folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sistemde Mi Yanlışlık Yoksa Bende Mi ?



Sistemde Mi Yanlışlık Yoksa Bende Mi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    MADTAMER bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler bilgisayar surekli olarak sorun yarattigi icin surekli kendi kendine reset cekip tekrar baslattigi icin yumrukladim kasayi ve kenara attim.Bilgisayarin icinde ki sifir parcalar vardi son taktigim onlari aldim gerisini kullanmiyorum artik.İlgi gosteren tum arkadaslarima tesekkur ederim.


    -----------------------------

    Nick'ine uygun bir davranis :D


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
Toplam Hit: 2011 Toplam Mesaj: 12