folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sizce Bu Ölü Piksel Olabilirmi ?



Sizce Bu Ölü Piksel Olabilirmi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    maxxis39 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam küçücük şeyi niye bu kadar taktın :)  Bi de arkadaşların dediği gibi ölü pikselleri değiştirmek için bi program vardı para vermeden önce onu dene bence denemediysen :)

    -----------------------------

    undead pixel diye bir program var onu kullanıyorum şuan ama işe yaramayacak gibi görünüyor sanırım belli bir süre açık ama değişen bişey yok servise göndericem tek çare o


    KNOWLEDGE IS POWER!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    solstice bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca ölü pikseller böyle olmuyor genelde ama o ne öle yani değiştir hemen hocam

    -----------------------------

    bunun gibi 3 tane felan var göndericem servise program da işe yaramıyor


    KNOWLEDGE IS POWER!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    @DestinatioN  ile promotörlüğünü yaptık AOC nin çağır garantiyi ewe gelip bi baksınlar :) --garanti ewde servis veriyor diye satıyoruz ama nasıl geliyor hiç bi fikrim yok :)) --

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    aslında evde servis değil :D 3 yıl garanstisi var arıosun servisi anlaşmalı kargoyu yolluo evden alıp tekrar eve teslim ediolar


    destination@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    DestinatioN bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    aslında evde servis değil :D 3 yıl garanstisi var arıosun servisi anlaşmalı kargoyu yolluo evden alıp tekrar eve teslim ediolar


    -----------------------------

    desene iyi küfür yiyecez 3 yıl içerisinde :D 

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Benim monitörde de var. Değiştirmek istedim ama min. 3 ölü pixel lazımmış değiştirmeleri için :) casper'ın amk ya.


    arbeit macht frei
Toplam Hit: 2869 Toplam Mesaj: 17