folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Şırınganın Ucu İçime Kaçtı :S



Şırınganın Ucu İçime Kaçtı :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    başlığa bakınca yanlış anlaşılma olabilir sandığınız gibi bi durum deil :| promethus un konuyu görünce ben de bi gidim eliza testi yaptirim dedim. hernese doktorla konuştum yolladı laboratuvara, hemşire kaltağı bi yandan sohbet edio milletten bi yandan kan alıo, aha dedim kesin bişey gelir başımıza, oldu da :| gerçi benim mallığımdan oldu biraz, hernese oturdum koltuğa sık yumrunu dedi, sıkayım ama kırılmasın iğne dedim, ona senin kasların yetmez kırmaya falan dedi, sinirlendim aq abandım kaslara hayvan gibi sıktım sonunda başardım :S karı zaten koluma bakmıo milletle konuşuo dedim o görmüoken hile yapiim biraz, hernese karı gördü kırıldını manyadı hafiften ben de hava yapıom ordaki kızlara nek aslıyım gibisinden :) sora karı iğneyi çıkarcana heycanla daha çok içeri soktu,baktım bunun becerceği yok kendim çıkardmı ama iğne parçalandı, bikaç parça içerde kaldı gibime gelio, ölürmüyüm ne dersiniz? olay yaklaşık yarım saat önce oldu :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hehe hemşireye para verdim olum o iğne akıllı yavaş yavaş ufak parçası kalbine gitçek delcek ve ölcen delphide beni geçemicen eaha

    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Protesto
    Protesto's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    git danış birine aq kalmışmı die :|

    öküz doktorun biri ayağımda 4 parça aynayla dikip gönderdi beni :| bir ay sonra morarıp fln gidiodu ayak aq atar damarlara yaklaşmışmış :| deyse felçmiş... acil ameliyatla çıkarmışlarda :| git ya karıya sor yada bi doktora :|

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    aq karısına dedim lan içimde kaldı iğne yok yok dedi sen kaslı çocuksun bişey olmaz ulan varya kadın olmasa dağıtçaktım suradını :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    allaaa yandın amua koyyim.. biizm komşu bundan ölmüştü oda senin gibi mazoşistti :) geldin naraklara :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Muhhha iğne kırıldığında hemşirenin yüzünü görmek isterdim...Olum ciddiye alıp bi kontrol ettir sen onu sonradan pişman olacağına...Vicudunda biyerine farketmeden küçücük diken batıp ölenler var...

    Her Hakkım Saklıdır
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    hoca geçen bi haber okumuştum çinde karının birine doğduğunda öldürmek için iğne saplıyuolar 23 yıl sonra anlaşılıo içinde iğne olduğu iğneler zamanla ilerlemiş ve iç organlara zarar veriomuş

    ama sen kaslı çocuksun bişey olmaz :D 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KorteX
    KorteX's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    olm git bi kontrol'a .. allah korusun en ufak bişi yüzünden bi boklar olmasın..

    Yetim düşler bekçisi
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    allaaa yandın amua koyyim.. biizm komşu bundan ölmüştü oda senin gibi mazoşistti :) geldin naraklara :)
    -----------------------------
    ahuahauhu bu laf kavgada söylenmez aq nası moral verion öle lan ben olsam bu laftan sonra intihar ederdim :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek

     

    la aldırma bunlara aq.. karılar bazen daha kalınını alıyolar içine :) kaçtanesi ölmüş :P hadi 5-10 tane girse ölebililite oranın yüksek de sinek kaçmış içine gibim bişey aq?

    ölmezsin lan gitme biyere çıkart kendin.. 

    @lordxmaxım ebeni seviorz biz :) nerdesin aq?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    la aldırma bunlara aq.. karılar bazen daha kalınını alıyolar içine :) kaçtanesi ölmüş :P hadi 5-10 tane girse ölebililite oranın yüksek de sinek kaçmış içine gibim bişey aq?

    ölmezsin lan gitme biyere çıkart kendin.. 

    @lordxmaxım ebeni seviorz biz :) nerdesin aq?


    -----------------------------

    :d olm karılar alıyo ama kalbine mi alıyo a.g. :D tabi bişey olmaz. durum çok farklı :D

    kendi nasıl çıkaracak a.g. aha kalbe doğru yol aldıysa nerden bilecek ? hp32 adam sana uysa  öbür tarafa çabuk gider :D

     

    hoca git bi filim neyin çektir. nolur nolmaz. sonra rahmetlinin de kasları iyiydi demesin.hemşire :S


    ///______________
Toplam Hit: 3775 Toplam Mesaj: 25