folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Şırınganın Ucu İçime Kaçtı :S



Şırınganın Ucu İçime Kaçtı :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    sakın hafife alma eger gerçekten içinde parçası kaldıysa doktora görün o igne balıgın suda yüdüğü gibi tüm vücudunu gezer film çekerek yerini buluyorlar ufak bir operasyonlada alıyorlar iç organlarını kaslarına yada sinirlerine zarar verebilir

    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    la aldırma bunlara aq.. karılar bazen daha kalınını alıyolar içine :) kaçtanesi ölmüş :P hadi 5-10 tane girse ölebililite oranın yüksek de sinek kaçmış içine gibim bişey aq?

    ölmezsin lan gitme biyere çıkart kendin.. 

    @lordxmaxım ebeni seviorz biz :) nerdesin aq?


    -----------------------------

    :d olm karılar alıyo ama kalbine mi alıyo a.g. :D tabi bişey olmaz. durum çok farklı :D

    kendi nasıl çıkaracak a.g. aha kalbe doğru yol aldıysa nerden bilecek ? hp32 adam sana uysa  öbür tarafa çabuk gider :D

     

    hoca git bi filim neyin çektir. nolur nolmaz. sonra rahmetlinin de kasları iyiydi demesin.hemşire :S


    -----------------------------

    çocuun aklını çelmeyin aq .. küçükken hsata olduğumda götümde penisilin kırıldı aq horttura horttura çıkarttık heriffin gene münasip nokatları sağlam..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    Şimdi benim yüzümden mi kaçmış oldu?

     

    Abi şakası bi yana ciddiye al. Bi olay var kötü bişey ama anlatmak istemiyorum telaşlanma diye ama ciddiye al. Damarların aracılığıyla tüm vücuda geçebilir küçük parça kaldıysa. dikkatli ol hemen bişeyler yap. 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    la aldırma bunlara aq.. karılar bazen daha kalınını alıyolar içine :) kaçtanesi ölmüş :P hadi 5-10 tane girse ölebililite oranın yüksek de sinek kaçmış içine gibim bişey aq?

    ölmezsin lan gitme biyere çıkart kendin.. 

    @lordxmaxım ebeni seviorz biz :) nerdesin aq?


    -----------------------------

    :d olm karılar alıyo ama kalbine mi alıyo a.g. :D tabi bişey olmaz. durum çok farklı :D

    kendi nasıl çıkaracak a.g. aha kalbe doğru yol aldıysa nerden bilecek ? hp32 adam sana uysa  öbür tarafa çabuk gider :D

     

    hoca git bi filim neyin çektir. nolur nolmaz. sonra rahmetlinin de kasları iyiydi demesin.hemşire :S


    -----------------------------

    çocuun aklını çelmeyin aq .. küçükken hsata olduğumda götümde penisilin kırıldı aq horttura horttura çıkarttık heriffin gene münasip nokatları sağlam..


    -----------------------------

     

     

     gül gül öldüm aq :D horttura horttura nasıl çıkarttınz olum :D ha bu arada git doktora amq ölecen sonra bide un şeker parası verecez..


    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    oo dayı harbiden yarraklara geldin bi yerde duymuştum ciddi diyorum adamın ayağınaküçük bi iğne girmiş adam farkında değilmiş ama ordan kan dolaşımıyla kalbine gitmiş adam göte gelmiş gebermiş. git bi kotrol ettir erken tehşis göt kurtarır :D

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    affetmez
    affetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    hoja vakit kaybetmeden doktora git.Göte gelebilirsin..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibrahim_c
    ibrahim_c's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yaw benim kafama kazma girdi bisi olmadı sana bisi olcagını zannetmıyom yinede doktora git kardesim var 3 aylıkken 3 delik vardı amaliyat oldu sımdı got gibi

    Yukarıda yazan medeni durum seceneklerinde neden DUL yok !!! ben belkı dulum
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CameL
    CameL's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    direk acıyomu yazcaktım ama insafıma geLdin :D

    La oLm git cıkarttır onu :D

    daa senLe ßizim dersane de ortam yapcas :D

    senin arkLarLa tanıstırcan ßeni :D 


    Haberin var mı seni çok sevdiğimden ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scaryhim
    scaryhim's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2006
    Erkek

    cold yaşıon mu olm bi cevap ver?

    hay aq adam korkudan gitti...


    Tarikatın Avukatı alicancicek@gmail.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karsinojen
    karsinojen's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    iğnenin ucunun damarın içinde kırılma ihtimali yoktur.

    Eğer öyle bişey olursa zaten beyine emboli atardı 2 dk da ex olurdun.


    www.karsinojen.tr.cx
Toplam Hit: 3774 Toplam Mesaj: 25