Sırt Üstü Yatınca Kabus Görüyorum [?]
-
aliyk bunu yazdı
ogrish ve gore tarzı sitelere girmekten vazgeç
uyurken abdestli olmaya gayret et
uyumadan evvel ezberden biliyorsan 3 kere Ayetel Kürsi oku ,bilmiyorsan bir yere yaz oku
uykuya dalma esnasıda iken hani derler ya keçi koyun dana filan say
sen sadece zikir çek (süphannAllah , Elhamdullillah veya estağfurullah)
ogrish falan hiç girmem.
Olay şöyle anlatayım. Televizyonda izliyoruz sanki adam anlatıyor. Kavga gibi bir şey çıkıyor arabasına taş atıyorlar adamın elinde koca pala var başka adamda da biraz daha uzun bi kılıç gibi birşey adam kılıca vuruyor kılıcın ucu kesiliyor ve adamın kafasına dik şekilde giriyor.
"yapılan bir kaç operasyon sonucu hayatta kalmayı başardı, fakat aşırı stres veya yorucu bir iş felç olmasına ve ölmesine sebep olabilir." gibi birşey anlatıyor adamı gösteriyor yaşarken. Hani TV showları gibi..
dediklerini uygulayacağım...
-
pSkpt bunu yazdıaliyk bunu yazdı
ogrish ve gore tarzı sitelere girmekten vazgeç
uyurken abdestli olmaya gayret et
uyumadan evvel ezberden biliyorsan 3 kere Ayetel Kürsi oku ,bilmiyorsan bir yere yaz oku
uykuya dalma esnasıda iken hani derler ya keçi koyun dana filan say
sen sadece zikir çek (süphannAllah , Elhamdullillah veya estağfurullah)
ogrish falan hiç girmem.
Olay şöyle anlatayım. Televizyonda izliyoruz sanki adam anlatıyor. Kavga gibi bir şey çıkıyor arabasına taş atıyorlar adamın elinde koca pala var başka adamda da biraz daha uzun bi kılıç gibi birşey adam kılıca vuruyor kılıcın ucu kesiliyor ve adamın kafasına dik şekilde giriyor.
"yapılan bir kaç operasyon sonucu hayatta kalmayı başardı, fakat aşırı stres veya yorucu bir iş felç olmasına ve ölmesine sebep olabilir." gibi birşey anlatıyor adamı gösteriyor yaşarken. Hani TV showları gibi..
dediklerini uygulayacağım...
Bu anlattıgın şekildemi görüyorsun o söylenenlerde seni korkutuyor ? rüyadan uyanıncada bir süre kendine gelemiyorsun değilm ?
-
Yan yat :)
Şaka bir yana da hocam o belli zamanlarda insanlara oluyor 1 hafta filan devam ediyor bir aralar öyle birşeyler olmuştu bana da geceleri fakat bir süre sonra geçti.
-
Karabasan dediğiniz olay sadece sırt üstü yattınığızda ortaya çıkan geçici uyku felci durumudur. Onun dışında hocam kendini şartlamışsın sırtüstü yattığımda bunları görüyorum ve tekrar göreceğim diye muhtemelen ondan dolayı sürekli görüyorsun.
-
Peroksit bunu yazdıpSkpt bunu yazdıaliyk bunu yazdı
ogrish ve gore tarzı sitelere girmekten vazgeç
uyurken abdestli olmaya gayret et
uyumadan evvel ezberden biliyorsan 3 kere Ayetel Kürsi oku ,bilmiyorsan bir yere yaz oku
uykuya dalma esnasıda iken hani derler ya keçi koyun dana filan say
sen sadece zikir çek (süphannAllah , Elhamdullillah veya estağfurullah)
ogrish falan hiç girmem.
Olay şöyle anlatayım. Televizyonda izliyoruz sanki adam anlatıyor. Kavga gibi bir şey çıkıyor arabasına taş atıyorlar adamın elinde koca pala var başka adamda da biraz daha uzun bi kılıç gibi birşey adam kılıca vuruyor kılıcın ucu kesiliyor ve adamın kafasına dik şekilde giriyor.
"yapılan bir kaç operasyon sonucu hayatta kalmayı başardı, fakat aşırı stres veya yorucu bir iş felç olmasına ve ölmesine sebep olabilir." gibi birşey anlatıyor adamı gösteriyor yaşarken. Hani TV showları gibi..
dediklerini uygulayacağım...
Bu anlattıgın şekildemi görüyorsun o söylenenlerde seni korkutuyor ? rüyadan uyanıncada bir süre kendine gelemiyorsun değilm ?
sonra sokakta adamı görüyorum yani yanına gidiyorum. bu bugün oldu başka günler çoğunlukla uzaylılar vs geliyor. olayın içinde oluyorum.
