Site Tekrardan Güncellendi...
-
Rene zaten telekom özgürlügümüzü kısıtlıyo birde sen kısıtlama :))
Sansürsüz net istiyloruz Değilmi arkadaşlar hadi ayaklanalık Yönetim istifa yönetim istifa.. aziz yıldırım istifa :)))
-
iyi Ettin Hoja
-
Criminal bunu yazdı:
-----------------------------Kimse sıkıyönetim olduğunu düşünmesin, yönetim forumun iyiliği için azıcık sıkıyor, o kadar.
Hepimize hayırlı olsun! :)
-----------------------------
valla hocam bi baktim..konuya aha dedim yine sıkı yonetim gelecek gibi..gerci hic denk gelmedim sıkı yonetime ama eski forumlari kurcaladgima gore cok kotu bir seymis herhalde..ayrica rene tamamen katiliyorum..dengesziin teki geliyor..olay cikacagini bile bile aciyor..yok akp iyi isler yapmis..yok ayet var soyle diyor..abi forumun amaci var...bilgisayar uzerine hersey..bunun disinda konu acip huzuru kacirmek uyelik aliyo adamlar.. varsan baksan biraz kurcalasan cogu ya double uyeliktir..yada cw den falan cikmadir.. -
eyi olmuş rene abü
Toplam Hit: 2510 Toplam Mesaj: 15
