Siyaset Bilimi Okusammı...
-
siyaet bilimi oku ama siyasetçi olma yada ilerde ol biraz kas sağlam bi iş bul (bddk,spk,mb,dpt gibi kurumlarda) sora zaten gerisi gelir merak etme çevreni edinince ilerde atılırsın siyasete
-
siyasetin Türkiyede bukadar seviyesizleşmesnin nedeni millet vekilli olma standartları çok kolay..
-
bence hukuk oku..ben de hukuk istiyom , çok kıyak meslek , çok seviyom hukuğu yaw :) abü baba da veteriner ol dio mk :D:D
-
kardeş siyasete gireceksen önce zengin ol sora da hırsızlık yapmadan cem uzanın yolundan git..
-
LordWarrior
veteriner hayvan demekveteriner hekim hayvan bilimcisi yada doktoru demek
şimdi tekrar söyle baban ne olmanı ıstıyordu ?
:)
------------------------
arkadas sıyaset bılımı oku
hukuk ya savcı olmak ıcın yada noter olmak ıcın okunmalı...
sıyaset bılımınde yukselme şansın var
---------------------------
Antikky siyaset bılımı okuyan ac kalmaz hangı bolum olursa olsun okuyan ac kalmaz yalnız kişi kendı şansını yaratamadıgından aç kalır hukuk da okusa kendı şansını yaratmak zorunda hukuk okuyup avukat olacagına ki hukuk okuyan ozelıkle son 3 yılda cok arttı gıtsın noter olsun noter olmakda kaymakamlık gıbı ıgne delıgınden gecmeye benzer cok zordur savcı olsun dicem omru dosyalarla gecıcek ben idari hakım olmak ıstıyorum okul bıter bıtınce ıdarı hakımlık sınavlarına gırcem bunun ıcın hazırlanmaya basladım anam aglıyor... sıyaset bılımı zaten kamu yonetımı kamu yonetımı de cok yonlu bı bolum cok guzel bı bolum herseyı ogrenıyorsun zaten ıktısat ve kamu yonetımı ogrencılerıne tanınan haklar hukuk ogrencılerıne de tanınıyor bence sıyaset bılımı okumalı hukuk okudumu kendını yukseltmez dırek işe baslamak ıster kendını yogun bı hayatın ıcınde bulur halbukı sıyaset bılımınde yukselme sansı bulur baska alan deneme sansı bulur daha mantıklı
-
siyaset bilimi oku,iş bulama aç kal.sonra üniversite okudum e ne sikime okudun?
git bi gazete al kim en çok eleman arıyor,ik sitelerine gir sor böle böle iyi maaşı olan ne iş var de onu oku.sevmekmiş sevmemekmiş,iyi olmakmış kötü olmakmış salla bunları hoca.nede para varsa o işi yapacaksın.okuldaykende öle ben yapmam etmem ayakları yapmicaksın,hocaya yalaklıkta yapacaksın rüşvette vereceksin her türlü dolabıda çevireceksin.o adan çıkarın neyse şansını sonuna kadar kullan.bu hayyatta kim ne kadar sikiyor o kadar değerli.bunu ilerde anlarsın..
