folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Siteyi Internet Explorer İle Açınca, Garip Şeyler Oluyor...



Siteyi Internet Explorer İle Açınca, Garip Şeyler Oluyor...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    zputnik bunu yazdı:
    -----------------------------

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    zputnik bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://www.mirrorservice.org/sites/releases.mozilla.org/pub/mozilla.org//firefox/releases/3.5/win32/tr/Firefox%20Setup%203.5.exe xD
    -----------------------------

    Bir önceki mesajımı oku;

    "IE 8 yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki IE 8 kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)"


    -----------------------------

    okudum.. öteki mürid ie8 önermiş diye ben de FIREFOX önerdim.. Dikkat ettiysen postumda IE8 hakkında birşey yok.. Mesajımı iyi oku hocam (:


    -----------------------------

    Çıldırcam ya, lütfen bu konuya bir daha bu tip mesaj atma...

    "IE 8 yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki IE 8 kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)"

    "Mozilla yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki Mozilla kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)"

    Düzenledim mesajı, oldu mu ? Mozillanın, Operanın, Chromenin, IE8in hiçbiri problem değil anlıyor musun? Hee siteye girecek o kadar insanın önce evine gidip Mozilla yüklersem o ayrı. Töbe töbe...


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    @ mamii

    ben de arkadaşa onu anlatmaya calıstım bir üstteki mesajımda. bu kadar sinir yapma usta..

    not: internet explorera microsoft demiyorsak firefoxa da mozilla dememeliyiz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ mamii

    ben de arkadaşa onu anlatmaya calıstım bir üstteki mesajımda. bu kadar sinir yapma usta..


    -----------------------------

    Tamam hacı :) Birden sinirlendim, haklıymış gibi çıktı ortaya :)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.

    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    RuzgaR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
    -----------------------------

    Yok kardeş, ilk defa gördüm böyle bir şey ve sorunun benden kaynaklı olmadığını düşünüyorum. Siteyi yaparken birkaç sorun olmuştu onları yazmayayım şimdi burada uzun sürer. Ama olası çözüm yollarını bekliyorum sizlerden...


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    RuzgaR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
    -----------------------------

    Yok kardeş, ilk defa gördüm böyle bir şey ve sorunun benden kaynaklı olmadığını düşünüyorum. Siteyi yaparken birkaç sorun olmuştu onları yazmayayım şimdi burada uzun sürer. Ama olası çözüm yollarını bekliyorum sizlerden...


    -----------------------------

    IE6 ve IE7 ye uydurmaya calıssan IE8 Firefox safari g.chrome gibi tarayıcılarda sorun yapıcak. ayrıca bilemezsin ki nereden olduğunu sonucta o hata w3c kodlamasına uymadıgından dolayı orada cıkmıs olsa Firefoxta hayvan gibisi cıkardı onun :) yani IE daha başarısız w3c konusunda ve bence hata o tarayıcılarda.. ama başka bir şekilde daha düzgün ve tüm tarayıcıların hatasını göz önünde bulundurarak kodlarsan o zaman hepsinde düzgün görünebilir ki bu siteyi baştan tasarlamanı ve bu süreçte tüm tarayıcıların zaaflarını biliyor olmanı gerektirir.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    RuzgaR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
    -----------------------------

    web 2.0 kullanılmadığı halde derken? biraz açarmısın hocam

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    RuzgaR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
    -----------------------------

    Yok kardeş, ilk defa gördüm böyle bir şey ve sorunun benden kaynaklı olmadığını düşünüyorum. Siteyi yaparken birkaç sorun olmuştu onları yazmayayım şimdi burada uzun sürer. Ama olası çözüm yollarını bekliyorum sizlerden...


    -----------------------------

    IE6 ve IE7 ye uydurmaya calıssan IE8 Firefox safari g.chrome gibi tarayıcılarda sorun yapıcak. ayrıca bilemezsin ki nereden olduğunu sonucta o hata w3c kodlamasına uymadıgından dolayı orada cıkmıs olsa Firefoxta hayvan gibisi cıkardı onun :) yani IE daha başarısız w3c konusunda ve bence hata o tarayıcılarda.. ama başka bir şekilde daha düzgün ve tüm tarayıcıların hatasını göz önünde bulundurarak kodlarsan o zaman hepsinde düzgün görünebilir ki bu siteyi baştan tasarlamanı ve bu süreçte tüm tarayıcıların zaaflarını biliyor olmanı gerektirir.


    -----------------------------

    Güzel açıklamışsın :)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    RuzgaR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
    -----------------------------

    web 2.0 kullanılmadığı halde derken? biraz açarmısın hocam


    -----------------------------
    web 2.0 teknolojisi ;

     ajax ,widget ,rss gibi aracı uygulamaların kullanıldığı sitelerle ilgili bir terimdir.

    Aslında akımdır!

    bir kodlama dili veya tasarim uygulaması değil de tasarim ve kodlama uygulama(cik)larinin kullanılması esasını baz alan bir yeni nesil akım...

    google adsense reklamları,kayan bannerler v.s widget ajax mootools jquery gibi uygulama(cik)lar...

    İste bu uygulamar görsellikle ilgili ve profesyonel yazılımcıların odağındadırlar.

    Bu sebeple bu gibi hazır teknolojileri kullanılmışsa yan etkileri olmuş ve farketmemiş olabilirsin,çünkü ilk bakışta göze çarpmayan ve klasik hata satırları yerine görsel komutlara aykırı davranan etkileri olasılığı daha yüksektir diye düşündüm

    ve bağladım.


    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
Toplam Hit: 3588 Toplam Mesaj: 20