folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Site Yönetimini Tekrar Ele Alıyorum...



Site Yönetimini Tekrar Ele Alıyorum...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    holy şu pm i aktif et aç artık :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    Robinson_Crusoe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bizim modluk kaynadı arada,


    -----------------------------

    hasbinallahh.


    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aksata
    aksata's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    Nurky avatar nerde? 


    Bazıları özgürlüğü sadece kendileri gibi düşünenlere reva görüyor...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler modluklara dokunmuyorum, Amacımız kendi zewkimize göre yönetim kurmak değil, milletin ortamı sikmeyecegi şekilde eğlenceli bir platform yaratmak.

    Renenin atamaları gayet iyiydi ellemicem.

    Ahahah millet sanki yeni admin oldum gibi dawraniyor amq=)


    -----------------------------

    ilişkimiz tazelendi yalçın abi :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek

    Şeyh yürüdüğün yola kurban... etme yapma böyle giderse 2-3 aya kıyamet kopar, ihtilal çıkar... Eski ortamı ancak sen getirebilirsin, Rene nin duzeni iyiydi...Bi ayar çek bizi sevindir, çok sevaba girersin,orta yolu bulalım diyorum ben... Eskiyle şimdiki duzen arası bi kaşırım yap.Eskiden kastım bilgi çok olsun, burada benim gibi bilgiye aç çok insan var... Sıradan konular gercekten cok fazla... Şimdiki durumdan kastım da Tahribat ın şu anki işleyiş şekli... İllaki çok şey konusmussunuzdur Rene ile.Sen de zaten her gun sitedesin. Diger admin arkadaslar da zaten buradalar her zaman...

     El ele verin Rene yi aratmayın... Aslında rene geldiginde çok şaşırmalı. Ben işi bilmiyormuşum diyebilmeli :) Yapma etme şeyhim bi el at.  Hayır duanı eksik etme üzerimizden...  :)


    copy
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    şeyh uçmaz uçurur. şeyh bizi uçur gerisini boşver gari


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsist_manyaq
    anarsist_manyaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    şeyhim ben nick değiştirme niyetindeydim. rene ye pm atıyoduk normalde bu tür işler için. şimdi ne yapacağız ? kime pm atcaz. yada desteğe mail mi atalım aydınlat bizi :D


    İğneyi Çalan Hırsız Ülkeyi Çalan Hükümdar Olur...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    egalix bunu yazdı:
    -----------------------------
    ho$ olmu$ be holyone. gozler bi cok ki$iyi daha ariyor ama ir2 ve m de olacakti $imdi.
    -----------------------------

    aynen hocam bencede...


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    egalix
    egalix's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2004
    Erkek
    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------

    egalix bunu yazdı:
    -----------------------------
    ho$ olmu$ be holyone. gozler bi cok ki$iyi daha ariyor ama ir2 ve m de olacakti $imdi.
    -----------------------------

    aynen hocam bencede...


    -----------------------------
    holyone kirmaz vardir hatrimiz o kadar. atar mi acaba o konuya bi el? acar mi eski defterleri? ;]

    ignotum per ignotius obscurum per obscurantius
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek

    egalix bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bandit bunu yazdı:
    -----------------------------

    egalix bunu yazdı:
    -----------------------------
    ho$ olmu$ be holyone. gozler bi cok ki$iyi daha ariyor ama ir2 ve m de olacakti $imdi.
    -----------------------------

    aynen hocam bencede...


    -----------------------------
    holyone kirmaz vardir hatrimiz o kadar. atar mi acaba o konuya bi el? acar mi eski defterleri? ;]

    -----------------------------

    çok haklısınız hocalar... guzel zamanlardı.yalan oldu minaki :|


    copy
Toplam Hit: 31385 Toplam Mesaj: 148