folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sistem Topluyorum ( Donanımcılar Baksn )



Sistem Topluyorum ( Donanımcılar Baksn )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    en azından anakart ve işlemcyi salam sec gerisi zamanla olur anakart salam olsun usb 3 desteklesin 10 bort hdmı cıkışlı anakartlar var bknız h55 h57 cipsetli gigabyt ın sitesinde


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    güzel ama ekran kartı ati radeonlar hoşuma gidiyor şahsen benim

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    ekran kartı zayıf birde 9600 çalıştırmak için normal kasa işe yaramaz sağlam bir power supply lazım high power 550 W serisi tavsiye ederim


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    amd chip setli anakart kullan nforge chipsetli anakarttan fazla performans alamazssın  asus m4 xxx serisi tavsiye ederim

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Hacı ben yazmısım ki konuya sabit yazanları değiştir demeyin her kafadan bir ses kafam karısıyor sonra.Ben apartman dikmeyi planlıyorum bi yere sen gelip oraya işyeri kur diyosun.Ben zaten amd yi secmisimh hala intel demeyin.Kaldı ki bütce 1500 sınırsız bir bütce yok söylediğiniz parcalara bakıyorum hepsi benim suan sectiklerimden 50-60 lira fazla e birini yükseltince diğerlerinide yükseltmen gerekiyor o zamanda benim bütceyi aşıyor.Son gelismeleri yazacam.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Op

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    AMD Phenom II 965 X4 (3.4 GHz) 8MB 938p 125W - 208,00 USD - 330,72 TL

    Gigabyte MA785GT-UD3H/ DDR3 S+V+GL+1394+16X 938pin - 105,00 USD - 166,95 TL

    HI-LEVEL 4 GB (2*2) 1333 MHz DDR3 Kit (Soğutuculu) - 114,00 USD - 181,26 TL

    PowerColor HD4850 512 MB 256Bit GDDR3 16X - 109,00 USD - 173,31 TL

    + 153,40 TL KDV

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    hocam ekran kartı alıcam konuyu görmüşsündür

    gt 9600 1gb ddr3 256 bit 200 lira

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Bilinmeyen bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMD Phenom II 965 X4 (3.4 GHz) 8MB 938p 125W - 208,00 USD - 330,72 TL

    Gigabyte MA785GT-UD3H/ DDR3 S+V+GL+1394+16X 938pin - 105,00 USD - 166,95 TL

    HI-LEVEL 4 GB (2*2) 1333 MHz DDR3 Kit (Soğutuculu) - 114,00 USD - 181,26 TL

    PowerColor HD4850 512 MB 256Bit GDDR3 16X - 109,00 USD - 173,31 TL

    + 153,40 TL KDV


    -----------------------------

    bu ekran kartı tavsiye ediliyorda 512 mb ya : |

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bilinmeyen bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMD Phenom II 965 X4 (3.4 GHz) 8MB 938p 125W - 208,00 USD - 330,72 TL

    Gigabyte MA785GT-UD3H/ DDR3 S+V+GL+1394+16X 938pin - 105,00 USD - 166,95 TL

    HI-LEVEL 4 GB (2*2) 1333 MHz DDR3 Kit (Soğutuculu) - 114,00 USD - 181,26 TL

    PowerColor HD4850 512 MB 256Bit GDDR3 16X - 109,00 USD - 173,31 TL

    + 153,40 TL KDV


    -----------------------------

     

    bu ekran kartı tavsiye ediliyorda 512 mb ya : |


    -----------------------------

    o ekran kartının 1gb'si var bende

    memnunum

    ama bana sorarsan artık ddr3ü bırak ati de ddr5e geç

    57xx serisine bak


    Yapay zeka, zeka değildir.
Toplam Hit: 2696 Toplam Mesaj: 21