folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Şırnak"Ta Mayın Tuzağı: 1 Şehit



Şırnak"Ta Mayın Tuzağı: 1 Şehit

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Şırnak'ın Bestler Dereler bölgesinde arazi arama tarama faaliyeti yürüten güvenlik güçlerinin geçişi sırasında yola döşenen mayının patlaması sonucu 1 asker şehit olurken, 3 asker de yaralandı.

    Şırnak'ta PKK terör örgütüne yönelik operasyonlar aralıksız olarak devam ederken, 1 Mehmetçik mayınlı saldırıda şehit oldu. Bestler Dereler bölgesinde PKK terör örgütüne yönelik operasyonlarını sürdüren Mehmetçiklere, bölgede arazi arama tarama faaliyeti yürüttükleri sırada PKK terör örgütü tarafından mayınlı saldırı düzenlendi. Yola döşenen bir mayının patlaması sonucu 1 asker şehit olurken, 3 asker de yaralandı. Şehit asker ve yaralılar Şırnak Asker Hastanesi'ne kaldırılırken, yaralı askerlerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
     
    Bu arada, PKK'lı teröristlerin geçiş güzergahlarından biri olan Şırnak'ın Bestler-Dereler Bölgesi'nde eylem hazırlığı içinde olduğu belirlenen bir grup teröristi etkisiz hale getirmek için sabaha karşı hava destekli büyük bir operasyon başlatıldı.
     
    Şırnak 23'üncü Jandarma Sınır Tümen Komutanlığı ile Çakırsögüt Tugay Komutanlığı'ndan kalkan Kobra tipi helikopterler teröristlerin bulunduğu ve gizlenebileceği mağaları bombaladı.
     
    Ardından bölgeye Sikorsky helikopterlerle Jandarma Özel Harekat Timleri indirildi. Teröristlerin kaçabileceği bölgeler ile stratejik alanlara indirilen timler, köy korucularıyla birlikte derin vadiler ve onlarca mağaranın bulunduğu Bestler Dereler Bölgesi'ni didik didik arıyor.

    Operasyonda PKK'lıların gizlendikleri bir çok sığınak bulunup imha edilirken, kaçan teröristlerin askerlerin geçiş güzergahına mayınlı tuzaklar kurduğu belirlendi. Bunun üzerine bölgeye sırtta taşınabilir Jammer ciazları götürülerek önlem alındı.
     
    c/p
     
     

     


    Merhabaaaaa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    münevver denen bi hanfendinin cinayeti aylarca medyada. halk ayaga kalktı katiller bulunsun vs. her akşam ana haber bültenlerinin ilk konusu. hergün şehit veriyoruz. bi kaç gün sora unutulup gidiyo.. alışıyomuyuz yoksa alıştırılıyomuyuz. yazık. allah rahmet eylesin. ailesine sabır versin..

    le le le sakine
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Razorback
    Razorback's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    rte demedimi alışacaksınız diye, %47 de alıştığı için bizde alışmış kabul edildik. hem onlar cennete gidiyorlar(!) , çok mutlulardır hayatlarından eminim bu şekilde katledilmiş olmaktan.

    ben diyorumki kıssasa kıssas demeden hiç bir düşmana diz çöktüremezsin , ne tarihte ne günlük yaşamda ne basit bir dalaşmada bile seni tehtid eden anlıycak öncelikle bunun sonu fena ... ama ağzımızı her açtğımızda barış kardeşlik safsatasını zırvalayıp lafı tıkıyorlar ağzımıza sanki barışı kardeşliği Türk milleti bozdu mk ?

    1 kişiyimi öldürdüler mesela , gidip herhangi bir köyde asacan 100 kişiyi, 10 kişimi öldürdüler yakacan herhangi bir kürt köyünü , daha mı beter bişey yaptılar karşılığında artık elinden ne geliyorsa , nereye kadar gidebiliyorsan taa ki bu örgütü destekleyen , kurtuluş gören halk kitlesi "AMAN DİLEYİP DİZ ÇÖKENE KADAR" bu isyanlar hep olmuş ilk değil , sonda olmayacak - sadece Türk - kürtte olmamış 5 kıta 75 millet hep ayrılıkçı ayaklanmalarla savaşmış tarihten bugüne ve savaşacak ... devam edecek ama hep aynı şekilde bitirilmiş - bitirildiğinde yani . Bildiğim tekşey en iyi savunmanın saldırmak olduğudur, düşmandan önce saldırmak hayat kurtarır - çoğu zaman düşmanın hayatını bile kurtarır. Savunma çözüm değildir en kadim kaleler en aşılmaz surlar dağlar bile sonsuza dek savunulamaz er geç düşer.

    yoksa böyle bok yoluna ölür gencecik insanların hergün 3er 5er - bok yoluna dedim diye alınmıştır şimdi birileri , evet mk bok yoluna israile teslim olmuş hükümet ve onu destekleyen mallar sürüsü için ölende öldürende kahraman değil zavallıdır.


