

Siteyi Internet Explorer İle Açınca, Garip Şeyler Oluyor...
-
Hacılar bayadır düşündüğüm fakat bir çözüm bulamadığım bir olay. Siteye Mozilla ile girince hiçbir problem yok fakat internet explorer ile girince en sağ alt kısmına doğru beyaz bir çizgi var ve banner ile içerik arasında da bir boşluk var. Bu neden kaynaklanıyor olabilir ? Nasıl çözebilirim ?
Site adresi: http://www.sismeoyunalanlari.com/
Söylemek istediğim hatalar;


Not: Bilgisayarımda IE 6 yüklü fakat IE 7 yüklüyken de öyleydi...
-
1. IE8 yükle.
2. Doğru ve yaygın kodlama şekilleriyle olusturulmus xhtml+css tasarım hiç bir şekilde bu tür sorunlarla karsılasmaz.
3. IE saçmayabilir.
kolay gelsin.
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------1. IE8 yükle.
2. Doğru ve yaygın kodlama şekilleriyle olusturulmus xhtml+css tasarım hiç bir şekilde bu tür sorunlarla karsılasmaz.
3. IE saçmayabilir.
kolay gelsin.
-----------------------------IE 8 yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki IE 8 kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)
Bu arada sende IE 8 mi yüklü ? Yüklüyse siteye girince böyle mi görüyorsun sen de ?
-
http://www.mirrorservice.org/sites/releases.mozilla.org/pub/mozilla.org//firefox/releases/3.5/win32/tr/Firefox%20Setup%203.5.exe xD
-
zputnik bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.mirrorservice.org/sites/releases.mozilla.org/pub/mozilla.org//firefox/releases/3.5/win32/tr/Firefox%20Setup%203.5.exe xD
-----------------------------Bir önceki mesajımı oku;
"IE 8 yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki IE 8 kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)"
-
Hocam internet seçeneklerinin güvenliğiyle ilgili bi oynama yapılmışsa ondan olabilir.denetim masasından internet seçnekleri ordan güvenlik bölümüne bi bak isten güvenlik orta düzey olması lazım yüksek yapınca sapıtıyo..
-
mamii bunu yazdı:
-----------------------------RootB bunu yazdı:
-----------------------------1. IE8 yükle.
2. Doğru ve yaygın kodlama şekilleriyle olusturulmus xhtml+css tasarım hiç bir şekilde bu tür sorunlarla karsılasmaz.
3. IE saçmayabilir.
kolay gelsin.
-----------------------------IE 8 yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki IE 8 kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)
Bu arada sende IE 8 mi yüklü ? Yüklüyse siteye girince böyle mi görüyorsun sen de ?
-----------------------------IE8 yüklü evet böyle bir sorun yok. Burada gösterdiğin hiç bir sorun yok. IE gittikçe W3 kurallarına yanaşmaya calısıyor. Sırf tahtını Firefoxa kaptırmamak için.
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------mamii bunu yazdı:
-----------------------------RootB bunu yazdı:
-----------------------------1. IE8 yükle.
2. Doğru ve yaygın kodlama şekilleriyle olusturulmus xhtml+css tasarım hiç bir şekilde bu tür sorunlarla karsılasmaz.
3. IE saçmayabilir.
kolay gelsin.
-----------------------------IE 8 yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki IE 8 kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)
Bu arada sende IE 8 mi yüklü ? Yüklüyse siteye girince böyle mi görüyorsun sen de ?
-----------------------------IE8 yüklü evet böyle bir sorun yok. Burada gösterdiğin hiç bir sorun yok. IE gittikçe W3 kurallarına yanaşmaya calısıyor. Sırf tahtını Firefoxa kaptırmamak için.
-----------------------------Evet olabilir. Ama IE 6 ve IE 7den nefret ediyorum :) Hele ilk site yapmaya başladığım zamanları hatırlıyorum da kafayı yedirtiyordu bana. Zamanla Mozillaya göre site tasarlamayı öğrendim. Ve artık Mozillada tasarlıyorum, sorun çıkmıyorsa hiçbirinde sorun çıkmıyor. IE'ye göre uyarlayınca sitede sorun gözükmese bile, başka tarayıcılarla açınca baya bir farklılık çıkıyordu. IE'yi her zaman daha çok sevmişim ve desteklemişimdir, ta ki web işine atılana kadar...
-
w3 e göremi hazırladınız
-
mamii bunu yazdı:
-----------------------------zputnik bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.mirrorservice.org/sites/releases.mozilla.org/pub/mozilla.org//firefox/releases/3.5/win32/tr/Firefox%20Setup%203.5.exe xD
-----------------------------Bir önceki mesajımı oku;
"IE 8 yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki IE 8 kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)"
-----------------------------okudum.. öteki mürid ie8 önermiş diye ben de FIREFOX önerdim.. Dikkat ettiysen postumda IE8 hakkında birşey yok.. Mesajımı iyi oku hocam (:
-
zputnik bunu yazdı:
-----------------------------mamii bunu yazdı:
-----------------------------zputnik bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.mirrorservice.org/sites/releases.mozilla.org/pub/mozilla.org//firefox/releases/3.5/win32/tr/Firefox%20Setup%203.5.exe xD
-----------------------------Bir önceki mesajımı oku;
"IE 8 yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki IE 8 kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)"
-----------------------------okudum.. öteki mürid ie8 önermiş diye ben de FIREFOX önerdim.. Dikkat ettiysen postumda IE8 hakkında birşey yok.. Mesajımı iyi oku hocam (:
-----------------------------Ben IE6 veya IE7 ye göre IE8 i önerdim çünkü W3 konusunda IE kendini cok geliştirdi.
Sen IE ile ilgili bi öneride bulunman gerekirken Firefox demişsin hocam. Firefox zaten W3 konusunda cok basarılı.