aq.. karılar bazen daha kalınını alıyolar içine :) kaçtanesi ölmüş :P hadi 5-10 tane girse ölebililite oranın yüksek de sinek kaçmış içine gibim bişey aq?
ölmezsin lan gitme biyere çıkart kendin..
@lordxmaxım ebeni seviorz biz :) nerdesin aq?
-
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------la aldırma bunlara aq.. karılar bazen daha kalınını alıyolar içine :) kaçtanesi ölmüş :P hadi 5-10 tane girse ölebililite oranın yüksek de sinek kaçmış içine gibim bişey aq?
ölmezsin lan gitme biyere çıkart kendin..
@lordxmaxım ebeni seviorz biz :) nerdesin aq?
-----------------------------:d olm karılar alıyo ama kalbine mi alıyo a.g. :D tabi bişey olmaz. durum çok farklı :D
kendi nasıl çıkaracak a.g. aha kalbe doğru yol aldıysa nerden bilecek ? hp32 adam sana uysa öbür tarafa çabuk gider :D
hoca git bi filim neyin çektir. nolur nolmaz. sonra rahmetlinin de kasları iyiydi demesin.hemşire :S