    -----------------------------
    Öle yapçan etçen demicen yaptım ettim dicen.Git yak bakalım kürt köyünü delikanlı olan yakar.Boş lafların değil icrahatlerin adamı olda görelim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    rte demedimi alışacaksınız diye, %47 de alıştığı için bizde alışmış kabul edildik. hem onlar cennete gidiyorlar(!) , çok mutlulardır hayatlarından eminim bu şekilde katledilmiş olmaktan.

    ben diyorumki kıssasa kıssas demeden hiç bir düşmana diz çöktüremezsin , ne tarihte ne günlük yaşamda ne basit bir dalaşmada bile seni tehtid eden anlıycak öncelikle bunun sonu fena ... ama ağzımızı her açtğımızda barış kardeşlik safsatasını zırvalayıp lafı tıkıyorlar ağzımıza sanki barışı kardeşliği Türk milleti bozdu mk ?

    1 kişiyimi öldürdüler mesela , gidip herhangi bir köyde asacan 100 kişiyi, 10 kişimi öldürdüler yakacan herhangi bir kürt köyünü  , daha mı beter bişey yaptılar karşılığında artık elinden ne geliyorsa , nereye kadar gidebiliyorsan taa ki bu örgütü destekleyen , kurtuluş gören halk kitlesi "AMAN DİLEYİP DİZ ÇÖKENE KADAR"  bu isyanlar hep olmuş ilk değil  , sonda olmayacak - sadece Türk - kürtte olmamış 5 kıta 75 millet  hep ayrılıkçı ayaklanmalarla savaşmış tarihten bugüne ve savaşacak ...  devam edecek ama hep aynı şekilde bitirilmiş - bitirildiğinde yani . Bildiğim tekşey en iyi savunmanın saldırmak olduğudur, düşmandan önce saldırmak hayat kurtarır - çoğu zaman düşmanın hayatını bile kurtarır. Savunma çözüm değildir en kadim kaleler en aşılmaz surlar dağlar bile sonsuza dek savunulamaz er geç düşer. 

    yoksa böyle bok yoluna ölür gencecik insanların hergün 3er 5er - bok yoluna dedim diye alınmıştır şimdi birileri , evet mk bok yoluna israile teslim olmuş hükümet ve onu destekleyen mallar sürüsü için ölende öldürende kahraman değil zavallıdır. 


    -----------------------------

    boku bokuna yaşıyonda haberin yok senin

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    al işte ... ulan ben ordumuyum silahlımıyım , devletmiyim,  kaç kişiyimde gidip köy yakacam . Başta devlet olsa, vergilerimizi toplayan çete diyeyim artık - devlet olabilse dediğimi aynen yapardı.  Ama sen illaa ki muhalefet olsun diye yazacan dimi ?

    Adam olan millet içinden otorite sahibi devletini de çıkarır, adam olamamak konusunda 70milyonla beraber sende bende vebali paylaşıyoruz merak etme , atalarımızın kurduğu büyük devletlere layık değiliz en azından. Yarı sömürge eli kolu bağlanmış bir toplumuz , teröriste karşı bile kendimizi savunacak halimiz yok yalan mı ?  Ama sen işi kişiselleştirmek peşindeysen bilemem git başkasıyla kişiselleş boş boş git madem yak diyeceğine ...
    -----------------------------
    xz siyah yerlere kesinlikle katılıyorum.Ancak biz bu hayvanlar karşısında aciz değiliz sadece tsk düzenli orduya karşı kurulmuştur,bu haysiyetsizler ise mayın döşer pusu kurar tsk nın yapabileceği bişey yok ki hiçbir düzenli ordunun yapabileceği bişey yok.Ancak saklandıkları mağaraları bombalayabiliyoruz adamlarda bizi beklemiyordur tabi de neyse...Dediklerine katılıyorum çünkü bizim yapabileceğimiz hiçbirşey yok adam gibi devlet yöneticileri çıkartamadıktan sonra bu şekilde yarı sömürge ( bence "yarı" kelimesi bile az ya...) yaşamak müstahaktır bize.

     


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    rte demedimi alışacaksınız diye, %47 de alıştığı için bizde alışmış kabul edildik. hem onlar cennete gidiyorlar(!) , çok mutlulardır hayatlarından eminim bu şekilde katledilmiş olmaktan.

    ben diyorumki kıssasa kıssas demeden hiç bir düşmana diz çöktüremezsin , ne tarihte ne günlük yaşamda ne basit bir dalaşmada bile seni tehtid eden anlıycak öncelikle bunun sonu fena ... ama ağzımızı her açtğımızda barış kardeşlik safsatasını zırvalayıp lafı tıkıyorlar ağzımıza sanki barışı kardeşliği Türk milleti bozdu mk ?

