folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sizce Bu Ölü Piksel Olabilirmi ?



Sizce Bu Ölü Piksel Olabilirmi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Arkadaşlar selam

     

    AOC marka 20 inch LED monitör kullanıyorum daha 1 ay olmadı alalı bugün şans eseri gözüme bişey çarptı bende macro modunda fotoğraf çektim sizce bu ölü piksel olabilirmi ? çok sildim ama çıkmadı

    http://www.doihaveadeadpixel.com/

    bu sitede ölü pikselin nasıl göründüğünü gösteren bi örnek var sitede küçük kare ve arka plan siyah iken beyaz olması gerektiğini gösteriyor ama ben beyaz nokta görmüyorum full siyah yapınca

    sadece beyaz ve diğer birkaç renkte görünüyor lekemidir neyin nesidir


    fotoğrafın tam ortasındaki lekemidir ölü pikselmidir bilmiyorum çözemedim nemli bez ile sildim ama çıkmadı

    Mod:Konu Doğru yere Taşınmıştır.Konuları Düzgün yerlere Açmaya dikkat edelim



    KNOWLEDGE IS POWER!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HugeBroly
    HugeBroly's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2010
    Erkek

    ölü piksel olduğunu sanmıyorum bence baskı ile oluşmuş bi hasar silerken çokmu bastırdın hocam ?


    hoş bedenlerin içine kafanızda hayal ettiginiz ruhları koyup adına aşk diyorsunuz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    bozuk pixel olabilir , her renkte görünmez . pixel düzeltmek için yazılımlar var birini indirp çalıştır ve değişen renleri pixelin üzerine getir o sıradada yumuşak zarar vermeyecek bir bezle pixelin üstüne masaj yapar gibi hafif basınç uygula. bu şeklde 2 monitörün pixellerini düeltmiştim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    ErzinCanLee bunu yazdı:
    -----------------------------

    ölü piksel olduğunu sanmıyorum bence baskı ile oluşmuş bi hasar silerken çokmu bastırdın hocam ?


    -----------------------------

    silmeden önce vardı benim tarafımdan olan bişey değil


    KNOWLEDGE IS POWER!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar selam

     

    AOC marka 20 inch LED monitör kullanıyorum daha 1 ay olmadı alalı bugün şans eseri gözüme bişey çarptı bende macro modunda fotoğraf çektim sizce bu ölü piksel olabilirmi ? çok sildim ama çıkmadı

    http://www.doihaveadeadpixel.com/

    bu sitede ölü pikselin nasıl göründüğünü gösteren bi örnek var sitede küçük kare ve arka plan siyah iken beyaz olması gerektiğini gösteriyor ama ben beyaz nokta görmüyorum full siyah yapınca

    sadece beyaz ve diğer birkaç renkte görünüyor lekemidir neyin nesidir


    fotoğrafın tam ortasındaki lekemidir ölü pikselmidir bilmiyorum çözemedim nemli bez ile sildim ama çıkmadı


    -----------------------------

    kardeşim %100 ölü pixel direk değiştiriyorlar çağlayanda yetkili servisi ben cafe aldım bu monitörlerden 10 tane 10 taneside ölü pixel çıktı değiştirdiler


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    ErzinCanLee bunu yazdı:
    -----------------------------

    ölü piksel olduğunu sanmıyorum bence baskı ile oluşmuş bi hasar silerken çokmu bastırdın hocam ?


    -----------------------------

     

    silmeden önce vardı benim tarafımdan olan bişey değil


    -----------------------------

    :D tamam hoca direk suçlu psikolojisine girmişsin :D

    ama ölü monitör bu ölü piksel değil :D


    Yapay zeka, zeka değildir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    PsychoDawn bunu yazdı:
    -----------------------------

    bozuk pixel olabilir , her renkte görünmez . pixel düzeltmek için yazılımlar var birini indirp çalıştır ve değişen renleri pixelin üzerine getir o sıradada yumuşak zarar vermeyecek bir bezle pixelin üstüne masaj yapar gibi hafif basınç uygula. bu şeklde 2 monitörün pixellerini düeltmiştim.

    -----------------------------

    riske girmek istemiyorum şimdi hocam saol yinede :)


    KNOWLEDGE IS POWER!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    OCEANUS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar selam

     

    AOC marka 20 inch LED monitör kullanıyorum daha 1 ay olmadı alalı bugün şans eseri gözüme bişey çarptı bende macro modunda fotoğraf çektim sizce bu ölü piksel olabilirmi ? çok sildim ama çıkmadı

    http://www.doihaveadeadpixel.com/

    bu sitede ölü pikselin nasıl göründüğünü gösteren bi örnek var sitede küçük kare ve arka plan siyah iken beyaz olması gerektiğini gösteriyor ama ben beyaz nokta görmüyorum full siyah yapınca

    sadece beyaz ve diğer birkaç renkte görünüyor lekemidir neyin nesidir


    fotoğrafın tam ortasındaki lekemidir ölü pikselmidir bilmiyorum çözemedim nemli bez ile sildim ama çıkmadı


    -----------------------------

     

    kardeşim %100 ölü pixel direk değiştiriyorlar çağlayanda yetkili servisi ben cafe aldım bu monitörlerden 10 tane 10 taneside ölü pixel çıktı değiştirdiler


    -----------------------------

    hocam 10 üründe ölü piksel çıkmasıda çok ilginç aradım şimdi bimtes diye bir firma varmış aldığım şirket oraya göndermemi söyledi mng ile karşı ödemeli bir şekilde

    bu arada 3-4 tane felan var sanırım hocam bunlardan çok zor görünüyor gözlerim bi acayip oldu ölümü sence hocam piksel fotoğrafta görüldüğü üzere ?

    gözle iğne ucu kadar görünüyor sizinde öylemiydi daha belirgin felanmıydı ?


    KNOWLEDGE IS POWER!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maxxis39
    maxxis39's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam küçücük şeyi niye bu kadar taktın :)  Bi de arkadaşların dediği gibi ölü pikselleri değiştirmek için bi program vardı para vermeden önce onu dene bence denemediysen :)


    ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    hoca ölü pikseller böyle olmuyor genelde ama o ne öle yani değiştir hemen hocam


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Bende de var böyle.Kırmızı renkte çok seviyom.
Toplam Hit: 2868 Toplam Mesaj: 17