-
Peroksit bunu yazdıkarakutu bunu yazdı
aynı sorun bendede var(dı). İnancın nedir bilmem ama ben hocaya gittim cinlerden filan bahs etti ( detay vermiyorum) okudu üfledi filan sonra su verdi bu suyu sabah akşam içeceksin dedi içtim bir müddet sonra geçti bir zaman rahat ettim sonra tekrar başladı ama alıştım normal rüya görünce çok sıkıncı gelmeye başladı, kabus olduğu zaman şuurum yerinde oluyor çoğunlukla ve kendi lehime çeviriyorum olayı zevkli oluyor :P
Bende öyle düşünüyorum akşamları birşey beni rahatsız ediyormuş gibi geliyor cidden gin midir ?
Psikolojikte olabilir hocam, ama beni son zamanlarda çok bunalttığı için hemö sosyal hayatımı hemde psikolojimi son çare olarak hocaya gitmemi tavsiye ettiler, tavsiye etmelerindeki anlatması uzun sürecek bazı hadiselerim var bu yüzden gittim hocaya, hoca elime bardak veri ve içine bakmamı söyledi biraz baktıktan sonra bir şey görmediğimi söyledim sonra biraz daha bak dedi birazdan çıkacak neyse bazı şeyler çıktı okudu üfledi bir müddet geçti... Daha sonra tekrar gelmemi söyledi fakat ben gitmedim ( bu arada hoca para filan kabul etmedi ) sonra yine başladı ama uzun senelerden beri olduğu için alıştım ben, Öcelikli tavsiyem doktor sonrasında ise hoca. -
karakutu bunu yazdıPeroksit bunu yazdıkarakutu bunu yazdı
aynı sorun bendede var(dı). İnancın nedir bilmem ama ben hocaya gittim cinlerden filan bahs etti ( detay vermiyorum) okudu üfledi filan sonra su verdi bu suyu sabah akşam içeceksin dedi içtim bir müddet sonra geçti bir zaman rahat ettim sonra tekrar başladı ama alıştım normal rüya görünce çok sıkıncı gelmeye başladı, kabus olduğu zaman şuurum yerinde oluyor çoğunlukla ve kendi lehime çeviriyorum olayı zevkli oluyor :P
Bende öyle düşünüyorum akşamları birşey beni rahatsız ediyormuş gibi geliyor cidden gin midir ?
Psikolojikte olabilir hocam, ama beni son zamanlarda çok bunalttığı için hemö sosyal hayatımı hemde psikolojimi son çare olarak hocaya gitmemi tavsiye ettiler, tavsiye etmelerindeki anlatması uzun sürecek bazı hadiselerim var bu yüzden gittim hocaya, hoca elime bardak veri ve içine bakmamı söyledi biraz baktıktan sonra bir şey görmediğimi söyledim sonra biraz daha bak dedi birazdan çıkacak neyse bazı şeyler çıktı okudu üfledi bir müddet geçti... Daha sonra tekrar gelmemi söyledi fakat ben gitmedim ( bu arada hoca para filan kabul etmedi ) sonra yine başladı ama uzun senelerden beri olduğu için alıştım ben, Öcelikli tavsiyem doktor sonrasında ise hoca.Hee anladım hocam beni fazla rahatsız etmiyor bu durum :D takmıyorum kafaya
-
hoca bilinç altın sürekli aynı yere endekslendiğinden dolayı böyle garip gurip şeyler görüyorsun. kafayı başka yönlere çekmeye ne dersin ?
sırt üstü yattığımda hiç böyle şeylerle pek karsılasmadım.. zaten yatağa klasik giriş şeklidir.
kendi kendini korkutma len :W
-
Amd-x bunu yazdı
hoca bilinç altın sürekli aynı yere endekslendiğinden dolayı böyle garip gurip şeyler görüyorsun. kafayı başka yönlere çekmeye ne dersin ?
sırt üstü yattığımda hiç böyle şeylerle pek karsılasmadım.. zaten yatağa klasik giriş şeklidir.
kendi kendini korkutma len :W
bu gece bilerek sırt üstü yatacağım belki ters tepki olur yan dönerim. :D
-
pSkpt bunu yazdıAmd-x bunu yazdı
hoca bilinç altın sürekli aynı yere endekslendiğinden dolayı böyle garip gurip şeyler görüyorsun. kafayı başka yönlere çekmeye ne dersin ?
sırt üstü yattığımda hiç böyle şeylerle pek karsılasmadım.. zaten yatağa klasik giriş şeklidir.
kendi kendini korkutma len :W
bu gece bilerek sırt üstü yatacağım belki ters tepki olur yan dönerim. :D
ince pikeyle yatma :D
