Sizce Bu Ölü Piksel Olabilirmi ?
-
maxxis39 bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam küçücük şeyi niye bu kadar taktın :) Bi de arkadaşların dediği gibi ölü pikselleri değiştirmek için bi program vardı para vermeden önce onu dene bence denemediysen :)
-----------------------------undead pixel diye bir program var onu kullanıyorum şuan ama işe yaramayacak gibi görünüyor sanırım belli bir süre açık ama değişen bişey yok servise göndericem tek çare o
-
solstice bunu yazdı:
-----------------------------
hoca ölü pikseller böyle olmuyor genelde ama o ne öle yani değiştir hemen hocam
-----------------------------bunun gibi 3 tane felan var göndericem servise program da işe yaramıyor
-
@DestinatioN ile promotörlüğünü yaptık AOC nin çağır garantiyi ewe gelip bi baksınlar :) --garanti ewde servis veriyor diye satıyoruz ama nasıl geliyor hiç bi fikrim yok :)) --
-
aslında evde servis değil :D 3 yıl garanstisi var arıosun servisi anlaşmalı kargoyu yolluo evden alıp tekrar eve teslim ediolar
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
aslında evde servis değil :D 3 yıl garanstisi var arıosun servisi anlaşmalı kargoyu yolluo evden alıp tekrar eve teslim ediolar
-----------------------------
desene iyi küfür yiyecez 3 yıl içerisinde :D -
Benim monitörde de var. Değiştirmek istedim ama min. 3 ölü pixel lazımmış değiştirmeleri için :) casper'ın amk ya.
