folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Sistematik Asp.Net Mvc Eğitimi - Udemy (Kurs Tanıtımı)



Sistematik Asp.Net Mvc Eğitimi - Udemy (Kurs Tanıtımı)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    Uzun süredir aklımda detaylı ve sistematik bir Asp.Net Mvc eğitimi oluşturmak vardı. Hakim olduğum bir konuyu karşımdaki insana iyi bir şekilde aktarabildiğimi düşünüyorum. Tek bir amacım var; çok iyi ve detaylı hazırlanmış, anlaşılır bir anlatıma sahip Türkçe Asp.Net Mvc eğitimi oluşturabilmek. 

    Kursun tam adı Sistematik Asp.Net Mvc (.Net Framework + .net core + C#).   Yani önce Asp.Net framework ü üzerindeki Mvc ürününü detaylıca işliyoruz, sonra Asp.Net Core frameworkü üzerindeki Mvc ürününü detaylıca işliyoruz. Ve aralarda önemli ölçüde C# programlama diline ait konular olucak. 

    Kurs içeriği herhangi bir kaynaktan alıntı vs değildir. Anlatım tarzı, müfredat, işleyiş %100 bana aittir.  İnsanlar Türkçe kurs olunca şüpheye düşüyorlar. Acaba ingilizce bir kaynaktan veya kurstan çeviri mi yoksa değil mi diye. Bu sebeple kaliteli bir içerik çıkartıp insanların "kaliteli Türkçe içerikler de var" demesini istiyorum.

    Şuanda 89 video var. 20 saatlik bir içerik. Daha çok başlarındayım kursun. Yeni videolar çekmeye ve yüklemeye devam ediyorum. Sadece whatsapptan tanıdıklara yazdım birde şimdi tahribata yazıyorum. Forumlarda veya sosyal medyada reklamını falan yapmadım hiç. Kurs ilerlesin videoları koyayım 1-2 ay sonra ancak yaparım tanıtımını vs.

    Warez e düşürmesseniz sevinirim.

    5 Şubat 2020 itibari ile 115 video var. Viewlar konusu bitecek çok az kaldı.

    4 Mayıs 2020 itibari ile 157 video var. Deployment konusundayız şuanda.

    Güncel kupon:  https://www.udemy.com/course/aspnetmvc/?couponCode=MAYIS2020 41.99 Tl

    9  Mayısa kadar geçerli 29.99 luk kupon.

    https://www.udemy.com/course/aspnetmvc/?couponCode=TBTOZEL

     

    Hannibal_King tarafından 04/May/20 16:30 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT_JudGe
    NighT_JudGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek

    Mürid e destek  için  aldım  hiç  alakam yok  ama olsun :) 


    Cahildim Dünyanın Rengine Kandım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ben de sana destek icin alacaktim hocam, hesaba giris yaptim ancak fiyat farkli görünüyor

     

    Tahribat kodu eklenmis haliyle böyle.. Bu para senin cebine girecekse siparis vereyim. Udemy'nin kendi icin yaptigi cakallik ise almam.. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frekaze
    frekaze's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2015
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    ben de sana destek icin alacaktim hocam, hesaba giris yaptim ancak fiyat farkli görünüyor

     

    Tahribat kodu eklenmis haliyle böyle.. Bu para senin cebine girecekse siparis vereyim. Udemy'nin kendi icin yaptigi cakallik ise almam.. 

    Udemy fiyat politaksi çok farklı ulkere göre fark yaratiuor örnek bir kurs üyelik ile bak ve aynı üyelikle farklı ip bak birde uyrliksiz bak fark deli gibi udemy bunlardan belli oradan. Kesinti yapıyor bildiğim her satın alımda 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    @frekaze, suan türkiye'deyim ve proxy kullanmiyorum hocam.. Döviz degerini falan da degistiremiyorum ayrica.

    Benim merak ettigim, mürid 35 TL mi alacak yoksa 13.99 dolar mi.. Yani aradaki farki udemy ödüyor mu yoksa kendilerine mi aliyorlar.. 

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    hayırlı olsun öncelikle. satın aldım bende. daha fazla .net core içerik bekliyoruz 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    Destekler için teşekkürler. Dolar muhabbetini bilmiyorum. Onu bir supporta sorayım. Normalde 35 tl nin 27-28 lirası bana kalıyor. Bana 5 dolar dahi vermiyor. Aslında daha fazla vermesi gerekiyordu ama anlamadım. Galiba doları yüksekten sayıyor Udemy.

    @cemnet hocam koyucam daha çok içerik biraz zamana ihtiyaç var. .net core dünyasına ilişkin de bir sürü içerik koyucam.

    Hannibal_King tarafından 28/Ara/19 19:37 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    baya kesiliyormus hocam.. Söyle bir sey yapabilirz. Sen bana %100 indirimli kod verirsin ben de banka hesabina dolar üzerinden parayi yollarim, böylece kesinti olmaz :) 

    Benim en nefret ettigim seylerden birisi; birinin yaptigi emek üzerinden birilerinin fazla miktarda para kazanmasi. O yüzden bu konularda hassasim. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    unbalanced hocam sana zaten borçluyum 35 tl :) Kurs biraz ilerlesin sen o zaman sosyal medyadan veya cevrendekilerle paylasırsın kursu o şekilde destek olursun :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hannibal_King
    Hannibal_King's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2010
    Erkek

    Ocak ayı için geçerli kuponu ekledim.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slordy
    slordy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2015
    Erkek

    Ben aldım destek amaçlı :) yıldız veremedim bitek..

Toplam Hit: 1019 Toplam Mesaj: 16
asp.net mvc asp.net core mvc asp.net kurs .net core