folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Sizce Bu Notebook Nasıl? Alınır Mı?



Sizce Bu Notebook Nasıl? Alınır Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?categoryid=108495&productid=bd72794

    Arkadaşlar, oyun oynamayacam, programlama üzerine çalışacam, grafiksel olarak da çok üst düzey bi işim yok..
    Office programlarını arasıra kullanırım falan..

    Yani öyle çok canavar gibi bişeye gerek yok. Hafif ve küçük olması benim için önemliyi üstteki linkteki gibi bişe buldum..

    Sizce alayım mı? Lütfen "Sony al", "Apple al" gibi cümleler söylemeyin :D aradığım şey 500 - 1000 arasında bişe 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    10.2" TFT-LCD WSVGA daha kücüğünü bulamadın mı :D

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    fox dün seninle konuştuktan sonra 7" bile buldum da özellikleri çok kötü :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    Lütfen bekle..Bunu alma aynı fiyata daha iyileri var.Şinci koyucam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam boyut senin için ne kadar öemli bilmiyorum ama şu makine de ii bence ,ben de almayı düşünüyorum bunu;

    http://www.pcdepo.com/asp/show_stock.asp?product=NOTMSI00033

    hepsiburada da ve hizlial da geçici oalrak temin edilemiyor bu makina, uzun zamandır takip ediyorum :S

    edit: la pcdepoda da kalmamış hay anasını :S

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    hocam benim için ilk önemli olan boyut ve hafiflik.. Onu ne kadar minimum tutarsam özellikler de o kadar kötüleşiyo :)

    işte o dengeyi sağlayıp işimi görecek bişiler arıyorum

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    özellik kötüleşiyor amafiyat artıyor :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    bi de casper minibook'lar var? onlar hakkında ne düşünüyosunuz?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gözlükçü
    vanhelsink
    vanhelsink's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    bak usta istersen budaişe yarayabilir ama biraz büyük fiyatı uygun

    http://www.pcdepo.com/asp/show_stock.asp?product=LSATAS4710PLUS

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    hocam bu çok büyük ya.. verdiğim link hakkında yorumu olan yok mu??

    ayrıca casper minibook da düşünüyorum onun hakkında da yorum yaparsanız çok makbule geçer, aldım alacam gote gelmeyeyim diye danışıyorum

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gözlükçü
    vanhelsink
    vanhelsink's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    alp bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bu çok büyük ya.. verdiğim link hakkında yorumu olan yok mu??

    ayrıca casper minibook da düşünüyorum onun hakkında da yorum yaparsanız çok makbule geçer, aldım alacam gote gelmeyeyim diye danışıyorum


    -----------------------------
    kanka bak almışken iyisini al

    sonra pişman olursun aldıgın leptop isteklerini karşılamaz

Toplam Hit: 3634 Toplam Mesaj: 27