

Siteyi Internet Explorer İle Açınca, Garip Şeyler Oluyor...
-
zputnik bunu yazdı:
-----------------------------mamii bunu yazdı:
-----------------------------zputnik bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.mirrorservice.org/sites/releases.mozilla.org/pub/mozilla.org//firefox/releases/3.5/win32/tr/Firefox%20Setup%203.5.exe xD
-----------------------------Bir önceki mesajımı oku;
"IE 8 yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki IE 8 kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)"
-----------------------------okudum.. öteki mürid ie8 önermiş diye ben de FIREFOX önerdim.. Dikkat ettiysen postumda IE8 hakkında birşey yok.. Mesajımı iyi oku hocam (:
-----------------------------Çıldırcam ya, lütfen bu konuya bir daha bu tip mesaj atma...
"IE 8 yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki IE 8 kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)"
"Mozilla yüklemek sorun değil ve çözüm de değil. Bu bir firmanın web sitesi. Siteye girenlerin %10u belki Mozilla kullanıyordur. Ayrıca xhtml + cssye gerek yok. Birçok websitesi yaptım ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Bu hatanın mantığı nedir acaba :)"
Düzenledim mesajı, oldu mu ? Mozillanın, Operanın, Chromenin, IE8in hiçbiri problem değil anlıyor musun? Hee siteye girecek o kadar insanın önce evine gidip Mozilla yüklersem o ayrı. Töbe töbe...
-
@ mamii
ben de arkadaşa onu anlatmaya calıstım bir üstteki mesajımda. bu kadar sinir yapma usta..
not: internet explorera microsoft demiyorsak firefoxa da mozilla dememeliyiz.
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------@ mamii
ben de arkadaşa onu anlatmaya calıstım bir üstteki mesajımda. bu kadar sinir yapma usta..
-----------------------------Tamam hacı :) Birden sinirlendim, haklıymış gibi çıktı ortaya :)
-
Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
-
RuzgaR bunu yazdı:
-----------------------------
Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
-----------------------------Yok kardeş, ilk defa gördüm böyle bir şey ve sorunun benden kaynaklı olmadığını düşünüyorum. Siteyi yaparken birkaç sorun olmuştu onları yazmayayım şimdi burada uzun sürer. Ama olası çözüm yollarını bekliyorum sizlerden...
-
mamii bunu yazdı:
-----------------------------RuzgaR bunu yazdı:
-----------------------------
Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
-----------------------------Yok kardeş, ilk defa gördüm böyle bir şey ve sorunun benden kaynaklı olmadığını düşünüyorum. Siteyi yaparken birkaç sorun olmuştu onları yazmayayım şimdi burada uzun sürer. Ama olası çözüm yollarını bekliyorum sizlerden...
-----------------------------IE6 ve IE7 ye uydurmaya calıssan IE8 Firefox safari g.chrome gibi tarayıcılarda sorun yapıcak. ayrıca bilemezsin ki nereden olduğunu sonucta o hata w3c kodlamasına uymadıgından dolayı orada cıkmıs olsa Firefoxta hayvan gibisi cıkardı onun :) yani IE daha başarısız w3c konusunda ve bence hata o tarayıcılarda.. ama başka bir şekilde daha düzgün ve tüm tarayıcıların hatasını göz önünde bulundurarak kodlarsan o zaman hepsinde düzgün görünebilir ki bu siteyi baştan tasarlamanı ve bu süreçte tüm tarayıcıların zaaflarını biliyor olmanı gerektirir.
-
RuzgaR bunu yazdı:
-----------------------------
Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
-----------------------------web 2.0 kullanılmadığı halde derken? biraz açarmısın hocam
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------mamii bunu yazdı:
-----------------------------RuzgaR bunu yazdı:
-----------------------------
Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
-----------------------------Yok kardeş, ilk defa gördüm böyle bir şey ve sorunun benden kaynaklı olmadığını düşünüyorum. Siteyi yaparken birkaç sorun olmuştu onları yazmayayım şimdi burada uzun sürer. Ama olası çözüm yollarını bekliyorum sizlerden...
-----------------------------IE6 ve IE7 ye uydurmaya calıssan IE8 Firefox safari g.chrome gibi tarayıcılarda sorun yapıcak. ayrıca bilemezsin ki nereden olduğunu sonucta o hata w3c kodlamasına uymadıgından dolayı orada cıkmıs olsa Firefoxta hayvan gibisi cıkardı onun :) yani IE daha başarısız w3c konusunda ve bence hata o tarayıcılarda.. ama başka bir şekilde daha düzgün ve tüm tarayıcıların hatasını göz önünde bulundurarak kodlarsan o zaman hepsinde düzgün görünebilir ki bu siteyi baştan tasarlamanı ve bu süreçte tüm tarayıcıların zaaflarını biliyor olmanı gerektirir.
-----------------------------Güzel açıklamışsın :)
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------RuzgaR bunu yazdı:
-----------------------------
Basit bir div ya da td hatasıdır.Kodlarını gözden geçir bence.web 2.0 kullanılmadığı halde bu hatadan muzdaripsen kodlamanı geliştir.
-----------------------------web 2.0 kullanılmadığı halde derken? biraz açarmısın hocam
-----------------------------
web 2.0 teknolojisi ;ajax ,widget ,rss gibi aracı uygulamaların kullanıldığı sitelerle ilgili bir terimdir.
Aslında akımdır!
bir kodlama dili veya tasarim uygulaması değil de tasarim ve kodlama uygulama(cik)larinin kullanılması esasını baz alan bir yeni nesil akım...
google adsense reklamları,kayan bannerler v.s widget ajax mootools jquery gibi uygulama(cik)lar...
İste bu uygulamar görsellikle ilgili ve profesyonel yazılımcıların odağındadırlar.
Bu sebeple bu gibi hazır teknolojileri kullanılmışsa yan etkileri olmuş ve farketmemiş olabilirsin,çünkü ilk bakışta göze çarpmayan ve klasik hata satırları yerine görsel komutlara aykırı davranan etkileri olasılığı daha yüksektir diye düşündüm
ve bağladım.