Sizce Bu Notebook Nasıl? Alınır Mı?
-
http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?categoryid=108495&productid=bd72794
Arkadaşlar, oyun oynamayacam, programlama üzerine çalışacam, grafiksel olarak da çok üst düzey bi işim yok..
Office programlarını arasıra kullanırım falan..Yani öyle çok canavar gibi bişeye gerek yok. Hafif ve küçük olması benim için önemliyi üstteki linkteki gibi bişe buldum..
Sizce alayım mı? Lütfen "Sony al", "Apple al" gibi cümleler söylemeyin :D aradığım şey 500 - 1000 arasında bişe
-
10.2" TFT-LCD WSVGA daha kücüğünü bulamadın mı :D
-
fox dün seninle konuştuktan sonra 7" bile buldum da özellikleri çok kötü :D
-
Lütfen bekle..Bunu alma aynı fiyata daha iyileri var.Şinci koyucam.
-
hocam boyut senin için ne kadar öemli bilmiyorum ama şu makine de ii bence ,ben de almayı düşünüyorum bunu;
http://www.pcdepo.com/asp/show_stock.asp?product=NOTMSI00033
hepsiburada da ve hizlial da geçici oalrak temin edilemiyor bu makina, uzun zamandır takip ediyorum :S
edit: la pcdepoda da kalmamış hay anasını :S
-
hocam benim için ilk önemli olan boyut ve hafiflik.. Onu ne kadar minimum tutarsam özellikler de o kadar kötüleşiyo :)
işte o dengeyi sağlayıp işimi görecek bişiler arıyorum
-
özellik kötüleşiyor amafiyat artıyor :D
-
bi de casper minibook'lar var? onlar hakkında ne düşünüyosunuz?
-
bak usta istersen budaişe yarayabilir ama biraz büyük fiyatı uygun
http://www.pcdepo.com/asp/show_stock.asp?product=LSATAS4710PLUS
-
hocam bu çok büyük ya.. verdiğim link hakkında yorumu olan yok mu??
ayrıca casper minibook da düşünüyorum onun hakkında da yorum yaparsanız çok makbule geçer, aldım alacam gote gelmeyeyim diye danışıyorum
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------hocam bu çok büyük ya.. verdiğim link hakkında yorumu olan yok mu??
ayrıca casper minibook da düşünüyorum onun hakkında da yorum yaparsanız çok makbule geçer, aldım alacam gote gelmeyeyim diye danışıyorum
-----------------------------
kanka bak almışken iyisini alsonra pişman olursun aldıgın leptop isteklerini karşılamaz