    1 kişiyimi öldürdüler mesela , gidip herhangi bir köyde asacan 100 kişiyi, 10 kişimi öldürdüler yakacan herhangi bir kürt köyünü  , daha mı beter bişey yaptılar karşılığında artık elinden ne geliyorsa , nereye kadar gidebiliyorsan taa ki bu örgütü destekleyen , kurtuluş gören halk kitlesi "AMAN DİLEYİP DİZ ÇÖKENE KADAR"  bu isyanlar hep olmuş ilk değil  , sonda olmayacak - sadece Türk - kürtte olmamış 5 kıta 75 millet  hep ayrılıkçı ayaklanmalarla savaşmış tarihten bugüne ve savaşacak ...  devam edecek ama hep aynı şekilde bitirilmiş - bitirildiğinde yani . Bildiğim tekşey en iyi savunmanın saldırmak olduğudur, düşmandan önce saldırmak hayat kurtarır - çoğu zaman düşmanın hayatını bile kurtarır. Savunma çözüm değildir en kadim kaleler en aşılmaz surlar dağlar bile sonsuza dek savunulamaz er geç düşer. 

    yoksa böyle bok yoluna ölür gencecik insanların hergün 3er 5er - bok yoluna dedim diye alınmıştır şimdi birileri , evet mk bok yoluna israile teslim olmuş hükümet ve onu destekleyen mallar sürüsü için ölende öldürende kahraman değil zavallıdır. 


    -----------------------------

    klavyenden cahillik akıyor:D hakkaten bu dünyada boku bokuna yaşıyorsun bence git intihar fln et sen :D herkes atar tutarda senin gibisini hiç görmedim :D "kör cahil"

    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    klavyenden cahillik akıyor:D hakkaten bu dünyada boku bokuna yaşıyorsun bence git intihar fln et sen :D herkes atar tutarda senin gibisini hiç görmedim :D "kör cahil"

    -----------------------------

     

    hakaret etmen mi gerekiyor seninle aynı fikirde olmayanlara ? bir fikrin var mı onu da merak ettim gerçi . Konu nedir , bu insanlar ne diyor , burası neresi ...  


    -----------------------------

    sen bütün kürtleri aynı kefeye koyup banada hakarette bulunuyorsan..seni ezerim

    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Ne zaman Fikrimi Söylesem Banlanıyorum ama inandığımı söylicem yine:

    Bütün Kürtler PKK'lı Değildir.

    Sadece % 95'i bir iç savaşta PKK saflarını tutar(!)

    Kimse kendini kandırmasın.PKK başka Kürt başka ne başka

    o zaman istisnasız bütün bütün güneydoğuya konulan ambargo bütün köy boşaltmaları neydi.o dağda terörist dedikleriniz uzaylı değil hepsi de 15 yaşına kadar Hakkari de Batman da Diyarbakırda Van da ... gençliğimiz diye övündüğünüz kişiler değil mi.ve kürtler dediğiniz kişiler onları doğuran velileri değil mi

    Amacım ne bir siyasi ideolojiye prim kazandırmak ne de ortamı germek ama kendi gerçeklerimizi doğru analiz etmeden çözüm araken sadece kaosa sebep oluruz.

    Allah rahmet eylesin.

    PKK ve Kürt kavramları bağımsız unsurlar olsaydı bugün %100 PKK partisi olan DTP kürt yoğunluklu bölgeleri kazanmazdı!


    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    birileri hala çıkıp bu son şans desin utanmadan  bu soysuzlar yüzünden hergün şehit veriyoruz gönder o zaman çocuğunu askere lan şerefsiz.

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    rte demedimi alışacaksınız diye, %47 de alıştığı için bizde alışmış kabul edildik. hem onlar cennete gidiyorlar(!) , çok mutlulardır hayatlarından eminim bu şekilde katledilmiş olmaktan.

    ben diyorumki kıssasa kıssas demeden hiç bir düşmana diz çöktüremezsin , ne tarihte ne günlük yaşamda ne basit bir dalaşmada bile seni tehtid eden anlıycak öncelikle bunun sonu fena ... ama ağzımızı her açtğımızda barış kardeşlik safsatasını zırvalayıp lafı tıkıyorlar ağzımıza sanki barışı kardeşliği Türk milleti bozdu mk ?

