Site Yönetimini Tekrar Ele Alıyorum...
-
holy şu pm i aktif et aç artık :)
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Bizim modluk kaynadı arada,
-----------------------------hasbinallahh.
-
Nurky avatar nerde?
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler modluklara dokunmuyorum, Amacımız kendi zewkimize göre yönetim kurmak değil, milletin ortamı sikmeyecegi şekilde eğlenceli bir platform yaratmak.
Renenin atamaları gayet iyiydi ellemicem.
Ahahah millet sanki yeni admin oldum gibi dawraniyor amq=)
-----------------------------ilişkimiz tazelendi yalçın abi :D
-
Şeyh yürüdüğün yola kurban... etme yapma böyle giderse 2-3 aya kıyamet kopar, ihtilal çıkar... Eski ortamı ancak sen getirebilirsin, Rene nin duzeni iyiydi...Bi ayar çek bizi sevindir, çok sevaba girersin,orta yolu bulalım diyorum ben... Eskiyle şimdiki duzen arası bi kaşırım yap.Eskiden kastım bilgi çok olsun, burada benim gibi bilgiye aç çok insan var... Sıradan konular gercekten cok fazla... Şimdiki durumdan kastım da Tahribat ın şu anki işleyiş şekli... İllaki çok şey konusmussunuzdur Rene ile.Sen de zaten her gun sitedesin. Diger admin arkadaslar da zaten buradalar her zaman...
El ele verin Rene yi aratmayın... Aslında rene geldiginde çok şaşırmalı. Ben işi bilmiyormuşum diyebilmeli :) Yapma etme şeyhim bi el at. Hayır duanı eksik etme üzerimizden... :)
-
şeyh uçmaz uçurur. şeyh bizi uçur gerisini boşver gari
-
şeyhim ben nick değiştirme niyetindeydim. rene ye pm atıyoduk normalde bu tür işler için. şimdi ne yapacağız ? kime pm atcaz. yada desteğe mail mi atalım aydınlat bizi :D
-
egalix bunu yazdı:
-----------------------------
ho$ olmu$ be holyone. gozler bi cok ki$iyi daha ariyor ama ir2 ve m de olacakti $imdi.
-----------------------------
aynen hocam bencede... -
Bandit bunu yazdı:
-----------------------------egalix bunu yazdı:
-----------------------------
ho$ olmu$ be holyone. gozler bi cok ki$iyi daha ariyor ama ir2 ve m de olacakti $imdi.
-----------------------------
aynen hocam bencede...
-----------------------------
holyone kirmaz vardir hatrimiz o kadar. atar mi acaba o konuya bi el? acar mi eski defterleri? ;] -
egalix bunu yazdı:
-----------------------------
Bandit bunu yazdı:
-----------------------------
egalix bunu yazdı:
-----------------------------
ho$ olmu$ be holyone. gozler bi cok ki$iyi daha ariyor ama ir2 ve m de olacakti $imdi.
-----------------------------
aynen hocam bencede...
-----------------------------
holyone kirmaz vardir hatrimiz o kadar. atar mi acaba o konuya bi el? acar mi eski defterleri? ;]
-----------------------------çok haklısınız hocalar... guzel zamanlardı.yalan oldu minaki :|
