Sizce Bu Ölü Piksel Olabilirmi ?
-
Arkadaşlar selam
AOC marka 20 inch LED monitör kullanıyorum daha 1 ay olmadı alalı bugün şans eseri gözüme bişey çarptı bende macro modunda fotoğraf çektim sizce bu ölü piksel olabilirmi ? çok sildim ama çıkmadı
http://www.doihaveadeadpixel.com/
bu sitede ölü pikselin nasıl göründüğünü gösteren bi örnek var sitede küçük kare ve arka plan siyah iken beyaz olması gerektiğini gösteriyor ama ben beyaz nokta görmüyorum full siyah yapınca
sadece beyaz ve diğer birkaç renkte görünüyor lekemidir neyin nesidir

fotoğrafın tam ortasındaki lekemidir ölü pikselmidir bilmiyorum çözemedim nemli bez ile sildim ama çıkmadı
Mod:Konu Doğru yere Taşınmıştır.Konuları Düzgün yerlere Açmaya dikkat edelim
-
ölü piksel olduğunu sanmıyorum bence baskı ile oluşmuş bi hasar silerken çokmu bastırdın hocam ?
-
bozuk pixel olabilir , her renkte görünmez . pixel düzeltmek için yazılımlar var birini indirp çalıştır ve değişen renleri pixelin üzerine getir o sıradada yumuşak zarar vermeyecek bir bezle pixelin üstüne masaj yapar gibi hafif basınç uygula. bu şeklde 2 monitörün pixellerini düeltmiştim.
-
ErzinCanLee bunu yazdı:
-----------------------------
ölü piksel olduğunu sanmıyorum bence baskı ile oluşmuş bi hasar silerken çokmu bastırdın hocam ?
-----------------------------silmeden önce vardı benim tarafımdan olan bişey değil
-
OCEANUS bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar selam
AOC marka 20 inch LED monitör kullanıyorum daha 1 ay olmadı alalı bugün şans eseri gözüme bişey çarptı bende macro modunda fotoğraf çektim sizce bu ölü piksel olabilirmi ? çok sildim ama çıkmadı
http://www.doihaveadeadpixel.com/
bu sitede ölü pikselin nasıl göründüğünü gösteren bi örnek var sitede küçük kare ve arka plan siyah iken beyaz olması gerektiğini gösteriyor ama ben beyaz nokta görmüyorum full siyah yapınca
sadece beyaz ve diğer birkaç renkte görünüyor lekemidir neyin nesidir

fotoğrafın tam ortasındaki lekemidir ölü pikselmidir bilmiyorum çözemedim nemli bez ile sildim ama çıkmadı
-----------------------------kardeşim %100 ölü pixel direk değiştiriyorlar çağlayanda yetkili servisi ben cafe aldım bu monitörlerden 10 tane 10 taneside ölü pixel çıktı değiştirdiler
-
OCEANUS bunu yazdı:
-----------------------------
ErzinCanLee bunu yazdı:
-----------------------------
ölü piksel olduğunu sanmıyorum bence baskı ile oluşmuş bi hasar silerken çokmu bastırdın hocam ?
-----------------------------silmeden önce vardı benim tarafımdan olan bişey değil
-----------------------------:D tamam hoca direk suçlu psikolojisine girmişsin :D
ama ölü monitör bu ölü piksel değil :D
-
PsychoDawn bunu yazdı:
-----------------------------
bozuk pixel olabilir , her renkte görünmez . pixel düzeltmek için yazılımlar var birini indirp çalıştır ve değişen renleri pixelin üzerine getir o sıradada yumuşak zarar vermeyecek bir bezle pixelin üstüne masaj yapar gibi hafif basınç uygula. bu şeklde 2 monitörün pixellerini düeltmiştim.
-----------------------------riske girmek istemiyorum şimdi hocam saol yinede :)
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
OCEANUS bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar selam
AOC marka 20 inch LED monitör kullanıyorum daha 1 ay olmadı alalı bugün şans eseri gözüme bişey çarptı bende macro modunda fotoğraf çektim sizce bu ölü piksel olabilirmi ? çok sildim ama çıkmadı
http://www.doihaveadeadpixel.com/
bu sitede ölü pikselin nasıl göründüğünü gösteren bi örnek var sitede küçük kare ve arka plan siyah iken beyaz olması gerektiğini gösteriyor ama ben beyaz nokta görmüyorum full siyah yapınca
sadece beyaz ve diğer birkaç renkte görünüyor lekemidir neyin nesidir

fotoğrafın tam ortasındaki lekemidir ölü pikselmidir bilmiyorum çözemedim nemli bez ile sildim ama çıkmadı
-----------------------------kardeşim %100 ölü pixel direk değiştiriyorlar çağlayanda yetkili servisi ben cafe aldım bu monitörlerden 10 tane 10 taneside ölü pixel çıktı değiştirdiler
-----------------------------hocam 10 üründe ölü piksel çıkmasıda çok ilginç aradım şimdi bimtes diye bir firma varmış aldığım şirket oraya göndermemi söyledi mng ile karşı ödemeli bir şekilde
bu arada 3-4 tane felan var sanırım hocam bunlardan çok zor görünüyor gözlerim bi acayip oldu ölümü sence hocam piksel fotoğrafta görüldüğü üzere ?
gözle iğne ucu kadar görünüyor sizinde öylemiydi daha belirgin felanmıydı ?
-
Hocam küçücük şeyi niye bu kadar taktın :) Bi de arkadaşların dediği gibi ölü pikselleri değiştirmek için bi program vardı para vermeden önce onu dene bence denemediysen :)
-
hoca ölü pikseller böyle olmuyor genelde ama o ne öle yani değiştir hemen hocam
-
Bende de var böyle.Kırmızı renkte çok seviyom.