    1 kişiyimi öldürdüler mesela , gidip herhangi bir köyde asacan 100 kişiyi, 10 kişimi öldürdüler yakacan herhangi bir kürt köyünü  , daha mı beter bişey yaptılar karşılığında artık elinden ne geliyorsa , nereye kadar gidebiliyorsan taa ki bu örgütü destekleyen , kurtuluş gören halk kitlesi "AMAN DİLEYİP DİZ ÇÖKENE KADAR"  bu isyanlar hep olmuş ilk değil  , sonda olmayacak - sadece Türk - kürtte olmamış 5 kıta 75 millet  hep ayrılıkçı ayaklanmalarla savaşmış tarihten bugüne ve savaşacak ...  devam edecek ama hep aynı şekilde bitirilmiş - bitirildiğinde yani . Bildiğim tekşey en iyi savunmanın saldırmak olduğudur, düşmandan önce saldırmak hayat kurtarır - çoğu zaman düşmanın hayatını bile kurtarır. Savunma çözüm değildir en kadim kaleler en aşılmaz surlar dağlar bile sonsuza dek savunulamaz er geç düşer. 

    yoksa böyle bok yoluna ölür gencecik insanların hergün 3er 5er - bok yoluna dedim diye alınmıştır şimdi birileri , evet mk bok yoluna israile teslim olmuş hükümet ve onu destekleyen mallar sürüsü için ölende öldürende kahraman değil zavallıdır. 
    -----------------------------
    Yazdıkların konusunda haklı olduğun taraflar var.Kıssas Hukuku dediğimiz hukuk sitemini İsrail,Abd,Rusya,Çin gibi ülkeler kullanıyorlar.Örneğin İsrail; Bir kassam roketi düştüğünmde Tel-Aviv'e, gazzeyi ateş yumağına çeviriyor.Bir yerden sornra gazzeli filistinliler bile o roketleri atanlara ''kendinizi düşünmüyorsanız bizleri, çocukları düşünün'' diyorlar...

    Bunun Türkiyede uygulanması için otoriter yani sözünün eri bir iktidar lazım ki şuan için sadece hayal..


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    rte demedimi alışacaksınız diye, %47 de alıştığı için bizde alışmış kabul edildik. hem onlar cennete gidiyorlar(!) , çok mutlulardır hayatlarından eminim bu şekilde katledilmiş olmaktan.

    ben diyorumki kıssasa kıssas demeden hiç bir düşmana diz çöktüremezsin , ne tarihte ne günlük yaşamda ne basit bir dalaşmada bile seni tehtid eden anlıycak öncelikle bunun sonu fena ... ama ağzımızı her açtğımızda barış kardeşlik safsatasını zırvalayıp lafı tıkıyorlar ağzımıza sanki barışı kardeşliği Türk milleti bozdu mk ?

    1 kişiyimi öldürdüler mesela , gidip herhangi bir köyde asacan 100 kişiyi, 10 kişimi öldürdüler yakacan herhangi bir kürt köyünü  , daha mı beter bişey yaptılar karşılığında artık elinden ne geliyorsa , nereye kadar gidebiliyorsan taa ki bu örgütü destekleyen , kurtuluş gören halk kitlesi "AMAN DİLEYİP DİZ ÇÖKENE KADAR"  bu isyanlar hep olmuş ilk değil  , sonda olmayacak - sadece Türk - kürtte olmamış 5 kıta 75 millet  hep ayrılıkçı ayaklanmalarla savaşmış tarihten bugüne ve savaşacak ...  devam edecek ama hep aynı şekilde bitirilmiş - bitirildiğinde yani . Bildiğim tekşey en iyi savunmanın saldırmak olduğudur, düşmandan önce saldırmak hayat kurtarır - çoğu zaman düşmanın hayatını bile kurtarır. Savunma çözüm değildir en kadim kaleler en aşılmaz surlar dağlar bile sonsuza dek savunulamaz er geç düşer. 

    yoksa böyle bok yoluna ölür gencecik insanların hergün 3er 5er - bok yoluna dedim diye alınmıştır şimdi birileri , evet mk bok yoluna israile teslim olmuş hükümet ve onu destekleyen mallar sürüsü için ölende öldürende kahraman değil zavallıdır. 


    -----------------------------
    Kürde hain diyen bakış açını seveyim senin.

    aynı yazı içindeki ..

    "İsraile teslim olan hükümet ve onu destekleyen mallar" da kürtmü ?

    senin zihniyetindeki gençler  ileride bu görüşleri koruyarak, kafa olarak değil sadece yaş olarak büyüyenler sayesinde ve

    yukarrıda mallar diye tabir ettiğin çevre sayesinde bugün pkk diye birşey var..

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
Toplam Hit: 3174 Toplam Mesaj: 14