Sizce Bu Araba Alınırmı ?
-
Açık sözlü,enayi arayan satıcı. Düşman başına.
-
Arabayı hediye ediyosa alınır :D
82 yaşındaki nenem gibi değişmeyen organı kalmamış. Transformers olmuş araba :D
Hava yastığını bile patlatmış , taklalı bu araba.
Hani şu hurda araba alıp yeniden yapanlar varya,onlar gibi yapmış arabayı adam yani baştan yaratmış :D
Kısaca ; uzak dur hocam. Kardeş olur o araba sana :D
-
Araba konusunda mide bulandıran en ufak bi durum olursa uzak dur hocam. Sıkıntısını açık yazan adamdan alabilirsin ama bu şekilde alma.
Şunlara bakabilirsin aynı modelde;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-hatasiz-clio-260354236/detay
-
Hasarlı, eski, fazla kullanılmış araçları alıp kullanabilirsin. Son sahibi de olmazsın, ekstra masraf çıkarabilir ve satman uzun sürer. Senin örnekteki asıl sorun satıcının ağır hasarlı araba için değişen yoktur demesi :) Bu tarz adamlarla iş yapılmaz.
Ek olarak: Daha önce clio kullanmadıysan ve illaki bu tarz bir araç alacaksan fiesta'lara bakmanı öneririm hocam.
-
Al al , yaninda kinide bana al kaza filan sorun degil
Roark tarafından 10/Oca/16 00:43 tarihinde düzenlenmiştir -
Arabalar konusunda pek bi fikrim yok ama o fiyata 1.5 motor dizel 2013 clio alınır
