folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Şırnak"Ta Mayın Tuzağı: 1 Şehit



Şırnak"Ta Mayın Tuzağı: 1 Şehit

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    rte demedimi alışacaksınız diye, %47 de alıştığı için bizde alışmış kabul edildik. hem onlar cennete gidiyorlar(!) , çok mutlulardır hayatlarından eminim bu şekilde katledilmiş olmaktan.

    ben diyorumki kıssasa kıssas demeden hiç bir düşmana diz çöktüremezsin , ne tarihte ne günlük yaşamda ne basit bir dalaşmada bile seni tehtid eden anlıycak öncelikle bunun sonu fena ... ama ağzımızı her açtğımızda barış kardeşlik safsatasını zırvalayıp lafı tıkıyorlar ağzımıza sanki barışı kardeşliği Türk milleti bozdu mk ?

    1 kişiyimi öldürdüler mesela , gidip herhangi bir köyde asacan 100 kişiyi, 10 kişimi öldürdüler yakacan herhangi bir kürt köyünü  , daha mı beter bişey yaptılar karşılığında artık elinden ne geliyorsa , nereye kadar gidebiliyorsan taa ki bu örgütü destekleyen , kurtuluş gören halk kitlesi "AMAN DİLEYİP DİZ ÇÖKENE KADAR"  bu isyanlar hep olmuş ilk değil  , sonda olmayacak - sadece Türk - kürtte olmamış 5 kıta 75 millet  hep ayrılıkçı ayaklanmalarla savaşmış tarihten bugüne ve savaşacak ...  devam edecek ama hep aynı şekilde bitirilmiş - bitirildiğinde yani . Bildiğim tekşey en iyi savunmanın saldırmak olduğudur, düşmandan önce saldırmak hayat kurtarır - çoğu zaman düşmanın hayatını bile kurtarır. Savunma çözüm değildir en kadim kaleler en aşılmaz surlar dağlar bile sonsuza dek savunulamaz er geç düşer. 

    yoksa böyle bok yoluna ölür gencecik insanların hergün 3er 5er - bok yoluna dedim diye alınmıştır şimdi birileri , evet mk bok yoluna israile teslim olmuş hükümet ve onu destekleyen mallar sürüsü için ölende öldürende kahraman değil zavallıdır. 


    herşeyin bir şeyi vardır
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    Razorback bunu yazdı:
    -----------------------------
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------
    Öle yapçan etçen demicen yaptım ettim dicen.Git yak bakalım kürt köyünü delikanlı olan yakar.Boş lafların değil icrahatlerin adamı olda görelim.

    -----------------------------

     

    al işte ... ulan ben ordumuyum silahlımıyım , devletmiyim,  kaç kişiyimde gidip köy yakacam . Başta devlet olsa, vergilerimizi toplayan çete diyeyim artık - devlet olabilse dediğimi aynen yapardı.  Ama sen illaa ki muhalefet olsun diye yazacan dimi ?

    Adam olan millet içinden otorite sahibi devletini de çıkarır, adam olamamak konusunda 70milyonla beraber sende bende vebali paylaşıyoruz merak etme , atalarımızın kurduğu büyük devletlere layık değiliz en azından. Yarı sömürge eli kolu bağlanmış bir toplumuz , teröriste karşı bile kendimizi savunacak halimiz yok yalan mı ?  Ama sen işi kişiselleştirmek peşindeysen bilemem git başkasıyla kişiselleş boş boş git madem yak diyeceğine ...

     


    herşeyin bir şeyi vardır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------
    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    klavyenden cahillik akıyor:D hakkaten bu dünyada boku bokuna yaşıyorsun bence git intihar fln et sen :D herkes atar tutarda senin gibisini hiç görmedim :D "kör cahil"

    -----------------------------

     

    hakaret etmen mi gerekiyor seninle aynı fikirde olmayanlara ? bir fikrin var mı onu da merak ettim gerçi . Konu nedir , bu insanlar ne diyor , burası neresi ...  


    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 3173 Toplam Mesaj: 14