folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Siyaset Bilimi Okusammı...



Siyaset Bilimi Okusammı...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iptal007
    iptal007's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    siyaet bilimi oku ama siyasetçi olma yada ilerde ol biraz kas sağlam bi iş bul (bddk,spk,mb,dpt gibi kurumlarda) sora zaten gerisi gelir merak etme çevreni edinince ilerde atılırsın siyasete
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nelebe
    nelebe's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    siyasetin Türkiyede bukadar seviyesizleşmesnin nedeni millet vekilli olma  standartları çok kolay..


    Her GüzeL Kızın Kötü Bir Erkeğe İhtiyacı Vardır..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    bence hukuk oku..ben de hukuk istiyom , çok kıyak meslek , çok seviyom hukuğu yaw :) abü baba da veteriner ol dio mk :D:D

    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    kardeş siyasete gireceksen önce zengin ol sora da hırsızlık yapmadan cem uzanın yolundan git..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    LordWarrior
    veteriner hayvan demek

    veteriner hekim hayvan bilimcisi yada doktoru demek

    şimdi tekrar söyle baban ne olmanı ıstıyordu ?

    :)

    ------------------------

    arkadas sıyaset bılımı oku

    hukuk ya savcı olmak ıcın yada noter olmak ıcın okunmalı...

    sıyaset bılımınde yukselme şansın var

    ---------------------------

    Antikky siyaset bılımı okuyan ac kalmaz hangı bolum olursa olsun okuyan ac kalmaz yalnız kişi kendı şansını yaratamadıgından aç kalır hukuk da okusa kendı şansını yaratmak zorunda hukuk okuyup avukat olacagına ki hukuk okuyan ozelıkle son 3 yılda cok arttı gıtsın noter olsun noter olmakda kaymakamlık gıbı ıgne delıgınden gecmeye benzer cok zordur savcı olsun dicem omru dosyalarla gecıcek ben idari hakım olmak ıstıyorum okul bıter bıtınce ıdarı hakımlık sınavlarına gırcem bunun  ıcın hazırlanmaya basladım anam aglıyor... sıyaset bılımı zaten kamu yonetımı kamu yonetımı de cok yonlu bı bolum cok guzel bı bolum herseyı ogrenıyorsun zaten ıktısat ve kamu yonetımı ogrencılerıne tanınan haklar hukuk ogrencılerıne de tanınıyor bence sıyaset bılımı okumalı hukuk okudumu kendını yukseltmez dırek işe baslamak ıster kendını yogun bı hayatın ıcınde bulur halbukı sıyaset bılımınde yukselme sansı bulur baska alan deneme sansı bulur daha mantıklı


    mimi " yim ben ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    siyaset bilimi oku,iş bulama aç kal.sonra üniversite okudum e ne sikime okudun?
    git bi gazete al kim en çok eleman arıyor,ik sitelerine gir sor böle böle iyi maaşı olan ne iş var de onu oku.sevmekmiş sevmemekmiş,iyi olmakmış kötü olmakmış salla bunları hoca.nede para varsa o işi yapacaksın.okuldaykende öle ben yapmam etmem ayakları yapmicaksın,hocaya yalaklıkta yapacaksın rüşvette vereceksin her türlü dolabıda çevireceksin.o adan çıkarın neyse şansını sonuna kadar kullan.bu hayyatta kim ne kadar sikiyor o kadar değerli.bunu ilerde anlarsın..

     


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
Toplam Hit: 2986 Toplam Mesaj: 17