folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sistem Topluyorum ( Donanımcılar Baksn )



Sistem Topluyorum ( Donanımcılar Baksn )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Phenom II X4 black edition 965 YADA Phenom II X6 1055 T [ Sabit ]

    DVD-RW-22X ± DOUBLE LAYER SATA DVD YAZICI SİYAH (Kutusuz) [ Sabit ]

    M720-US3 nForce 720D AM2+ 1066MHz FW1394 Anakart

    9600GT GDDR2 1GB 1256BIT EKRAN KARTI

    1 TB 16MB SATA2 HDD [ Sabit ]

    ELITE RC-332 400W MidT ATX SİYAH KASA

    19" 933NW+ GENİŞ EKRAN LCD MONİTÖR

    KINGSTON 2 Gb DDR3 1333MHz CL9 Tek Modül Ram

    *********
    Parantez içinde sabit yazdıklarım değişmeyecek onlara alternatif sunmayın.Simdi kafama takılan 2 tane DDR3 mü alsam yoksa 1 tane DDR 4 mü .
    Bide Phenom 6 ve DDR3 destekleyen anakart lazım bana.Ekran kartında büyük ihtimal 9600 ü düşünüyorum.Sistemde cok yüksek özellikli oyunları oynamicam.Oyun pcsi değil zaten programlama dilleri,visual studio,grafik ve 3D için ( 3D ye cok asılmayacam ).Ağır programlar yüklerim bide.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    O ddr3 ramleri o anakart için almıyosun demi ? 


    ddr3 destekli amd anakart http://www.hepsiburada.com/gigabyte-ga-ma78lmt-s2-amd-760g-ddr3-1333mhz-soket-am3-anakart/ProductDetails.aspx?productId=bd54575&categoryId=152

    senin yazdığın kartın fiyatlarında bişey olsun dedim

    ayrıca bende asus en9600gt 512mb gddr3 256bit ekran kartı var oyunlarda hiç bi sorun yaşamıyorum  

    sabit dediklerinden harddisk içinde yinede yazayım dedim 32 mb cache olsun mümkünse caviar black al. 


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rhodostethia
    rhodostethia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    1256 bit ekran kartı az olur hoca 2512 bit al

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    rhodostethia bunu yazdı:
    -----------------------------

    1256 bit ekran kartı az olur hoca 2512 bit al


    -----------------------------

     

    2512 de kesmez idare eder :D

    Ramleri dual alırsan daha iyi olur,tek modül yerine.Birde donanımhaber'in 2.el bölümünden toplayabilirsin parçaların çoğunu dışarıdan daha ucuz olur kalan parayla ya harçlık yaparsın yada özelliğinden kıstığın yerlere harcayabilirsin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    dostum asus degilde gigabyt alsan oyun oynamayacaksan intel alsan

    http://www.hepsiburada.com/gigabyte-ga-h57m-usb3-intel-h57-express-core-i3-i5-i7-2200-ddr3-soket-lga1156-anakart/productDetails.aspx?categoryid=152&productid=bd54446#tablnk

    usb 3 destekli

    birde i3 işlemci sana ekran kartsız eter bir süre


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Parçalar rastgele seçilmiş gibi geldi. ayırdığın ücret ne kadar ona göre pc önermek daha doğru olacak gibi

    * Sağlam bir ddr3 anakart mesela GIGABYTE MA770T-ES3

    * dx11 destekleyen ati marka orta halli bir ekran kartı mesela HD5750

    + ram seçimi güzel,

    + işlemci seçimi hakkında fikrim yok amd uzak kalsın bana,

    + kasa fark etmez zaten ancak psu önemli,

    + monitör hakkında bilgim yok mutlaka incelemleri okuyarak karar vermelisin lcd seçiminde titiz olman lazım

    * HDD WD caviar black seçilebilir


    :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    ilk mesajdaki parçalar biraz çorba gibi olmuş ama pc'yi ne alanda kullanacağını belirtmişsin. Bir de bütçe söylersen daha çok yardımımız dokunabilir. Ama madem oyun PC'si toplamıyosun AMD yerine Intel topla derim. i5-750 bi işlemci uzun vadede çok pis işler yapar :D


    Metallica Rules
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    bütçesi 1.5 milyar

    1256 bit ekran kartı ddr4 ram alıyor adam :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    SivilPadisah bunu yazdı:
    -----------------------------

    bütçesi 1.5 milyar

    1256 bit ekran kartı ddr4 ram alıyor adam :)


    -----------------------------

    Lan sus namıssız 1 tane 4 GB DDR3 kastettim 256 bit o ekran kartıda sizde biliyonuz :)

    Bütce 1.5 milyar

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    SivilPadisah bunu yazdı:
    -----------------------------

    bütçesi 1.5 milyar

    1256 bit ekran kartı ddr4 ram alıyor adam :)


    -----------------------------

    Lan sus namıssız 1 tane 4 GB DDR3 kastettim 256 bit o ekran kartıda sizde biliyonuz :)

    Bütce 1.5 milyar


    -----------------------------

    az daha internette araştıracaktım ddr4 ram mı çıktı diye :)


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    1.5 milyara daha iyisine sahip olabilirsin  donanım haberi dene.

     

    harddiskin yaramaz  wdc caviar black tavsiyemdir

    işlemcin intel lütfen amdden uzak kalınız  

    ekran kartın yükseltebilirsin  hatta  sen şu bütçeyi 2milyar yap tastamam ömürlük bir makina topla i3 i5 gibi ;)

Toplam Hit: 2697 Toplam Mesaj: 21